abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219050486
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:29 schreef Paul het volgende:
Heitinga blijft sowieso tot winterstoppie *O*
Doodsbang dat er een capabele coach zit op 9 november.
pi_219050490
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:29 schreef Paul het volgende:
Heitinga blijft sowieso tot winterstoppie *O*
Hoeveel wil je hierop zetten? Ik durf de weddenschap wel aan dat dit niet zo is.
pi_219050494
Ik vond Ajax nog best aardig spelen de eerste helft, de tweede helft totaal geen strijd, je verliest elke 2e bal en je word gewoon helemaal suf gespeelt omdat je niet genoeg inzet geeft.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219050509
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 09:07 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Wat was zijn uitleg dan?
Hij wilde op het middenveld iets forceren en vond dat dus wel voldoende om de meest creatieve middenvelder die we hebben te wisselen voor die jeugdspeler van Liverpool, zeker omdat Bounida er ook bij kwam en Sjon vond dat dus wel goed genoeg.
pi_219050514
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:31 schreef raptorix het volgende:
Ik vond Ajax nog best aardig spelen de eerste helft, de tweede helft totaal geen strijd, je verliest elke 2e bal en je word gewoon helemaal suf gespeelt omdat je niet genoeg inzet geeft.
Inzet :D
Groot fan van User Wotte
  zondag 19 oktober 2025 @ 10:36:18 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219050519
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:24 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik las ook iets over een penalty voor Twente die erbuiten was?
Die was wel op de lijn, dus erbinnen. Of het hands was kon je meer over discussiëren
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219050526
Mokerdomme Sjon die trouwens niet verder komt dan “inzet” en spelers die “gretig” waren en een groep “die echt wil”. En dat is dan zijn analyse van gisteren…

Tactisch onbenul met 0 voetbalinhoud, zelfs Slot kon daar geen verandering in brengen blijkbaar.
  zondag 19 oktober 2025 @ 10:39:32 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219050536
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:35 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Inzet :D
Inzet, passie, strijd, OVER MIJN LIJK MENTALITEIT

Doorgaans gebezigd door mensen die niet zoveel van voetbal snappen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 19 oktober 2025 @ 10:40:25 #159
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219050542
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Vijfde klasse zondag. KOM OP JONGENS, WE PAKKEN ZE
pi_219050544
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:31 schreef raptorix het volgende:
De tactiek van Sjonnie is veel te makkelijk te ontregelen en er is geen plan b
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 19 oktober 2025 @ 10:44:25 #161
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_219050566
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Doodsbang dat er een capabele coach zit op 9 november.
Klopt 😅
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 19 oktober 2025 @ 10:44:30 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219050567
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:40 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
‘Gewoon 1 tegen 1 van maken over het hele veld’

SjonGod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219050577
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Oh mijnheer de voetbalkenner, inzet is niet een loze term, dat is bijvoorbeeld het moment dat je ook scherp bent wanneer een vrije bal genomen wordt en je wel staat op te letten ipv met de scheidsrechter bezig te houden, maar goed mijnheer de kenner weet het beter.
pi_219050578
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:44 schreef Caland het volgende:

[..]
‘Gewoon 1 tegen 1 van maken over het hele veld’

SjonGod
"DoMinErEn In De 1v1"

"Maar wat als mijn man naar de zijkant gaat en daarmee gigantische ruimtes creert??

Sjon: Eh geen idee "
  zondag 19 oktober 2025 @ 10:47:58 #165
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219050587
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:46 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
"DoMinErEn In De 1v1"

"Maar wat als mijn man naar de zijkant gaat en daarmee gigantische ruimtes creert??

Sjon: Eh geen idee "
Daar was hij nog niet aan toe gekomen, dat facet komt pas in het 5e jaar van het 5 jaren plan aan de orde.
pi_219050590
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:40 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Je kan tactiek hebben wat je wil, maar als spelers de basisvaardigheden ontbreken is dat niet eens nodig, neem die penalty, elke verdediger weet dat als je zo een bal krijgt je zo een bal naar de buitenkant aanneemt zodat als het fout gaat je hem gewoon naar een corner of een uitbal uitverdedigt, nu ga je door het midden en kan je alleen nog corrigeren met een overtreding.
pi_219050599
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:48 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je kan tactiek hebben wat je wil, maar als spelers de basisvaardigheden ontbreken is dat niet eens nodig, neem die penalty, elke verdediger weet dat als je zo een bal krijgt je zo een bal naar de buitenkant aanneemt zodat als het fout gaat je hem gewoon naar een corner of een uitbal uitverdedigt, nu ga je door het midden en kan je alleen nog corrigeren met een overtreding.
Het rare is - die Rosa zag er tot dat moment vrij solide uit, deed geen gekke dingen en was beter dan Wijndal aan de bal en de beslissingen die hij nam. En dan zo’n debiel moment zorgt ervoor dat je een pingel tegen krijgt.
  zondag 19 oktober 2025 @ 10:51:37 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219050608
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Oh mijnheer de voetbalkenner, inzet is niet een loze term, dat is bijvoorbeeld het moment dat je ook scherp bent wanneer een vrije bal genomen wordt en je wel staat op te letten ipv met de scheidsrechter bezig te houden, maar goed mijnheer de kenner weet het beter.
Inzet is meestal de term die wordt gebruikt door mensen die er geen voetbalinhoudelijke verklaring aan kunnen koppelen. Een nietszeggend containerbegrip

Even een simpel voorbeeld: als je een mokerdomme trainer hebt die aangeeft dat je gewoon de hele wedstrijd je man moet volgen dan kan je dat als je op een zwervende buitenspeler staat een half uur prima volhouden. Dat daarna de tank leeg raakt, de ruimtes groter worden en daardoor eigenlijk iedereen een stapje te laat komt in de duels kan dan voor hersenloos volk aanvoelen als een gebrek aan inzet (want de eerste helft lukte het toch wel????). Doorgaans zit er wel een iets minder dommige verklaring achter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219050617
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:50 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Het rare is - die Rosa zag er tot dat moment vrij solide uit, deed geen gekke dingen en was beter dan Wijndal aan de bal en de beslissingen die hij nam. En dan zo’n debiel moment zorgt ervoor dat je een pingel tegen krijgt.
Ik was absoluut geen topvoetballer, maar bij mij werden er gewoon een paar simpele dingen ingehamerd als back, je gaat nooit door het midden terugspelen, je blijft altijd voor je laatste man, je dekt altijd aan de binnenkant, en je stapt nooit in op een aanvallende actie als je geen rugdekking hebt, echt voetbal is niet super ingewikkelt.
pi_219050630
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Inzet is meestal de term die wordt gebruikt door mensen die er geen voetbalinhoudelijke verklaring aan kunnen koppelen. Een nietszeggend containerbegrip

Even een simpel voorbeeld: als je een mokerdomme trainer hebt die aangeeft dat je gewoon de hele wedstrijd je man moet volgen dan kan je dat als je op een zwervende buitenspeler staat een half uur prima volhouden. Dat daarna de tank leeg raakt, de ruimtes groter worden en daardoor eigenlijk iedereen een stapje te laat komt in de duels kan dan voor hersenloos volk aanvoelen als een gebrek aan inzet (want de eerste helft lukte het toch wel????). Doorgaans zit er wel een iets minder dommige verklaring achter
Ik geloof ook helemaal niet wat trainers zeggen, de beste trainer die ik had zat gewoon de hele wedstrijd op de bank en hield zijn muil, voetballers doen tijdens een wedstrijd gewoon wat ze zelf denken dat goed is. Het meeste rendement haal je door effectief te trainen en door spelers te gebruiken die een goed stel hersenen hebben, of in ieder geval over voetbal slimheid beschikken.
  zondag 19 oktober 2025 @ 10:57:36 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219050643
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:55 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik geloof ook helemaal niet wat trainers zeggen, de beste trainer die ik had zat gewoon de hele wedstrijd op de bank en hield zijn muil, voetballers doen tijdens een wedstrijd gewoon wat ze zelf denken dat goed is. Het meeste rendement haal je door effectief te trainen en door spelers te gebruiken die een goed stel hersenen hebben, of in ieder geval over voetbal slimheid beschikken.
Ja als je professioneel voetbal heden ten dage gaat vergelijken met je eigen avonturen in de kelderklasse raken we snel uitgepraat
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219050656
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja als je professioneel voetbal heden ten dage gaat vergelijken met je eigen avonturen in de kelderklasse raken we snel uitgepraat
Kennelijk beschikken deze voetballers dan niet over de standaard vaardigheden vereist voor professioneel voetbal, of wil je zeggen dat zo een actie daarvan getuigt?
pi_219050696
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 10:55 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb ook weinig geloof in trainers die de hele wedstrijd langs de kant staan te schreeuwen. Als je zoveel instructies moet meegeven 90 minuten lang, dan heb je je werk vooraf gewoon niet goed gedaan.

Maar wat jij zegt slaat natuurlijk ook nergens op in het profvoetbal van nu. De tegenstander krijgt ook instructies mee die afwijken van je plan vooraf en dat zie je vanaf de kant gewoon beter dan de spelers in het veld. En tijdens een wedstrijd verandert er ook van alles. Een goede trainer ziet waar ruimtes ontstaan omdat speler x of speler y beter of minder goed in de wedstrijd zit en kan daar op anticiperen door net even andere instructies mee te geven van langs de kant.

Trainers die de hele wedstrijd hun muil houden zien kennelijk het spelletje vrij matig ontvouwen en kunnen alleen trainingsvormen bedenken. Prima als assistent, maar van een hoofdcoach verwacht ik meer dan "ik houd mijn muil want de spelers kunnen het vast wel zelf".

Zelfs in de hoofdklasse of KKD kun je op die manier het kaf wel van het koren scheiden.
pi_219050704
Heitinga is tactisch een onbenul, en kamikaze-Keizer ernaast versterkt dat alleen maar
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 19 oktober 2025 @ 11:12:12 #175
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219050743
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:00 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kennelijk beschikken deze voetballers dan niet over de standaard vaardigheden vereist voor professioneel voetbal, of wil je zeggen dat zo een actie daarvan getuigt?
Profvoetbal is wel een ander verhaal hoor. Er is een reden waarom toppers soms zo traag lijken te gaan. Want die topspelers beseffen ook wel dat gewoon ff gaan voetballen geen nut heeft tegen andere topspelers.
The name is Putler, Vladimir Putler
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')