Dit zijn er al 11 goedquote:Op woensdag 12 november 2025 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Nobody's Wife
Sacrifice
R U Kidding Me?
The Dark
Michel
Everything
Girl
Lost
Modern World
Three Days In A Row
For Bitter Or Worse
nog eens 4 goedquote:Op woensdag 12 november 2025 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh en Birds natuurlijk.
Run Away Together was ook een single, al dan niet met Jennie Lena.
Downhill met Postmen ook.
Voor Je 't Weet vorig jaar met Tino Martin.
It's so hard is nummer 19...Love is alleen tipparadequote:Op donderdag 13 november 2025 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
It's So Hard nog van Together Alone.
En was Love niet ook een single? Daar begon Anouk Is Alive mee.
quote:Op donderdag 13 november 2025 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, Between These Walls met Junkie XL. Die had ik dan weer niet op een Top 40-notering bedacht.
quote:De inspiratie voorkwam van
, afgestudeerd aan de Columbia-universiteit en trainend voor de Olympische Spelen van 2008 in de discipline steeplechase.
quote:Er is nooit sprake geweest van een relatie tussen Tom Higgenson en DiCrescenzo, maar Tom werd geïnspireerd tot het schrijven van deze song kort nadat ze aan elkaar werden voorgesteld door een wederzijdse vriend.
Stand 1470:quote:Op maandag 17 november 2025 19:02 schreef bartrid het volgende:
Hey there delilah van the plain white t's lijkt me dan.
quote:She stood there laughing
I felt the knife in my hand and she laughed no more
Wie isquote:werd geboren als Rachel Agatha Keen op 24 oktober 1997 in Tooting, Londen. Ze brak door in 2016 met vocale bijdrages op de hitsingles By Your Side van Jonas Blue en You Don’t Know Me van Jax Jones,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |