quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:56 schreef roos94 het volgende:
https://www.detovertuin.nl/
Op dit moment bouwen wij in het prachtige natuurgebied in Hoogerheide aan de Tovertuin, een magisch themapark speciaal voor het hele gezin. Hier stap je vanaf 2026 in de wereld van de allerliefste hondenvriendjes Woezel en Pip. Geniet van de leukste Woezel & Pip attracties, blijf slapen op het Familie Resort en ontmoet alle vriendjes uit de Tovertuin in het écht. We kijken ernaar uit om jou en je gezin te verwelkomen in de Tovertuin!
45 min van mijn home
Dit vat het wel goed samenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
wat ik ervan heb gezien is het echt een kleinekinderpark. Het attractieaanbod is ook totaal niet onderscheidend... ik denk dat dit niets wordt.
Jij onderschat hoeveel moeders met kleine kinderen zich vervelen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:26 schreef ZarB het volgende:
Hier in de buurt (Hengelo ov) heb je ook zoiets. Dat loopt als een trein. Maar daar betaal je 19.50 vanaf 4 jaar en dat is incl onbeperkt koffie, thee, ranja, patat en snacks. Dat is leuk voor kinderen tot ongeveer 8 jaar.
Dit ziet er leuk uit voor kleintjes tot 4 ofzo. Maar tussen 0-2 kunnen ze nog maar beperkt in attracties dus ze mikken echt op een heel specifieke doelgroep. Vraag me af of dat een beetje rendabel is. Ik zou er niet voor naar Brabant rijden.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 20 oktober 2025 08:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met al dat getover.
Waarbeek is ook wel leuk tot een jaar of 8/9.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:26 schreef ZarB het volgende:
Hier in de buurt (Hengelo ov) heb je ook zoiets. Dat loopt als een trein. Maar daar betaal je 19.50 vanaf 4 jaar en dat is incl onbeperkt koffie, thee, ranja, patat en snacks. Dat is leuk voor kinderen tot ongeveer 8 jaar.
Dit ziet er leuk uit voor kleintjes tot 4 ofzo. Maar tussen 0-2 kunnen ze nog maar beperkt in attracties dus ze mikken echt op een heel specifieke doelgroep. Vraag me af of dat een beetje rendabel is. Ik zou er niet voor naar Brabant rijden.
In mijn eerste alinea heb ik het idd over de Waarbeek.quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarbeek is ook wel leuk tot een jaar of 8/9.
Ja maar wat ga je met een kind doen dat nog te klein is voor attracties?quote:Op maandag 20 oktober 2025 07:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jij onderschat hoeveel moeders met kleine kinderen zich vervelen.
Monkey Townquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja maar wat ga je met een kind doen dat nog te klein is voor attracties?
Woezel en pip zijn voor kinderen die te klein zijn voor attracties. De enige kinderen die te jong zijn voor woezel en pip attracties kunnen nog niet lopen en die vinden het al mooi om naar zo'n pip pop te kijken joh.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja maar wat ga je met een kind doen dat nog te klein is voor attracties?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |