abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 februari 2003 @ 08:38:00 #1
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_8678867
Misschien een domme vraag hoor, maar ik heb de film zelf ook nog niet gezien! Vroeg me af waarom het The Two Towers heet???
Het verhaal gaat toch helemaal niet om Two Towers?
Lopend op de fiets, en heen weer terug.
pi_8678876
ik heb hem niet gezien, maar waarschijnlijk wel
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 24 februari 2003 @ 08:39:47 #3
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8678881
quote:
Op maandag 24 februari 2003 08:38 schreef HYLBilly het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar ik heb de film zelf ook nog niet gezien! Vroeg me af waarom het The Two Towers heet???
Het verhaal gaat toch helemaal niet om Two Towers?
Jawel. Orthanc (Saruman) en de toren van Sauron (IIRC)
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  maandag 24 februari 2003 @ 08:40:25 #4
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_8678884
quote:
Op maandag 24 februari 2003 08:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik heb hem niet gezien, maar waarschijnlijk wel
pi_8678931
quote:
Op maandag 24 februari 2003 08:39 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Psies, heet die ander niet Barad-dur ??
  maandag 24 februari 2003 @ 08:52:52 #6
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8678956
Het is het verbond tussen de twee torens. Samen nemen Saruman en Sauron Middle-Earth in. Elk hebben ze een eigen toren. Snap ez vous

De toren met het oog een de toren waar die enten vechten.

the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_8679026
quote:
Op maandag 24 februari 2003 08:39 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Barad-Dur ofzoiets meen ik.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_8679056
quote:
Op maandag 24 februari 2003 08:52 schreef Ludwig het volgende:
Het is het verbond tussen de twee torens. Samen nemen Saruman en Sauron Middle-Earth in. Elk hebben ze een eigen toren. Snap ez vous

De toren met het oog een de toren waar die enten vechten.

Mwah, Saruman is een pion van Sauron, een vazal eigenlijk.
Er wordt ook gezegd dat "the mind of saruman has been poisened with the deceit and lies of Sauron".

Daarom is er ook in deel 1 een worsteling tussen de Orcs van Sauron end e Uruk-Hai van Saruman. Beide willen ze de ring naar hun meester brengen. Saruman wil de ring om zo Sauron te overmeesteren.

Uiteindelijk is het Gandalf die Saruman uit zijn ambt als White Wizard zet. Dit stukje mist in de film maar in het boek breekt Gandalf de staf van Saruman.

Uiteindelijk waren er drie ishtari bekend, Gandalf de Grijze, Saruman de Witte en Radagast de Bruine. Er moeten er meer zijn maar die zijn niet met name genoemd.

pi_8679176
of . ..

1. je hebt de film(s) niet gezien .. .
2. je zat te slapen . ..
3. het niveau van de film gaat je boven de pet. . .

anders zou je dit topic niet geopend hebben . ,

Religion : Mankind's worst invention !
  maandag 24 februari 2003 @ 09:15:48 #10
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8679189
Het zijn er 2. Immers.
pi_8679194
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:14 schreef Flierp het volgende:
Dan zou de topic opener niet levensvatbaar zijn...

Creepy

"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_8679674
twee torens Ortanc en barad dur

Ortanc

DE toren van isengard door de mensen van Gondor kort naar de stichting van de numenoreaanse rijken in verbanning aan het einde van de tweede Era gebouwd. hij stond binnen dee kring van Angrenost en was opgetrokken uit vier toppen van hard glanzend zwarte steen die tot een enkele toren was gelast met een hoogte van 500 voet vlak onder de top openden de pieken zich tot gapende horens scherp als speerpunten met randen scherp als messen .er tussenin was een nauwe opening en een vloer van gepolijste steen,bescherven met vreemde tekens
vele jaren na zijn voltooiing bleeft het fort Angrenost met zijn oneembare toren van nut voot gondor maar tegen het midden van de derde era had het zuidelijke koninkrijk van de Dunedain zijn strijdkrachten van een gebied zo ver naar het noorde teruggetrokken , en vele eeuwen lang bleef de toren op slot terwijl de kring van Angrenost bouwvallig werd.
toch berustte ergens binnen in Orthanc nog in het geheim 1 van de palantiri (kijkstenen) en het was de verlokking van deze steen dat saruman aantrok.
en vroeg aan de regerende stadhouder van Gondor de sleutels van Orthanc omdat hze dan een sterke bondgenoot hadden

op die manier kreeg Saruman 1 van de machtigste forten in bezit .
naar vele zoeken ontdekte hij de palantir.
en stukje bij beetje verandere hij Isengard terwijl hij in het gehiem vele slechte scheppselen in dienst nam .
zo kwam het dat toen de ring van sauron werd ontdekt
hij zelf achter de ring aan ging daarin slaagde hij niet zijn legers werden vernietigd en de muren van zijn ford werden omgehaald
en hijzelf werd uit de orde van tovernaars en uit de toren van Orthanc
gezet.
die toen weer in handen kwam van de rechtmatige eigenaar kwam

barad-dur

oud fort van saurons macht het stond op de grote naat het zuiden wijzende binnenwaartse uitloper van de asbergen met zijn torens en kantelen hoog als heuvels gesticht op een hoge berg troon boven onmetelijke schachten grote binnenplaatsen en kerkers oogloze gevangnissen steil als kliffen en gapende poorten vna staal en adamant
de bouw begon in het begin van de tweede era en werd voltooid met de macht van de ring die zijn fundamenten ondringbaar maakte.
het was het machtigste bolwerk van die era en de era die volgde, hij werd twee keer vernietigd maar zijn fundamenten bleven bestaan omdat ze met de macht van de ring waren gemaakt en zolang de ring die werd vernietigd bleven ze bestaan.
aan het einde van de derde era wachte sauron die opnieuw was opgestaan wachte sauron vele jaren tot hij terugkeerde naar mordor
aan het einde van de oorlog om de ring werd barad dur voor de laatste keer omvergeworpen.

pi_8681455
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:05 schreef Aarsmade het volgende:
Uiteindelijk waren er drie ishtari bekend, Gandalf de Grijze, Saruman de Witte en Radagast de Bruine. Er moeten er meer zijn maar die zijn niet met name genoemd.
In totaal waren er 5. Over de andere twee is alleen geschreven dat ze in het blauw gekleed waren en over de oceaan vertrokken..
... I am just a worthless liar, I am just an imbecile, I will only complicate you, Trust in me and fall as well ...
  maandag 24 februari 2003 @ 11:54:31 #14
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_8681770
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:14 schreef Flierp het volgende:
of . ..

1. je hebt de film(s) niet gezien .. .
2. je zat te slapen . ..

anders zou je dit topic niet geopend hebben . ,

Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
pi_8681799
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Barad-Dur ofzoiets meen ik.

Als jij die mening hebt zie het niveau ook niet
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_8681863
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')