abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219069803
Vandaag een poging doen tot een Poolse Grodziskie (hobbymatig) te brouwen. Het is een rookbier en de keuken ruikt nu al helemaal naar spek :9
pi_219069809
Nederland in Beweging ;)
pi_219069818
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 15:38 schreef fietsie het volgende:

[..]
[..]

:D de enquête, waar beeld staat beweging van maken :s)
pi_219069825
Ik ben ws te fanatiek daarmee met te zware gewichtjes. :Y) oO<
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 15:44:02 #55
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219069832
Oooohwm
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 15:44:31 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219069835
Hier is de 2e confifeer uit de tuin.

Dit keer moest puber er aan geloven: die was echt van kruin tot knieen zwart na die klus.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219070084
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 14:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Er staat datum/dag. Dus @:derLudolf geeft je keurig antwoord :P

Als je nou had geschreven: 'Op welke weekdag valt dat?', dan had je een punt gehad O-)
Duidelijk. Dank voor de correctie. 🍀
pi_219070100
quote:
Oh wat een schrik 😳 Ging die over langs je huis?

[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 21-10-2025 16:41:17 ]
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:35:15 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219070109
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 16:33 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh wat een schrik 😳 Ging die over je huis?
Net langs het dorp
pi_219070143
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 16:35 schreef fietsie het volgende:

[..]
Net langs het dorp
Brrrr.
/ had niet verder gescrold.

Vrijdag as. met windkracht 8 naar Vlieland *)
pi_219070178
Middag!

Oeh wat een schrik @fietsie kwam die dicht bij jullie langs? Had dan beter ook die conifeer mee kunnen nemen.

Heb bah @Blues en NiB met pauzes en zonder gewichtjes?

Hier geen flauw idee wat er met kerst gaat gebeuren, hangt ook veel af van mijn schoonzus en haar behandelingen en hoe zij zich voelt.

Wat eenhel @leeharveyoswald. Hoe denkt zijn eugen achterban over hem?

Regenhoesje op de fietshelm werkt prima, door de wind steeg ik vanochtend wel bijna op, t was niet grappig.

Spreekuur was vrij rustig, veel mensen met niet al te lastige vragen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zometeen komt iemand een werk laptop brengen zodat ik ook de digitale spreekuren thuis kan doen. T is allemaal net echt werk :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_219070363
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag!

Heb bah @:blues en NiB met pauzes en zonder gewichtjes?

Regenhoesje op de fietshelm werkt prima, door de wind steeg ik vanochtend wel bijna op, t was niet grappig.

Spreekuur was vrij rustig, veel mensen met niet al te lastige vragen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zometeen komt iemand een werk laptop brengen zodat ik ook de digitale spreekuren thuis kan doen. T is allemaal net echt werk :D
Zeker is het echt (zinvol) werk!
En zolang wachten op je gezin 😌

Een regenhoes op je helm, hoe ziet dat er uit?! Zat ie niet strak genoeg of zo?

Met NiB doet romp draaien en andere bewegingen, bijv hartslag oefeningen etc ook pijn nu, dus echt ff stoppen.
Blijf fit genoeg door dagelijks lopen fietsen en werken/traplopen, komt goed ^O^
pi_219070370
En hoe is het met @Lucky_Strike?
Mis haar een beetje hier.
pi_219070699
Dit is zo’n hoes: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp

Ik kan de capuchon niet over de helm (die open is) krijgen, en een tijd geleden kwam @AnneX er volgens mij mee dat er hoezen bestaan :D

Ik np het, ben vandaag ook gestopt met NiB, de knie vond het niet goed, kraakte keihard (en deed zeer, dat was de reden om te stoppen)

En bij deze meneer weet ik niet hoe lang hij al onderweg is geweest. Hij loopt dan weer weg (ik liet de site zien, durf het niet eens te zeggen en de tolk schrik zich ook kapot) met tranen in zijn ogen, hand op het hart en zegt “sukran”
pi_219070701
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 17:19 schreef Blues het volgende:
En hoe is het met @:Lucky_Strike?
Mis haar een beetje hier.
Ja ik ook. Had haar al getagd in het muntjeshoofdkwartier maar geen sjoege :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219070717
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 13:15 schreef flipsen het volgende:

[..]
_O- Ik las weer eens niet waar je op reageerde en dacht dat het nog over kerst en familie ging _O-
Wie weet helpt het _O-

Over KATTEN gesproken: net maar weer even aan poes uitgelegd dat ik lomp ben en me niet altijd bewust van mijn omgeving. Zeker als ik aan het koken ben.
Als dan een dame van zo’n 20cm hoog op muisstille poezelige voetjes heel dicht naast mijn benen komt zitten wil ik daar nog wel eens over struikelen. Ik heb niet het idee dat de boodschap aankwam.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219070778
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 18:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Wie weet helpt het _O-

Over KATTEN gesproken: net maar weer even aan poes uitgelegd dat ik lomp ben en me niet altijd bewust van mijn omgeving. Zeker als ik aan het koken ben.
Als dan een dame van zo’n 20cm hoog op muisstille poezelige voetjes heel dicht naast mijn benen komt zitten wil ik daar nog wel eens over struikelen. Ik heb niet het idee dat de boodschap aankwam.
Hier in ieder geval niet. Maar ook niet dat het echt niet handig is voor mijn slaapkamerdeur te liggen. Wanneer is ‘s nachts naar de wc moet is het donker en ik heb mijn bril niet op. Maar iedere nacht weer
pi_219070941
Ja, hier hebben ze daar ook een handje van. Vrij hardleers ook.

Ik heb een beetje een meh dag. Ik voel me gewoon even niet zo fijn. Ik kan niet echt pinpointen waarom. Maar de tranen zitten hoog en nou ja, gewoon niet lekker in mn vel. Ik moet zo hockeyen en ik hoop dat ik mn tranen binnen kan houden. En hopelijk voel ik me erna wat beter :Y
pi_219070969
Ik dacht dat alleen honden zo dom waren :o
pi_219071107
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat alleen honden zo dom waren :o
Nee hoor, mensen ook.

Volgens katten dan :7
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219071113
Hopelijk trekt je meh weg @vlindertje89 :*
pi_219071133
Over meh gesproken. Ik was vrijdag sloerig in de rakker @Lonaa

Zei dat tegen mijn teammanager die erg hard moest lachen :P
pi_219071188
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 18:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, hier hebben ze daar ook een handje van. Vrij hardleers ook.

Ik heb een beetje een meh dag. Ik voel me gewoon even niet zo fijn. Ik kan niet echt pinpointen waarom. Maar de tranen zitten hoog en nou ja, gewoon niet lekker in mn vel. Ik moet zo hockeyen en ik hoop dat ik mn tranen binnen kan houden. En hopelijk voel ik me erna wat beter :Y
Het is volgens mij een algemene meh dag. Op het werk waren er ook meer somber (dat clienten somber zijn snap ik maar nu waren wij het) En van buiten werd je ook al niet vrolijk.
Moet je buiten hockeyen?
pi_219071192
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Over meh gesproken. Ik was vrijdag sloerig in de rakker @:lonaa

Zei dat tegen mijn teammanager die erg hard moest lachen :P
Dat doet me er aan denken dat ik jou nog wou vragen of je al weer wat vakantiehersteld was.
Of sleur je je door de donkere dagen totdat je eindelijk naar een vrolijke kerstmarkt mag?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219071258
Ik fietste vanochtend een uur in het donker door de regen. Daarna ging ik sporten. En toen wou ik graag douchen en toen waren de handdoeken op in de kleedkamer en toen vroeg ik aan de sportschooltrainer van dienst of er nog handdoeken waren en die leek er niet erg mee te zitten dat die er niet waren. Ik zat daar wel mee.

SPOILER
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')