Nog even wachten, anders redden we het niet tot het avondeten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja lunchgenot allen![]()
Nou ja bijna dan.
Voor mij wordt het de eerste maaltijd van de dagquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja lunchgenot allen![]()
Nou ja bijna dan.
Vast wel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog even wachten, anders redden we het niet tot het avondeten.
Lolquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat ze dit in Thailand ook een goede grap vinden? Of hebben die hele andere humor?
Denk dat ze deze niet begrijpenquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat ze dit in Thailand ook een goede grap vinden? Of hebben die hele andere humor?
HEMA: IK WIL ALLES, bloeddruk ook hoog.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Werk: bloeddruk hoog.
Hema.nl: bloeddruk weer naar beneden
Ik heb echt geen ideequote:Op maandag 20 oktober 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af wat typische Thaise humor is.
Ik werd wel hebberig toen ik vanochtend op de website keek van de HEMA. Kom er eigenlijk alleen (of online als winkel het niet heeft) als ik nieuwe (keuken)handdoeken of theedoeken moet hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
HEMA: IK WIL ALLES, bloeddruk ook hoog.
iig geen grappen over het koningshuisquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af wat typische Thaise humor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |