Klopt... Ook iets verandertquote:Op vrijdag 21 november 2025 10:55 schreef RedShoe het volgende:
Nog iets aangepast. Maar aan de trainingen heb je weinig.
Daar heb ik totaal niet bij stilgestaan. Alles gemist dus.quote:Op donderdag 20 november 2025 07:15 schreef chufi het volgende:
Oh ja... Las Vegas schema is een dag eerder... dus aankomende nacht zijn de 1e en 2e vrije training etc .. de race is dus zondagochtend voor ons
Vandaag nog de tijd om iets aan te passenquote:Op vrijdag 21 november 2025 14:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar heb ik totaal niet bij stilgestaan. Alles gemist dus.
Ja, daarom altijd blij met de uitslagen. Tnxquote:Op vrijdag 21 november 2025 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag nog de tijd om iets aan te passen
Dit was natuurlijk een grapjequote:Op dinsdag 11 november 2025 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, niet best.. Toch eens kijken wat ik met McLaren kan doen.. zal je net zien dat hun motor ploft als ik die doe. Anderzijds, laat ik het dan maar jinxen
De race ga ik wel live kijken denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:05 schreef _UserName_ het volgende:
Leclerc, Hadjar, RB en AM, het zal mij benieuwen!
[..]
Dit was natuurlijk een grapje
Hoop wel live te kijken, al ga ik er geen wekker voor zetten
quote:Op zondag 23 november 2025 09:18 schreef Prisha het volgende:
Ik lees iets over mogelijke diskwalificatie van de McLarens?
quote:
Ik zit steeds te F5'enquote:Op zondag 23 november 2025 09:18 schreef Prisha het volgende:
Ik lees iets over mogelijke diskwalificatie van de McLarens?
Beter voor Max en Russel schuift op, dat is beter voor mijn puntenquote:
Beter voor Max en Russel schuift op, dat is beter voor mijn puntenquote:
quote:
Dat lijkt me zinloosquote:Op zondag 23 november 2025 10:57 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
X 1.000.000.000
Er zal vast wel bezwaar komen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |