Waar ik het over heb? M'n ex-dinnetje waar ik 2,5 jaar verkering mee heb gehad heeft binnen een maand met een ander gezoend en dat vertelt ze me dan trots in alle details. Ik kan je vertellen, dat komt hard aan. Ook al weet je dat je vroeg of laat allebei weer een ander zal tegenkomen.
De eerste gedachte die toen in me opkwam was wraak!! Maarja, als ik er dan logisch over ga nadenken, weet je dat je daar ook niets mee kan oplossen.
Ik heb het gevoel dat de laatste tijd alles tegen zit bij me, maarja het zal
wel een fase zijn, waar ik doorheen moet zien te komen.
Het is eigenlijk zelfs mijn eigen schuld, ik ben diegene die een punt achter de relatie heeft gezet. Life sux!!
life goes on
eik een onlogische reactie, ik bedoel als ze tijdens jullie verkering wel veel van je hield, dan zat ze nu nog snikkend op de bank ofzo. Ik neem aan dat ze deze huidige jongeman helemaal niks vindt, maar dat ze dit soort daden uit wanhoop doet.
Ik heb het zelf laatst ook na 2,2, jaar uitgemaakt met mijn vriendje, dat is nu precies 3 weken geleden. Ik zou er in principe wel aan moeten denken om een leuke jongen te versieren maar mijn geweten verteld mij dat ik dat soort dingen nu nog niet mag doen..
Mijn ex-vriendje (waar ik nog regelmatig contact mee heb) zou zoiets denk ik ook niet doen (en als ie het doet mag ie het helemaal zelf weten, ik heb daar geen problemen mee, het is toch uit...).
Succes ermee, en probeer je er niet zo druk om te maken...
Life is hard, suck it./
quote:Rationeel klopt dat misschien, maar in de praktijk zul je maar weinig mensen tegenkomen die zo denken over hun ex (waar ze nog gevoelens voor hebben)
Op maandag 24 februari 2003 08:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Wees blij voor haar dat ze niet nog meer van haar leven verspilt door om jou te gaan zitten treuren...
ook jij komt wel weer een ander tegen
sterkte!
Life sucks op het moment...daarbij komt ook nog dat het meisje wat ik op het moment leuk vind (maar haar nog niet hebt verteld....ff chillen, zij komt ook net uit een relatie) gisteren met een andere gozert naar de bios enzo is geweest....
Enige advies wat ik je kan geven....doe alles rustig aan, doe alleen leuke dingen, en probeer haar zoveel mogelijk te vermijden (ik heb dit weekend het contact ook helemaal verbroken met mijn ex.)
quote:Hij heeft het toch zelf uitgemaakt? Dan hoeft hij haar toch niet meer? Wat boeit het hem dan wat zij met een ander doet... Ze is vrij, en hij is zelf degene die haar vrij heeft gelaten...
Op maandag 24 februari 2003 09:00 schreef STING het volgende:[..]
Rationeel klopt dat misschien, maar in de praktijk zul je maar weinig mensen tegenkomen die zo denken over hun ex (waar ze nog gevoelens voor hebben)
quote:Als het zo toch eens zou werken... Maar helaas, zo ineens niets meer voelen voor een ander is onmogelijk. Je kunt het haar niet kwalijk nemen, maar zijn gevoel is wel te begrijpen. En waarschijnlijk was een half jaar nog te snel.
Op maandag 24 februari 2003 09:13 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Hij heeft het toch zelf uitgemaakt? Dan hoeft hij haar toch niet meer? Wat boeit het hem dan wat zij met een ander doet... Ze is vrij, en hij is zelf degene die haar vrij heeft gelaten...
quote:Je haalt me de woorden uit de mond...
Op maandag 24 februari 2003 09:13 schreef Mini_rulez het volgende:Hij heeft het toch zelf uitgemaakt? Dan hoeft hij haar toch niet meer? Wat boeit het hem dan wat zij met een ander doet... Ze is vrij, en hij is zelf degene die haar vrij heeft gelaten...
Als je het zelf uitmaakt, dan moet je niet gaan lopen zeiken dat ze een ander heeft... dat zijn echt van die mensen die de persoon zelf niet meer willen, maar ook niet willen dat hij/zij gelukkig is met een ander...
quote:Niet mag..??
Op maandag 24 februari 2003 08:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb het zelf laatst ook na 2,2, jaar uitgemaakt met mijn vriendje, dat is nu precies 3 weken geleden. Ik zou er in principe wel aan moeten denken om een leuke jongen te versieren maar mijn geweten verteld mij dat ik dat soort dingen nu nog niet mag doen..
En daarbij tis maar zoenen!
quote:wel eens van een beetje respect voor elkander gehoord??
Op maandag 24 februari 2003 09:33 schreef Frenkie het volgende:[..]
Niet mag..??
waarom niet..?? tis toch uit..???
als ik 2 jaar met 1 meisje had moeten zoenen en vrijen, dan was ik ook wel toe aan wat afwisseling.
En daarbij tis maar zoenen!
stel dat jij het uitmaakt met je vriendin, dan krijgt je dinnetje een giga klap, wat ze zal moeten verwerken. vervolgens hoort ze dat je 2 dagen later met een ander meisje zit te zoenen, dan komt vervolgens deze klap er nog een overheen. zij wordt dan heel onzeker, want ze gaat denken "heb ik dan zo weinig voor hem betekend" e.d.
het is dus gewoon NOT DONE. maarja dat is mijn mening!
quote:ALs het uit is, is het uit. Van dit soort ongeschreven, ongetwijfeld ethisch verantwoorde regletjes houd ik niet. En daar doe ik ook niet aan.
Op maandag 24 februari 2003 09:37 schreef RipCurl het volgende:
wel eens van een beetje respect voor elkander gehoord??
als je 2 jaar verkering met een meisje hebt gehad, vindt ik dat je toch minimaal een maand kan wachten voordat je met een ander kust. zo niet, dan vindt ik het echt respectloos tegenover elkaar. of de ander er nu wel of niet achter komt.stel dat jij het uitmaakt met je vriendin, dan krijgt je dinnetje een giga klap, wat ze zal moeten verwerken. vervolgens hoort ze dat je 2 dagen later met een ander meisje zit te zoenen, dan komt vervolgens deze klap er nog een overheen. zij wordt dan heel onzeker, want ze gaat denken "heb ik dan zo weinig voor hem betekend" e.d.
c'est fini
Da's heel normaal. Wat had je dan gewild, dat ze nog een jaar lang celibaat zou leven, wegkwijnend van verdriet om jou?
Kom op zeg..
quote:In dit geval heeft hij het uitgemaakt en zoent zij met een ander. Dat is iets heel anders.
Op maandag 24 februari 2003 09:37 schreef RipCurl het volgende:[..]
stel dat jij het uitmaakt met je vriendin, dan krijgt je dinnetje een giga klap, wat ze zal moeten verwerken. vervolgens hoort ze dat je 2 dagen later met een ander meisje zit te zoenen, dan komt vervolgens deze klap er nog een overheen. zij wordt dan heel onzeker, want ze gaat denken "heb ik dan zo weinig voor hem betekend" e.d.
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 24-02-2003 09:48]
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:44 schreef nozem het volgende:
Dat meisje is na 2 jaar aan de kant gezet en voelde zich gewoon klote. Ook zal ze waarschijnlijk een kleine deuk in haar zelfvertrouwen op hebben gelopen. Dus wat gaat ze doen? Ze wil bevestigd hebben dat ze nog steeds leuk en gewild is.. Dat is de reden waarom ze met een andere kerel gaat zoenen.Da's heel normaal. Wat had je dan gewild, dat ze nog een jaar lang celibaat zou leven, wegkwijnend van verdriet om jou?
Kom op zeg..
quote:Met dat van jou ben ik het ook wel een beetje eens, maar ik wou dat even aangrijpen om de topicstarter uit te leggen dat het in zijn geval gewoon anders is...
Op maandag 24 februari 2003 09:49 schreef RipCurl het volgende:
het was geen reactie op de topicstarter, maar op frenkie zijn opmerking.
Bedankt voor jullie reacties, ik kan er bij de meeste mensen wel inkomen. Toch fijn om te horen hoe jullie er mee om zouden gaan.
Maar het is haar keuze en het is een consequentie van wat ik heb gedaan (uitmaken). Het komt een beetje respectloos over bij mij, maar aan de andere kant snap ik haar ook wel. Ze probeert nu een vervanger te zoeken voor mij. De een gaat daar nu eenmaal anders mee om dan de ander.
Ikzelf ben voorlopig niet op zoek en ga proberen m'n vrijgezellenleventje weer op te pakken.
Thanx voor jullie reacties, echt
Mijn ex (21) lag al 2 maanden met een vent van 47 te wippen als ik aan het werk was. Dat komt heel wat harder aan.
Ze is nu trouwens 4 maanden zwanger van die vent.
Dus ik kan haar goed begrijpen, het doet pijn weet ik.
"It is done get over it and move on", zou ik zeggen (heeft mij ook wat tijd en energie gekost).
Sterkte
quote:Mijn ervaring is juist precies andersom.
Op maandag 24 februari 2003 09:18 schreef Miesjel het volgende:[..]
Wat me wel opvalt is dat de vrouw meestal eerder weer iemand heeft.
Voor de topicstarter: erg vervelend voor je. Ik kan me voorstellen dat het zeer doet. Vrees dat het een poging was om je te kwetsen. Waarom zou je het anders in detail aan je ex gaan vertellen.
quote:Blij dat je er vanaf bent zeker?
Op maandag 24 februari 2003 13:06 schreef swollywood het volgende:
Wees blij dat ze dat doet nadat het uitgegaan is en niet ervoor.Mijn ex (21) lag al 2 maanden met een vent van 47 te wippen als ik aan het werk was. Dat komt heel wat harder aan.
Ze is nu trouwens 4 maanden zwanger van die vent.
quote:bedankt, nu hoef ik het niet meer te typen
Op maandag 24 februari 2003 09:37 schreef RipCurl het volgende:[..]
wel eens van een beetje respect voor elkander gehoord??
als je 2 jaar verkering met een meisje hebt gehad, vindt ik dat je toch minimaal een maand kan wachten voordat je met een ander kust. zo niet, dan vindt ik het echt respectloos tegenover elkaar. of de ander er nu wel of niet achter komt.stel dat jij het uitmaakt met je vriendin, dan krijgt je dinnetje een giga klap, wat ze zal moeten verwerken. vervolgens hoort ze dat je 2 dagen later met een ander meisje zit te zoenen, dan komt vervolgens deze klap er nog een overheen. zij wordt dan heel onzeker, want ze gaat denken "heb ik dan zo weinig voor hem betekend" e.d.
het is dus gewoon NOT DONE. maarja dat is mijn mening!
quote:het komt op bijna hetzelfde neer
Op maandag 24 februari 2003 15:58 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Mjaaaa... HIJ heeft het uitgemaakt he, dat is dus wel even een andere situatie die Rip curl beschrijft.
quote:graag gedaan!
Op maandag 24 februari 2003 15:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
bedankt, nu hoef ik het niet meer te typen
Wraak nemen lijkt me inderdaad redelijk zinloos, ze heeft in principe natuurlijk ook niets fout gedaan. Bovendien maak je jezelf daar alleen maar belachelijk mee. Gelukkig zie je dat zelf ook wel in.
Ik zou proberen me erover heen te zetten, ik kan me best voorstellen dat het pijnlijk is, maar je houdt het niet tegen. Voor dat soort dingen zijn gewoon geen wetten of regels, dat moet je gewoon accepteren. Als ze de volgende keer weer met zo'n verhaal naar je toe komt zou ik het gewoon afkappen.
quote:Nu blijkt dus dat ze nog steeds om me geeft, maar ook meer dan dat..
Op maandag 24 februari 2003 19:11 schreef c0rneel het volgende:
of ze zegt t omdat ze nog steeds om je geeft en je als een vriend ziet
of ze zegt t omdat ze wil laten zien dat je haar kwijt bent en dat ze een ander wilt
Vrouwen... Snap er nix van !
(maar ik blijf lekker vrijgezel en ga het zeker NIET opnieuw proberen met haar..
quote:Dan wilde ze je waarschijnlijk gewoon jaloers maken, zoals je zelf denk ik ook wel begrijpt. Helaas voor haar heeft het niet geholpen (ik denk sowieso niet dat dat echt werkt eigenlijk). Vervelend voor haar, ik denk dat ze nu heel veel spijt heeft en zich alleen maar goedkoop voelt, maar ja...
Op woensdag 26 februari 2003 15:33 schreef Johnny_Cool het volgende:Nu blijkt dus dat ze nog steeds om me geeft, maar ook meer dan dat..
Maakt het er allemaal niet makkelijker op. Ze probeert me continue te bellen en te e-mailen en ze wil me graag terug.
Vrouwen... Snap er nix van !
(maar ik blijf lekker vrijgezel en ga het zeker NIET opnieuw proberen met haar..
Je wilde haar denk ik toch al niet terug, dus wat dat betreft maakt het weinig uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |