Jupquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:31 schreef MisterFox het volgende:
Nee maar echt even serieus. Weten jullie hoeveel merken en soorten laptops er wel niet zijn?!
Dus max ¤3200,-. Checkquote:Mijn werkgever heeft me ¤1700,00 budget toegewezen om een nieuwe Windows laptop uit te zoeken. Ik heb echter de keuze om zelf geld bij te leggen om hem nog verder op te pimpen. Dat zal maximaal ¤1500,- worden.
Dat zal best kunstig worden, want zoveel echte 4K of hogere resoluties zijn er niet zo veel, maar hier heb je een lijstje.quote:Ik ben op zoek naar een laptop die zowel mijn huidige laptop als desktop kan gaan vervangen. De enige eisen die ik eigenlijk heb:
- Ik wil kunnen gamen in 4K met een ervaring die precies hetzelfde of zelfs beter is dan de PlayStation 5 Pro.
- Minimaal 32 GB RAM
- Minimaal 2 terabyte SSD
- Minimaal 16 inch, maar het liefst zo groot mogelijk
- Ik weet dat het beeldscherm niet van Apple-kwaliteit zal zijn. Desondanks moet het beeld gewoon scherp zijn en het liefst zo helder mogelijk.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:43 schreef dimmak het volgende:
Dell Alienware heeft wel mooie producten mocht je dat echt willen. Ook hebben ze 18inch laptops en heeft Dell best mooie schermen.
https://www.dell.com/nl-nl/gaming/alienware
Het scherm van de laptop zelf boeit me op helderheid na wat minderquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Jup
[..]
Dus max ¤3200,-. Check
[..]
Dat zal best kunstig worden, want zoveel echte 4K of hogere resoluties zijn er niet zo veel, maar hier heb je een lijstje.
Ja, echt verschrikkelijk, een laptop moeten uitzoeken met maar ¤3.200 budget.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:31 schreef MisterFox het volgende:
Ik heb legitiem extreme keuzestress en daarom wil ik jullie om hulp vragen. HELLUP!!!!
Heeft ie alquote:Op maandag 20 oktober 2025 14:39 schreef Divje het volgende:
Koop voor die 1500,- een degelijke desktop pc voor naast je tv en staar je niet zo blind op 4K
Ojaquote:Op maandag 20 oktober 2025 15:06 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Heeft ie al![]()
GAM / Spotgoedkope game PC, maar wel alles op Ultra…
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:18 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Lekker veilig
Soberso gamen op een laptopdie GPUs moeten fors gekoeld worden, lekker hoor met een fan die 100% staat te blazen en tyfus veel herrie maakt, en dan loop je nog 3 kilo mee te sjouwen aan de laptop en de voeding
quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:39 schreef Divje het volgende:
Koop voor die 1500,- een degelijke desktop pc voor naast je tv en staar je niet zo blind op 4K
quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, echt verschrikkelijk, een laptop moeten uitzoeken met maar ¤3.200 budget.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:06 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Heeft ie al![]()
quote:
Dat het een laptop voor werk is boeit niet zo veel. Daar hebben we versleuteling en dual-boot voor.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:06 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Heeft ie al![]()
Nou, daar kom ik van terug.quote:
Hm, ieder zijn ding. Ik zou het op een werklaptop houden en een game pc (of steam deck, maar whatever..).quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:08 schreef MisterFox het volgende:
Dat het een laptop voor werk is boeit niet zo veel. Daar hebben we versleuteling en dual-boot voor.
Ik verkoop hier de hele rataplan (mijn laptop en iMac) en ga over naar één oplossing.
Het lijkt me beter om een alles-in-één machine te kopen waar ik jaren en jaren mee vooruit kan dan dat ik zelf een computer assembleer voor ¤1500,-
Zware laptops zijn niet zo geweldig in de praktijk.quote:Het lijkt me zonde van het geld om niet gewoon direct een zware laptop te kopen.
Soberso computerspelletjes spelen als volwassenequote:Op maandag 20 oktober 2025 14:18 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Lekker veilig
Soberso gamen op een laptopdie GPUs moeten fors gekoeld worden, lekker hoor met een fan die 100% staat te blazen en tyfus veel herrie maakt, en dan loop je nog 3 kilo mee te sjouwen aan de laptop en de voeding
Een laptop die je vandaag de dag koopt zal vast minimaal zes jaar makkelijk mee moeten kunnen, denk ik.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:09 schreef Farenji het volgende:
Als je "jaren en jaren" vooruit moet kunnen kun je beter geen laptop kopen. Daar zit tegenwoordig alles op vastgesoldeerd dus upgraden is dan zo goed als onmogelijk. Of je moet kijken naar bijv framework of tuxedo. Maar daar moet je natuurlijk geen Windows op gaan lopen installeren.
Nee, maar toch zou ik voor een Dell XPS kiezen als werklaptop en voor een dedicated game PC thuis.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:37 schreef MisterFox het volgende:
Ik vind die Alienware machines helemaal zo gek nog niet.
Sorry dat ik het zeg en je kunt er niks aan doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee, maar toch zou ik voor een Dell XPS kiezen als werklaptop en voor een dedicated game PC thuis.
XPS laptopsquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee, maar toch zou ik voor een Dell XPS kiezen als werklaptop en voor een dedicated game PC thuis.
Ja ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg en je kunt er niks aan doen.
Maar wat vind ik dedicated toch een verschrikkelijk woord
quote:
Al moet ik wel bekennen dat ik van een XPS 14" ben overgestapt naar een Asus ProArt PX13 en daar eigenlijk meer plezier mee hebquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja ben ik het eigenlijk wel mee eens.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |