Oh dat is hier denk ik wel aan de hand ja. Ik viel vanmorgen in voor een zieke collega, en toen ik weer wilde gaan helpen bij de andere afdeling, hoefde dat niet want de chirurg ging net ziek naar huis. En ik ben benieuwd of de neuroloog er morgen is. Het heerst zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 08:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mogguh!
Kan het ook niet zo zijn dat (los van alle duidelijke persoonlijke oorzaken) er een algemeen herfstdipje heerst?
Ik voel me ook al een poosje een beetje sloerig in de kop maar niet echt een ‘goede’ reden (voor zover je er een reden/excuus voor moet zoeken natuurlijk. Soms zijn dingen zoals ze zijn).
Eind november heb ik een weekje vrij gepland, maar misschien schuif ik dat wel naar voren. Want het is druk. Met leuke dingen en dingen die moeten of gewoon wat minder leuk zijn.
En bij voorbeeld deze week vier keer uit eten (drie zelf gepland, nummer vier zou ik af kunnen zeggen) helpt daar niet aan
Ehquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Draagt je schoonvader wel es een gele Speedo?
Hij denkt aan Donnie en Dave Roelvink die blijkbaar hun tanden hebben laten doen in Turkije.quote:
Jup en dat ging verkeerd geloof ik. Maar goed aan dat soort C artiesten en middelmatige voetballers denk ik bij Turkse tandenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hij denkt aan Donnie en Dave Roelvink die blijkbaar hun tanden hebben laten doen in Turkije.
Ooo ik ben heeel erg gefascineerd door mensen die naar Istanbul gaan voor dit soort dingen! Is er een live blog?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:43 schreef Barreltje het volgende:
vanuit Istanbul.
In de wachtkamer van de tandarts, want bezig voor de nieuwe tanden van Chef.
Wachten want we moesten er om 12 zijn en de tanden zijn er pas om 12.45![]()
Maak dan een afspraak om 13 zou je zeggen?
Verder staat er hier een of andere geur machine aan en heb ik nu overal JEUK op mn huid.. nooit geweten dat ik daar zo'n last van zou hebben.
Wij weten nog niet wat we dit jaar met kerst gaan doen.. wellicht dat chef moet werken, wellicht niet.. dus we gaan een last minute kerst plan maken
Volgend jaar wordt het iig kerst met de schapen familie. Afgelopen jaar was met de mijne. Oftewel we zien het ieder jaar wel..
Insert dol op poesjes grapquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:47 schreef Vanyel het volgende:
Geslapen in huis met 2 katten. Direct ook sloerig, hele kop vol
Pfff, mensenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja hier ben ik. Ik las vorige week ergens een smerige en onware roddel over mij die hier (en elders) al een aantal jaar (!) in de rondte gaat. Daar was ik wel een paar dagen minder vrolijk over. Maar dat heeft weinig zin dus ik probeer me er maar overheen te zetten.
Alles is verder wel ok hier. J is inmiddels echt 50 dus al het gefeest is nou eindelijk wel eens klaar.
En als telefonist kan het me geen zak schelen met of iemand Alpha, Aardbei of Abraham gebruikt maar het is op zich voor mijn werk wel handig om te begrijpen dat mensen woorden gebruiken om namen te spellen.
Lijkt me voor jou ook wel kut dat jij wel echt in een laatste loodjes periode zit. De eindstreep in zicht enzo, terwijl ik me goed kan voorstellen dattie tegelijkertijd nog heel ver weg voelt. Dan weeg alles zo zwaaaaaahr.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:28 schreef Blues het volgende:
Morgen weer werken. Zie er een beetje tegenop, kweet niet waarom precies, combi van dat ik steeds zo extreem moe wordt van alles op en rond werk en van collega's en dat ik me er nog niet klaar voor voel.
Voor het aanstaan, het alle shit van mn coll weer te moeten aanhoren terwijl mijn mentale bordje ook ff vol zit.
Genoeg (micro-) pauzes dus en dicht bij mezelf blijven.
Lastig lastig![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Pfff, mensen![]()
Ik zocht een BB Ruud lajeniegekmakuh gif, maar die kon ik niet vinden. Dus je moet het maar met de gedachte er aan doen
Doet je knie een beetje normaal?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:39 schreef fietsie het volgende:
Zo, ochtendje winkeltjes gedaan in de regio.
Nu aan de koffie
De generatie 2000* en daarna heeft geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zocht een BB Ruud lajeniegekmakuh gif, maar die kon ik niet vinden. Dus je moet het maar met de gedachte er aan doen
Had het toch tegen LSquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
De generatie 2000* en daarna heeft geen idee waar je het over hebt
*En die mensen die in 2000 geboren zijn, zijn nu ook al gewoon 24 of 25 jaar oud
Nog 58 werkdagenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Lijkt me voor jou ook wel kut dat jij wel echt in een laatste loodjes periode zit. De eindstreep in zicht enzo, terwijl ik me goed kan voorstellen dattie tegelijkertijd nog heel ver weg voelt. Dan weeg alles zo zwaaaaaahr.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hij denkt aan Donnie en Dave Roelvink die blijkbaar hun tanden hebben laten doen in Turkije.
Het weer valt me sowieso mee! Mooie regio woon je inquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In Gijón bij de notaris voor testament. Zeker tien graden warmer hier dan op onze berg.
Zoń scheurkalendertje boven je bed gemaakt?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Nog 58 werkdagen![]()
Ben helemaal niet aan het aftellen![]()
![]()
Vandaag was goeoeoeoed, ik heb me aan mn plan gehouden
Aftellen naar het aftellenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:23 schreef borisz het volgende:
Over negen weken mag je de virtuele aftelklok van ma lenen Bloes ;-).
Kwam zondag weer even ter sprake. Al zat ze toen nog in werkmodus ipv vakantie of in aftelmodus. .quote:
Ik ken het gevoel, als dan zo'n eindstreep in zicht is, voelt toch soms wel als 'zwaarder' of zo.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Kwam zondag weer even ter sprake. Al zat ze toen nog in werkmodus ipv vakantie of in aftelmodus. .
Het is haar laatste officiele herfstvakantie, dat noemde ik dan nu even. Maar paar weken geleden had ze eens een dag dat ze er echt klaar mee was en dat zij aan het aftellen was.
Vrijdag de 19e van december doet ze de deur van haar school voor de laatste keer dicht. Aka nog 24 werkdagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |