En @Lenny77 ?quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen is sinds vanavond niet meer gedaan gesignaleerd
Lekker belangrijk. Gekristalliseerd koolstof. Maak er de haard maar mee aanquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Splitsen. Maak er kleinere diamanten van. Helaas.
Hopelijk wordt het ongeschonden teruggevonden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:12 schreef Woonbootjes het volgende:
Weer een stuk geschiedenis weg zonde
Feyenoord speelde uit. @Zorroquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:40 schreef Alpha0 het volgende:
Dacht dat het meest bizarre wat vandaag was gebeurd de 7-0 zege van Feyenoord was.
Frankrijk is leuk in de alpenquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
2 Vlaamse mods nemen wraak op Frankrijk![]()
Frankrijk
Frankrijkquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Frankrijk is leuk in de alpen
En het is niet eens een lekker wijf.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Die Mona Lisa is ook alleen maar beroemd omdat die ooit gestolen was.
Dat lag in de lijn der verwachting, Heracles is naadje.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:40 schreef Alpha0 het volgende:
Dacht dat het meest bizarre wat vandaag was gebeurd de 7-0 zege van Feyenoord was.
Of het ligt aan de schilder, misschien was die wel homo.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
En het is niet eens een lekker wijf.
Bedankt voor deze toevoeging.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:39 schreef Idisrom het volgende:
Ik was vorige week bij het Louvre. Ik kon er niet eens meer een entreekaartje kopen. Zonder app dan, maar ik had geen telefoon bij me, want voor op een telefoon kijken hoef je niet speciaal naar Parijs toe.
Edit: het woord 'niet' toegevoegd, dat was wel essentieel.
Nee, want 'Arabieren' is geen ras.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is het racistisch om te zeggen dat Arabieren geen goede dieven zijn?🤔
Er zijn daar verbouwingen bezig schijnbaar las ik.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:15 schreef Landgeld het volgende:
Zijn er al meer details bekend? Hoe kon die traplift daar zo staan? Was dit gepland of direct het plan. Waar zijn de camerabeelden?
Hoezo konden de scooters niet direct klemgereden worden ?
Best bizar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |