Ging mij de vorige keer best goed af.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Alsof je iets wegkrijgt met mijn paddenhoofd tegenover je
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kon niet meer in een shirt fietsen daarnet, dus kou
Ik hoop het al kan jan en feb toch best koud zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]het vriest tegen die tijd waarschijnlijk niet eens meer (als het dat al gaat doen)
?quote:
quote:
oudr kan ik in theorie terug hangen maar wil ik niet,quote:
jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof jij nog in een shirt fietst.
ah oke ja nee als je echt nieuwe wilt dan ben je wel even zoet met vinden wat je zoekt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
oudr kan ik in theorie terug hangen maar wil ik niet,
nieuwe: maten raam zijn kut met peren, overal net niet standaard maten en dan denk je een compromis te doen (niet in maar op het kozijn) en wat te vinden, issie te kort
Net was er geen zonnetje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ja
afhankelijk van tijd en zonnetje met of zonder zomerjas
Oh dat is wel irritant.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
oudr kan ik in theorie terug hangen maar wil ik niet,
nieuwe: maten raam zijn kut met peren, overal net niet standaard maten en dan denk je een compromis te doen (niet in maar op het kozijn) en wat te vinden, issie te kort
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke ja nee als je echt nieuwe wilt dan ben je wel even zoet met vinden wat je zoekt.
Heb er ook lang over gedaan om mijne naar het zin te vinden.
waar hebben jullie je raambekleding gekocht? (en wat heb je)quote:
Ik heb gewoon simpele verduisterende gordijnen via zo'n koopjeswebsite maar het zijn echt standaard maten. Ik heb het geluk dat dat prima past want je hebt ze 150 breed en 300 en qua hoogte zijn ze perfect alleen in mijn computer/hobbykamer heb ik ze een stuk korter laten maken want daar wou ik ze niet tot de grond.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
waar hebben jullie je raambekleding gekocht? (en wat heb je)
ik heb eigenlijk plissegordijnen op het oog voor de woonkamer
bij de lokale decozaak...quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
waar hebben jullie je raambekleding gekocht?
Ik heb verduisterende gordijnen van de Hema en plisse van Veneta.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
voor de slaapkamer in deventer heb ik destijds plissegordijnen via plissegordijnen.nl besteld.. maar ik zie dat die site nu omgebouwd is naar doehetbudget.nl dus geen idee of ze daar nog dezelfde kwaliteit hebben. Die waren erg makkelijk zelf te plaatsen en ook snelle leveringquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |