Als ik hier tijdens het eten mijn telefoon pak om een foto te tomar'en dan zijn er mensen die weten dat dat voor mijn 'amiga de comida' is; L_S. En die weet daardoor weer dat groente soms een fliebertje paprika op een cachopo is.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:00 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
Nu heb ik zin in groente! Met mayo
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Had beter zijn dode vrouw op die hond kunnen passen, was ook beter voor de hond geweest.
Hoe lang duurt de verwerking van een lichaam in zoietsquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Van Bmag ik hem in de septic tank duwen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn laatste 2 ziekenhuisbezoeken waar ik eten had kreeg ik werkelijk perfecte frietjes, beter dan ik ze thuis maak. En ik mocht er nog zelf voor kiezen ook.
Hemels, met scheurende honger wakker worden uit je narcose en dan een dik bord friet met wegkanen
Op de botten na best rap denk ik. Plus dat wij met insider info een week bezig zijn geweest de septic tank te vinden (en toen nog een paar dagen om de deksel te vinden..)quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt de verwerking van een lichaam in zoietsvoordat hij gemist gaat worden?
Ik wacht op het topic in CRI; man en honT vermist na bezoek bij bekende FOK!ker in Spanjequote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Van Bmag ik hem in de septic tank duwen.
Wij verzinnen wel een alibiquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik wacht op het topic in CRI; man en honT vermist na bezoek bij bekende FOK!ker in Spanje
Hier in huis kunnen ze er momenteel niet om lachen.quote:
We kunnen er zo'n spannend Ryan3 en Stali. Topic van maken, met allemaal aanzetjes tot complot theorieën.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik wacht op het topic in CRI; man en honT vermist na bezoek bij bekende FOK!ker in Spanje
Oh yesquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We kunnen er zo'n spannend Ryan3 en Stali. Topic van maken, met allemaal aanzetjes tot complot theorieën.
Komt er nog iets goeds vanquote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:52 schreef Blues het volgende:
Tis ruk LHO maar ik heb de slappe lach waarvoor dank![]()
Eerst 2 perenijsjesquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh dat is beter dan het raketje dat gebruikelijk is
Oh noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
die krijgt vaker een lift.
Logees. Het klinkt stil in huis dus ik vermoed van wel. Voor een paar dagenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Duimen voor LHO dat de logee vertrokken is
Vanmiddag corona vaccinatie en wanneer het droog is daarna nog even naar intratuin.
Wel serieus hoor! Als ik heel rijk was was ik denk ik een soort Kim K. Maar goed, niet heel rijk, dus gewoon een gollumpiequote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh.
also not sure if serious![]()
wij hebben hier vooral de grootste lol om allerlei mannen met haar-implantaten langs te zien lopen. vandaag zat er ook iemand bij de tandarts, die krijgt dus het volledige pakket
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 23:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik hier tijdens het eten mijn telefoon pak om een foto te tomar'en dan zijn er mensen die weten dat dat voor mijn 'amiga de comida' is; L_S. En die weet daardoor weer dat groente soms een fliebertje paprika op een cachopo is.
Met geblancheerde patat.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:43 schreef AnneX het volgende:
Nu hoor ik ook bij de club van sloerig in de rakkert.
Zó sloerig, dat ik dokter vroeg om even naar de longen te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |