Hij wilde op het middenveld iets forceren en vond dat dus wel voldoende om de meest creatieve middenvelder die we hebben te wisselen voor die jeugdspeler van Liverpool, zeker omdat Bounida er ook bij kwam en Sjon vond dat dus wel goed genoeg.quote:
Inzetquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:31 schreef raptorix het volgende:
Ik vond Ajax nog best aardig spelen de eerste helft, de tweede helft totaal geen strijd, je verliest elke 2e bal en je word gewoon helemaal suf gespeelt omdat je niet genoeg inzet geeft.
Die was wel op de lijn, dus erbinnen. Of het hands was kon je meer over discussiërenquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik las ook iets over een penalty voor Twente die erbuiten was?
Inzet, passie, strijd, OVER MIJN LIJK MENTALITEITquote:
Vijfde klasse zondag. KOM OP JONGENS, WE PAKKEN ZEquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Inzet, passie, strijd, OVER MIJN LIJK MENTALITEIT
Doorgaans gebezigd door mensen die niet zoveel van voetbal snappen.
De tactiek van Sjonnie is veel te makkelijk te ontregelen en er is geen plan bquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:31 schreef raptorix het volgende:
Ik vond Ajax nog best aardig spelen de eerste helft, de tweede helft totaal geen strijd, je verliest elke 2e bal en je word gewoon helemaal suf gespeelt omdat je niet genoeg inzet geeft.
Klopt 😅quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doodsbang dat er een capabele coach zit op 9 november.
‘Gewoon 1 tegen 1 van maken over het hele veld’quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De tactiek van Sjonnie is veel te makkelijk te ontregelen en er is geen plan b
Oh mijnheer de voetbalkenner, inzet is niet een loze term, dat is bijvoorbeeld het moment dat je ook scherp bent wanneer een vrije bal genomen wordt en je wel staat op te letten ipv met de scheidsrechter bezig te houden, maar goed mijnheer de kenner weet het beter.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Inzet, passie, strijd, OVER MIJN LIJK MENTALITEIT
Doorgaans gebezigd door mensen die niet zoveel van voetbal snappen.
"DoMinErEn In De 1v1"quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
‘Gewoon 1 tegen 1 van maken over het hele veld’
SjonGod
Daar was hij nog niet aan toe gekomen, dat facet komt pas in het 5e jaar van het 5 jaren plan aan de orde.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:46 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
"DoMinErEn In De 1v1"
"Maar wat als mijn man naar de zijkant gaat en daarmee gigantische ruimtes creert??
Sjon: Eh geen idee "
Je kan tactiek hebben wat je wil, maar als spelers de basisvaardigheden ontbreken is dat niet eens nodig, neem die penalty, elke verdediger weet dat als je zo een bal krijgt je zo een bal naar de buitenkant aanneemt zodat als het fout gaat je hem gewoon naar een corner of een uitbal uitverdedigt, nu ga je door het midden en kan je alleen nog corrigeren met een overtreding.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De tactiek van Sjonnie is veel te makkelijk te ontregelen en er is geen plan b
Het rare is - die Rosa zag er tot dat moment vrij solide uit, deed geen gekke dingen en was beter dan Wijndal aan de bal en de beslissingen die hij nam. En dan zo’n debiel moment zorgt ervoor dat je een pingel tegen krijgt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kan tactiek hebben wat je wil, maar als spelers de basisvaardigheden ontbreken is dat niet eens nodig, neem die penalty, elke verdediger weet dat als je zo een bal krijgt je zo een bal naar de buitenkant aanneemt zodat als het fout gaat je hem gewoon naar een corner of een uitbal uitverdedigt, nu ga je door het midden en kan je alleen nog corrigeren met een overtreding.
Inzet is meestal de term die wordt gebruikt door mensen die er geen voetbalinhoudelijke verklaring aan kunnen koppelen. Een nietszeggend containerbegripquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh mijnheer de voetbalkenner, inzet is niet een loze term, dat is bijvoorbeeld het moment dat je ook scherp bent wanneer een vrije bal genomen wordt en je wel staat op te letten ipv met de scheidsrechter bezig te houden, maar goed mijnheer de kenner weet het beter.
Ik was absoluut geen topvoetballer, maar bij mij werden er gewoon een paar simpele dingen ingehamerd als back, je gaat nooit door het midden terugspelen, je blijft altijd voor je laatste man, je dekt altijd aan de binnenkant, en je stapt nooit in op een aanvallende actie als je geen rugdekking hebt, echt voetbal is niet super ingewikkelt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:50 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het rare is - die Rosa zag er tot dat moment vrij solide uit, deed geen gekke dingen en was beter dan Wijndal aan de bal en de beslissingen die hij nam. En dan zo’n debiel moment zorgt ervoor dat je een pingel tegen krijgt.
Ik geloof ook helemaal niet wat trainers zeggen, de beste trainer die ik had zat gewoon de hele wedstrijd op de bank en hield zijn muil, voetballers doen tijdens een wedstrijd gewoon wat ze zelf denken dat goed is. Het meeste rendement haal je door effectief te trainen en door spelers te gebruiken die een goed stel hersenen hebben, of in ieder geval over voetbal slimheid beschikken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Inzet is meestal de term die wordt gebruikt door mensen die er geen voetbalinhoudelijke verklaring aan kunnen koppelen. Een nietszeggend containerbegrip
Even een simpel voorbeeld: als je een mokerdomme trainer hebt die aangeeft dat je gewoon de hele wedstrijd je man moet volgen dan kan je dat als je op een zwervende buitenspeler staat een half uur prima volhouden. Dat daarna de tank leeg raakt, de ruimtes groter worden en daardoor eigenlijk iedereen een stapje te laat komt in de duels kan dan voor hersenloos volk aanvoelen als een gebrek aan inzet (want de eerste helft lukte het toch wel????). Doorgaans zit er wel een iets minder dommige verklaring achter
Ja als je professioneel voetbal heden ten dage gaat vergelijken met je eigen avonturen in de kelderklasse raken we snel uitgepraatquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik geloof ook helemaal niet wat trainers zeggen, de beste trainer die ik had zat gewoon de hele wedstrijd op de bank en hield zijn muil, voetballers doen tijdens een wedstrijd gewoon wat ze zelf denken dat goed is. Het meeste rendement haal je door effectief te trainen en door spelers te gebruiken die een goed stel hersenen hebben, of in ieder geval over voetbal slimheid beschikken.
Kennelijk beschikken deze voetballers dan niet over de standaard vaardigheden vereist voor professioneel voetbal, of wil je zeggen dat zo een actie daarvan getuigt?quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als je professioneel voetbal heden ten dage gaat vergelijken met je eigen avonturen in de kelderklasse raken we snel uitgepraat
Ik heb ook weinig geloof in trainers die de hele wedstrijd langs de kant staan te schreeuwen. Als je zoveel instructies moet meegeven 90 minuten lang, dan heb je je werk vooraf gewoon niet goed gedaan.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik geloof ook helemaal niet wat trainers zeggen, de beste trainer die ik had zat gewoon de hele wedstrijd op de bank en hield zijn muil, voetballers doen tijdens een wedstrijd gewoon wat ze zelf denken dat goed is. Het meeste rendement haal je door effectief te trainen en door spelers te gebruiken die een goed stel hersenen hebben, of in ieder geval over voetbal slimheid beschikken.
Profvoetbal is wel een ander verhaal hoor. Er is een reden waarom toppers soms zo traag lijken te gaan. Want die topspelers beseffen ook wel dat gewoon ff gaan voetballen geen nut heeft tegen andere topspelers.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kennelijk beschikken deze voetballers dan niet over de standaard vaardigheden vereist voor professioneel voetbal, of wil je zeggen dat zo een actie daarvan getuigt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |