Duidelijk. Dank voor de correctie. 🍀quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er staat datum/dag. Dus @:derLudolf geeft je keurig antwoord
Als je nou had geschreven: 'Op welke weekdag valt dat?', dan had je een punt gehad![]()
Oh wat een schrik 😳 Ging die over langs je huis?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:20 schreef fietsie het volgende:
Mijn dak ligt er nog op....
https://www.nu.nl/binnenl(...)pt-was-compleet.html
Net langs het dorpquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh wat een schrik 😳 Ging die over je huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zometeen komt iemand een werk laptop brengen zodat ik ook de digitale spreekuren thuis kan doen. T is allemaal net echt werk
We have far more in common than that which devides us..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag!
Heb bah @:blues en NiB met pauzes en zonder gewichtjes?
Regenhoesje op de fietshelm werkt prima, door de wind steeg ik vanochtend wel bijna op, t was niet grappig.
Spreekuur was vrij rustig, veel mensen met niet al te lastige vragen.Zeker is het echt (zinvol) werk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zometeen komt iemand een werk laptop brengen zodat ik ook de digitale spreekuren thuis kan doen. T is allemaal net echt werk
En zolang wachten op je gezin 😌
Een regenhoes op je helm, hoe ziet dat er uit?! Zat ie niet strak genoeg of zo?
Met NiB doet romp draaien en andere bewegingen, bijv hartslag oefeningen etc ook pijn nu, dus echt ff stoppen.
Blijf fit genoeg door dagelijks lopen fietsen en werken/traplopen, komt goed![]()
Ja ik ook. Had haar al getagd in het muntjeshoofdkwartier maar geen sjoegequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:19 schreef Blues het volgende:
En hoe is het met @:Lucky_Strike?
Mis haar een beetje hier.
Wie weet helpt hetquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:15 schreef flipsen het volgende:
[..]Ik las weer eens niet waar je op reageerde en dacht dat het nog over kerst en familie ging
Hier in ieder geval niet. Maar ook niet dat het echt niet handig is voor mijn slaapkamerdeur te liggen. Wanneer is ‘s nachts naar de wc moet is het donker en ik heb mijn bril niet op. Maar iedere nacht weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wie weet helpt het![]()
Over KATTEN gesproken: net maar weer even aan poes uitgelegd dat ik lomp ben en me niet altijd bewust van mijn omgeving. Zeker als ik aan het koken ben.
Als dan een dame van zo’n 20cm hoog op muisstille poezelige voetjes heel dicht naast mijn benen komt zitten wil ik daar nog wel eens over struikelen. Ik heb niet het idee dat de boodschap aankwam.
Nee hoor, mensen ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat alleen honden zo dom waren
Het is volgens mij een algemene meh dag. Op het werk waren er ook meer somber (dat clienten somber zijn snap ik maar nu waren wij het) En van buiten werd je ook al niet vrolijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, hier hebben ze daar ook een handje van. Vrij hardleers ook.
Ik heb een beetje een meh dag. Ik voel me gewoon even niet zo fijn. Ik kan niet echt pinpointen waarom. Maar de tranen zitten hoog en nou ja, gewoon niet lekker in mn vel. Ik moet zo hockeyen en ik hoop dat ik mn tranen binnen kan houden. En hopelijk voel ik me erna wat beter
Dat doet me er aan denken dat ik jou nog wou vragen of je al weer wat vakantiehersteld was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Over meh gesproken. Ik was vrijdag sloerig in de rakker @:lonaa
Zei dat tegen mijn teammanager die erg hard moest lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |