abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8678874
Ik heb dit weekend weer eens een pijnlijke ervaring meegemaakt.
Echt zo'n ervaring die we vroeg of laat bijna allemaal wel mee-
maken, de ene persoon reageert het alleen anders af dan de ander.

Waar ik het over heb? M'n ex-dinnetje waar ik 2,5 jaar verkering mee heb gehad heeft binnen een maand met een ander gezoend en dat vertelt ze me dan trots in alle details. Ik kan je vertellen, dat komt hard aan. Ook al weet je dat je vroeg of laat allebei weer een ander zal tegenkomen.

De eerste gedachte die toen in me opkwam was wraak!! Maarja, als ik er dan logisch over ga nadenken, weet je dat je daar ook niets mee kan oplossen.

Ik heb het gevoel dat de laatste tijd alles tegen zit bij me, maarja het zal
wel een fase zijn, waar ik doorheen moet zien te komen.

Het is eigenlijk zelfs mijn eigen schuld, ik ben diegene die een punt achter de relatie heeft gezet. Life sux!!

pi_8678886
mjah klote voor je maar je had het kunnen verwachten
jij hebt haar pijn gedaan
en misschien doet ze dat nu ook bij jou extra of onbewust

life goes on

Dubbel zo Frissss
pi_8678903
Nou dat is balen

eik een onlogische reactie, ik bedoel als ze tijdens jullie verkering wel veel van je hield, dan zat ze nu nog snikkend op de bank ofzo. Ik neem aan dat ze deze huidige jongeman helemaal niks vindt, maar dat ze dit soort daden uit wanhoop doet.

Ik heb het zelf laatst ook na 2,2, jaar uitgemaakt met mijn vriendje, dat is nu precies 3 weken geleden. Ik zou er in principe wel aan moeten denken om een leuke jongen te versieren maar mijn geweten verteld mij dat ik dat soort dingen nu nog niet mag doen..
Mijn ex-vriendje (waar ik nog regelmatig contact mee heb) zou zoiets denk ik ook niet doen (en als ie het doet mag ie het helemaal zelf weten, ik heb daar geen problemen mee, het is toch uit...).

Succes ermee, en probeer je er niet zo druk om te maken...

Billie Holiday is Lady Day!
pi_8678911
Een maand valt toch best mee? Als ze nou na een week met een ander in bed lag...
Wees blij voor haar dat ze niet nog meer van haar leven verspilt door om jou te gaan zitten treuren...
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 24 februari 2003 @ 08:48:49 #5
20814 C_ZAR
field commander C_ZAR
pi_8678923
Welcome to the pleasure dome.

Life is hard, suck it./

work - buy - consume - die [br] Love me or leave me, then let be me lonely
pi_8679021
quote:
Op maandag 24 februari 2003 08:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Wees blij voor haar dat ze niet nog meer van haar leven verspilt door om jou te gaan zitten treuren...
Rationeel klopt dat misschien, maar in de praktijk zul je maar weinig mensen tegenkomen die zo denken over hun ex (waar ze nog gevoelens voor hebben)
pi_8679023
Thanx voor de reacties!
pi_8679035
ik zie dit soort dingen (zoenen met een ander) als een soort vluchtgedrag. denk dan ook dat je jezelf niets hoeft te verwijten.

ook jij komt wel weer een ander tegen

sterkte!

pi_8679052
Dat is altijd rot om te horen. Helemaal als ze het in details gaat zitten vertellen....dan doet ze het volgens mij echt alleen maar om jouw pijn te doen. Maar een maand valt idd nog best mee (alhoewel het nooit leuk is) Mijn ex, waarmee ik 7 jaar iets mee heb gehad, had na 2 dagen al een ander...(en achteraf heeft ze toegegeven al een tijdje verliefd op hem te zijn.....)

Life sucks op het moment...daarbij komt ook nog dat het meisje wat ik op het moment leuk vind (maar haar nog niet hebt verteld....ff chillen, zij komt ook net uit een relatie) gisteren met een andere gozert naar de bios enzo is geweest....

Enige advies wat ik je kan geven....doe alles rustig aan, doe alleen leuke dingen, en probeer haar zoveel mogelijk te vermijden (ik heb dit weekend het contact ook helemaal verbroken met mijn ex.)

..
pi_8679160
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:00 schreef STING het volgende:

[..]

Rationeel klopt dat misschien, maar in de praktijk zul je maar weinig mensen tegenkomen die zo denken over hun ex (waar ze nog gevoelens voor hebben)

Hij heeft het toch zelf uitgemaakt? Dan hoeft hij haar toch niet meer? Wat boeit het hem dan wat zij met een ander doet... Ze is vrij, en hij is zelf degene die haar vrij heeft gelaten...
pi_8679171
Life is a bitch
  maandag 24 februari 2003 @ 09:18:01 #12
44691 Chevron
The lost art
pi_8679217
Then u die
The Willow knows what the storm does not: that the power to endure harm outlives the power to inflict it.
pi_8679218
Hoezo komt dat hard aan? Op het moment dat jij het uitmaakt is zij vrij. Al stapte ze na een uur al met een andere kerel in bed, daar heb jij helemaal niks mee te maken...
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_8679221
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:13 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hij heeft het toch zelf uitgemaakt? Dan hoeft hij haar toch niet meer? Wat boeit het hem dan wat zij met een ander doet... Ze is vrij, en hij is zelf degene die haar vrij heeft gelaten...

Als het zo toch eens zou werken... Maar helaas, zo ineens niets meer voelen voor een ander is onmogelijk. Je kunt het haar niet kwalijk nemen, maar zijn gevoel is wel te begrijpen. En waarschijnlijk was een half jaar nog te snel.
Wat me wel opvalt is dat de vrouw meestal eerder weer iemand heeft. Is daar een verklaring voor?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  maandag 24 februari 2003 @ 09:28:01 #15
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8679313
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:13 schreef Mini_rulez het volgende:

Je haalt me de woorden uit de mond...

Als je het zelf uitmaakt, dan moet je niet gaan lopen zeiken dat ze een ander heeft... dat zijn echt van die mensen die de persoon zelf niet meer willen, maar ook niet willen dat hij/zij gelukkig is met een ander...

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_8679359
quote:
Op maandag 24 februari 2003 08:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb het zelf laatst ook na 2,2, jaar uitgemaakt met mijn vriendje, dat is nu precies 3 weken geleden. Ik zou er in principe wel aan moeten denken om een leuke jongen te versieren maar mijn geweten verteld mij dat ik dat soort dingen nu nog niet mag doen..
Niet mag..??
waarom niet..?? tis toch uit..???
als ik 2 jaar met 1 meisje had moeten zoenen en vrijen, dan was ik ook wel toe aan wat afwisseling.

En daarbij tis maar zoenen!

maandag 24 februari 2003 @ 09:34:34 #17
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8679382
Je kan jezelf troosten met het voorwendsel dat ze het doet om je te vergeten of terug te pakken maar waarom zou je? Jij hebt er een punt achter gezet en dan moet je nu ook accepteren dat ze doorgaat met haar leven. Als je dat niet aankan moet je anders maar geen contact meer met haar hebben.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_8679407
tis ws wel goed voor haar zelfvertrouwen (als jij degene bent die de relatie beindigt heeft)
  maandag 24 februari 2003 @ 09:37:47 #19
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_8679426
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:33 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Niet mag..??
waarom niet..?? tis toch uit..???
als ik 2 jaar met 1 meisje had moeten zoenen en vrijen, dan was ik ook wel toe aan wat afwisseling.
En daarbij tis maar zoenen!

wel eens van een beetje respect voor elkander gehoord??
als je 2 jaar verkering met een meisje hebt gehad, vindt ik dat je toch minimaal een maand kan wachten voordat je met een ander kust. zo niet, dan vindt ik het echt respectloos tegenover elkaar. of de ander er nu wel of niet achter komt.

stel dat jij het uitmaakt met je vriendin, dan krijgt je dinnetje een giga klap, wat ze zal moeten verwerken. vervolgens hoort ze dat je 2 dagen later met een ander meisje zit te zoenen, dan komt vervolgens deze klap er nog een overheen. zij wordt dan heel onzeker, want ze gaat denken "heb ik dan zo weinig voor hem betekend" e.d.

het is dus gewoon NOT DONE. maarja dat is mijn mening!

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
pi_8679457
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:37 schreef RipCurl het volgende:
als je 2 jaar verkering met een meisje hebt gehad, vindt ik dat je toch minimaal een maand kan wachten voordat je met een ander kust. zo niet, dan vindt ik het echt respectloos tegenover elkaar. of de ander er nu wel of niet achter komt.

stel dat jij het uitmaakt met je vriendin, dan krijgt je dinnetje een giga klap, wat ze zal moeten verwerken. vervolgens hoort ze dat je 2 dagen later met een ander meisje zit te zoenen, dan komt vervolgens deze klap er nog een overheen. zij wordt dan heel onzeker, want ze gaat denken "heb ik dan zo weinig voor hem betekend" e.d.

ALs het uit is, is het uit. Van dit soort ongeschreven, ongetwijfeld ethisch verantwoorde regletjes houd ik niet. En daar doe ik ook niet aan.

c'est fini

pi_8679502
Dat meisje is na 2 jaar aan de kant gezet en voelde zich gewoon klote. Ook zal ze waarschijnlijk een kleine deuk in haar zelfvertrouwen op hebben gelopen. Dus wat gaat ze doen? Ze wil bevestigd hebben dat ze nog steeds leuk en gewild is.. Dat is de reden waarom ze met een andere kerel gaat zoenen.

Da's heel normaal. Wat had je dan gewild, dat ze nog een jaar lang celibaat zou leven, wegkwijnend van verdriet om jou?

Kom op zeg..

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_8679529
quote:

[..]

In dit geval heeft hij het uitgemaakt en zoent zij met een ander. Dat is iets heel anders.
Als je het uitmaakt moet je ook niet miepen over wat ze na jou doet, het is haar leven. Als je daar richting aan had willen geven, had je het maar niet uit moeten maken. Hij heeft haar die klap van het uitmaken al gegeven, dat lijkt me veel erger dan wat zij hem nu "aandoet", dus nu niet zielig gaan doen... Je kunt niet van haar verwachten dat ze haar hele leven nu nog langer stil gaat leggen voor iemand die haar toch niet meer wil. Gelukkig worden, of in ieder geval lol hebben en haar zelfvertrouwen weer een beetje terugkrijgen is haar goed recht. Als het niet met jou is, dan maar met een ander, maar dat mag je haar niet ontnemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 24-02-2003 09:48]

pi_8679543
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:44 schreef nozem het volgende:
Dat meisje is na 2 jaar aan de kant gezet en voelde zich gewoon klote. Ook zal ze waarschijnlijk een kleine deuk in haar zelfvertrouwen op hebben gelopen. Dus wat gaat ze doen? Ze wil bevestigd hebben dat ze nog steeds leuk en gewild is.. Dat is de reden waarom ze met een andere kerel gaat zoenen.

Da's heel normaal. Wat had je dan gewild, dat ze nog een jaar lang celibaat zou leven, wegkwijnend van verdriet om jou?

Kom op zeg..

maandag 24 februari 2003 @ 09:49:12 #24
10016 RipCurl
pi_8679559
het was geen reactie op de topicstarter, maar op frenkie zijn opmerking.
I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
pi_8679579
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:49 schreef RipCurl het volgende:
het was geen reactie op de topicstarter, maar op frenkie zijn opmerking.
Met dat van jou ben ik het ook wel een beetje eens, maar ik wou dat even aangrijpen om de topicstarter uit te leggen dat het in zijn geval gewoon anders is...
  maandag 24 februari 2003 @ 12:59:42 #26
47365 Johnny_Cool
Yoji Powerrrr!!
pi_8683114
Hallo hier ben ik weer! (topicstarter)

Bedankt voor jullie reacties, ik kan er bij de meeste mensen wel inkomen. Toch fijn om te horen hoe jullie er mee om zouden gaan.

Maar het is haar keuze en het is een consequentie van wat ik heb gedaan (uitmaken). Het komt een beetje respectloos over bij mij, maar aan de andere kant snap ik haar ook wel. Ze probeert nu een vervanger te zoeken voor mij. De een gaat daar nu eenmaal anders mee om dan de ander.

Ikzelf ben voorlopig niet op zoek en ga proberen m'n vrijgezellenleventje weer op te pakken.

Thanx voor jullie reacties, echt

pi_8683208
Na een maand.... de meeste vrouwen hebben na een week alweer een vaste vriend, de meesten kunnen nou eenmaal slecht alleen zijn. En een beetje zoenen ach, je moet je pas druk gaan maken als ze na een dag al met een ander in bed lag....
[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
pi_8683293
Wees blij dat ze dat doet nadat het uitgegaan is en niet ervoor.

Mijn ex (21) lag al 2 maanden met een vent van 47 te wippen als ik aan het werk was. Dat komt heel wat harder aan.

Ze is nu trouwens 4 maanden zwanger van die vent.

maandag 24 februari 2003 @ 13:19:43 #29
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_8683598
Het is nu bijmij twee maanden uit ( 9maanden een relatie) zij heeft het uit gemaakt.
Ik wou der terug maar nu niet meer, weet niet of ze een ander heeft voor mij was ze 2 jaar vrijgezel en ze houdt nog wel van me want ik moest het als een timeout zien.
Ken inmiddels een ander leuk meisje waar ik wel mee verder wil.
Wat ze er van vindt weet ik niet en kan me eigenlijk ook niet schelen, ik hield heel veel van der en zij heeft het uit gemaakt dus zoekt ze het zelf maar uit.

Dus ik kan haar goed begrijpen, het doet pijn weet ik.

"It is done get over it and move on", zou ik zeggen (heeft mij ook wat tijd en energie gekost).

Sterkte

Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
pi_8683741
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:18 schreef Miesjel het volgende:

[..]
Wat me wel opvalt is dat de vrouw meestal eerder weer iemand heeft.

Mijn ervaring is juist precies andersom.

Voor de topicstarter: erg vervelend voor je. Ik kan me voorstellen dat het zeer doet. Vrees dat het een poging was om je te kwetsen. Waarom zou je het anders in detail aan je ex gaan vertellen.

Vroeger toen koe nog met de korte oe was....
pi_8684468
quote:
Op maandag 24 februari 2003 13:06 schreef swollywood het volgende:
Wees blij dat ze dat doet nadat het uitgegaan is en niet ervoor.

Mijn ex (21) lag al 2 maanden met een vent van 47 te wippen als ik aan het werk was. Dat komt heel wat harder aan.

Ze is nu trouwens 4 maanden zwanger van die vent.

Blij dat je er vanaf bent zeker?
[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
pi_8687295
quote:

[..]

het is dus gewoon NOT DONE. maarja dat is mijn mening!

bedankt, nu hoef ik het niet meer te typen
pi_8687526
Mjaaaa... HIJ heeft het uitgemaakt he, dat is dus wel even een andere situatie die Rip curl beschrijft.
pi_8687552
Wat een onzin! Als je vrij bent ben je toch vrij of niet dan! Er zijn nou eenmaal mensen die na een relatie nog wel van diegene houden, maar ook weer snel verliefd kunnen worden op iemand anders.
Ik vind het inderdaad overdreven om het tot in de details aan je ex te vertellen, maar ik vind het niet respectloos om snel weer met iemand anders te zoenen, want je leeft maar één keer
Maar wel rot voor je...
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_8688071
quote:
Op maandag 24 februari 2003 15:58 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Mjaaaa... HIJ heeft het uitgemaakt he, dat is dus wel even een andere situatie die Rip curl beschrijft.
het komt op bijna hetzelfde neer
  FOK!fotograaf maandag 24 februari 2003 @ 16:20:40 #36
18921 freud
Who's John Galt?
pi_8688089
Hoe lang had ze moeten wachten? Het is niet echt zo dat je liefde kan timen of zo hoor. Het is kut, maar je zegt het zelf al, JIJ hebt het uitgemaakt, en dan moet je niet gaan zeuren.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_8688330
Respect voor elkaar als het uit is? Je toont je respect voor een persoon toch niet door een maand of langer 'te rouwen' omdat het uit is? Helemaal als je elkaar niet meer of nauwelijk ziet...Als het uit is is het uit en als één van beide zich er kut bij voelt dat de ander met iemand zoent dan is er wel wat meer aan de hand. Verder is het ook volslagen belachelijk dat z'n ex het hem vertelt. Haar privé gaat hem toch niets meer aan?
Nu officieel
  maandag 24 februari 2003 @ 16:31:18 #38
10016 RipCurl
pi_8688393
quote:
Op maandag 24 februari 2003 15:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

bedankt, nu hoef ik het niet meer te typen

graag gedaan!
pi_8688453
Dat ze met een ander zoent is jouw zaak niet meer, daar heb je je dus ook niet mee te bemoeien, maar wat ik van haar wel raar vind is dat ze het in geuren en kleuren aan jou gaat vertellen. Op die manier maakt ze het wel weer een beetje jouw zaak (niet helemaal, maar toch, wat is het doel om dat met jou te delen). Je kan op zo'n moment best rustig zeggen dat je niet geïnteresseerd bent in dat soort verhalen.

Wraak nemen lijkt me inderdaad redelijk zinloos, ze heeft in principe natuurlijk ook niets fout gedaan. Bovendien maak je jezelf daar alleen maar belachelijk mee. Gelukkig zie je dat zelf ook wel in.

Ik zou proberen me erover heen te zetten, ik kan me best voorstellen dat het pijnlijk is, maar je houdt het niet tegen. Voor dat soort dingen zijn gewoon geen wetten of regels, dat moet je gewoon accepteren. Als ze de volgende keer weer met zo'n verhaal naar je toe komt zou ik het gewoon afkappen.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  maandag 24 februari 2003 @ 19:11:26 #40
38241 c0rneel
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_8691523
of ze zegt t omdat ze nog steeds om je geeft en je als een vriend ziet
of ze zegt t omdat ze wil laten zien dat je haar kwijt bent en dat ze een ander wilt
Get In, Sit Down, Shut Up & Hang On
pi_8730924
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:11 schreef c0rneel het volgende:
of ze zegt t omdat ze nog steeds om je geeft en je als een vriend ziet
of ze zegt t omdat ze wil laten zien dat je haar kwijt bent en dat ze een ander wilt
Nu blijkt dus dat ze nog steeds om me geeft, maar ook meer dan dat.. Maakt het er allemaal niet makkelijker op. Ze probeert me continue te bellen en te e-mailen en ze wil me graag terug.

Vrouwen... Snap er nix van !

(maar ik blijf lekker vrijgezel en ga het zeker NIET opnieuw proberen met haar..

pi_8731707
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 15:33 schreef Johnny_Cool het volgende:

Nu blijkt dus dat ze nog steeds om me geeft, maar ook meer dan dat.. Maakt het er allemaal niet makkelijker op. Ze probeert me continue te bellen en te e-mailen en ze wil me graag terug.

Vrouwen... Snap er nix van !

(maar ik blijf lekker vrijgezel en ga het zeker NIET opnieuw proberen met haar..

Dan wilde ze je waarschijnlijk gewoon jaloers maken, zoals je zelf denk ik ook wel begrijpt. Helaas voor haar heeft het niet geholpen (ik denk sowieso niet dat dat echt werkt eigenlijk). Vervelend voor haar, ik denk dat ze nu heel veel spijt heeft en zich alleen maar goedkoop voelt, maar ja...

Je wilde haar denk ik toch al niet terug, dus wat dat betreft maakt het weinig uit.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')