Om 4u s nachts hoor ik Loreanna liever in mijn oor hijgen dan zingen op straatquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:10 schreef Chandler het volgende:
Toch heerlijk, ik hoor ze liever zingen dan op fietsen springen of ruzie maken met elkaar (dat hoor ik hier geregeld voor de deur)
Niet JC Reyes op repeat hebben op Punta Umbria aan het strand met 5 gram assie en fris mineraal waterquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ze konden het anders niet zo goed waarderen toen ik dronken dit nummer in Spanje ging brallen:
Bekijk deze YouTube-video
Wat is dat voor een milieudebiel waarvoor mensen wegrennen?quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:19 schreef JopieKlaassen het volgende:
Drukke Spaanse stad
Ts is gewoon over het hek geklommen
[ afbeelding ]
Ceuta en Melillaquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:19 schreef JopieKlaassen het volgende:
Drukke Spaanse stad
Ts is gewoon over het hek geklommen
[ afbeelding ]
Wat eng zeg was vandaag nog in Veurnequote:Op zondag 19 oktober 2025 13:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik woon tenminste niet in West Vlaanderen! Ik heb familie wonen in jouw buurt en zou er niet eens dood gevonden willen worden
Diksmuide![]()
Mannekesvere![]()
Nieuwpoort![]()
Oostduinkerke
De Panne![]()
![]()
![]()
![]()
Oostende![]()
![]()
![]()
![]()
Veurne![]()
Ploegsteert
Ik heb gisteren Jazz Brak live gezien.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat eng zeg was vandaag nog in Veurne
quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:20 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Jazz Brak live gezien.
Ken je dat? Lijkt een beetje op die Bugs Bunny die jij graag live wilt zienquote:
Uiteraard. Zwangere Guy en andere rappers als Berry ken ik van de buurt als puber.quote:
Waarom moet ik dat opzoeken als ik het al weet?quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Uiteraard. Zwangere Guy en andere rappers als Berry ken ik van de buurt als puber.
Toen was zijn artiestennaam nog Omar G. Zoek maar op
zo eentje?quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:56 schreef Fleischmeister het volgende:
Had eens een dronken Spaanse in mijn bed, werd compleet gesloopt man, dat temperament
Onmogelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb het gisteren aan je moeder gevraagd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |