quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:39 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin heeft de zon weer gejat
Dit geloof ik ergens wel ja.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee
sarcasme kennen ze niet zo heb ik het idee en zelfspot ook niet
We hebben geen Pathe in de buurt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mystery classic van Pathé volgende week is Beetlejuice
Ja, dat moet je niet willen hoor. Misschien moet je dat ding bij je ouders neerzetten en dat zij het af en toe meten?quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop zo 24/7 met dat ding om m'n arm.
Ik kan die van hen ook lenen, maar die gebruiken ze zelf natuurlijk ook. Zodra je dat ding pakt, breekt het zweet me uit en de vorige keer dat ik het bij m'n ouders heb gemeten zat ik op 170/100 ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat moet je niet willen hoor. Misschien moet je dat ding bij je ouders neerzetten en dat zij het af en toe meten?
quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan die van hen ook lenen, maar die gebruiken ze zelf natuurlijk ook. Zodra je dat ding pakt, breekt het zweet me uit en de vorige keer dat ik het bij m'n ouders heb gemeten zat ik op 170/100 ofzoIk moet het echt een week lang meten en dan gaat het elke dag wat omlaag.
M'n vader al helemaal van DAT IS NIET GEZOND JE MOET NAAR DE DOKTERquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb dat een tijd met m'n hartslag gehad. Ging ik het steeds meten en elke keer werd ik zenuwachtiger.
Ik stamp die teringweegschaal ook iedere keer de tering in jaquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb dat een tijd met m'n hartslag gehad. Ging ik het steeds meten en elke keer werd ik zenuwachtiger.
Haha, ja, het wittejasseneffect.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader al helemaal van DAT IS NIET GEZOND JE MOET NAAR DE DOKTER
De laatste keer bij de huisarts was ie nog hoger, mocht ik ook niet kijken van d'r
Sowquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stamp die terinweegschaal ook iedere keer de tering in ja
Zeg, doe eens rustig! Dit is niet goed voor je bloeddruk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stamp die terinweegschaal ook iedere keer de tering in ja
zolang jij hem maar snaptquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begrijpen ze hier denk ik ook niet
Ik kan geen FB of YouTube meer openen of het is wel Trump dit en Trump dat. WOrd er doodziek vanquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet ik het eerst opmeten en dan wat berichten op Facebook van antivaxxers lezen en het dan weer opmeten.
Moet zeggen dat het op mijn facebook best meevalt eigenlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan geen FB of YouTube meer openen of het is wel Trump dit en Trump dat. WOrd er doodziek van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |