Jan Smit draait zich om in zijn grafquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heracles met een enkeltje richting de KKD.
Mooi dat ze degraderen, hoop dat ze ook nooit meer terugkeren in de Eredivisiequote:Op zondag 26 oktober 2025 01:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jan Smit draait zich om in zijn graf
Eensquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:10 schreef Caland het volgende:
Bijzonder knap hoe Groningen in een paar jaar weer is opgebouwd
Helemaal mee eensquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:59 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Mooi dat ze degraderen, hoop dat ze ook nooit meer terugkeren in de Eredivisie
Daar zou ik me met deze trainer en dit bestuur niet al te veel zorgen om maken.quote:Op zondag 26 oktober 2025 01:59 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Mooi dat ze degraderen, hoop dat ze ook nooit meer terugkeren in de Eredivisie
*stalquote:Op zondag 26 oktober 2025 01:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jan Smit draait zich om in zijn graf
De Utrecht-trein ligt alweer meters diep in het ravijn.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:45 schreef Paul het volgende:
Hup Twente
Hup psv
Hup utrecht
Hup Excelsior
Klopt wordt 100provent winst voor az.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Utrecht-trein ligt alweer meters diep in het ravijn.
Doe het meteen als jij het zegt!quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt wordt 100provent winst voor az.
Eigenlijk moet ik er gewoon 100 euro op inzetten bij toto 🤔
Zal wel een andere trainer komen. Ik weet niet hoe goed de selectie is?quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar zou ik me met deze trainer en dit bestuur niet al te veel zorgen om maken.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn McConnell memes welkom?
[ afbeelding ]
Verdedigend pover, maar op een goede dag kunnen ze leuk uit de hoek komen. Daarom snapte ik de kritiek op van de Looi ook niet, hij wist er wel wat creativiteit uit te halen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zal wel een andere trainer komen. Ik weet niet hoe goed de selectie is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |