O gelukkig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ziggo mediabox? die mini next kan ook via kabel worden verbonden
scheelt dat ik die mails van discord toch nooit openquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:28 schreef mschol het volgende:
opgepast voor alle tinderaars en discord'ers hier:
Aanvallers sturen valse supporttickets vanaf e-mailadressen Discord en Tinder
je netwerkkabel gaat in het stroomblokje, en dat gaat via usb-c naar de boxquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O gelukkig.
Nu moet ik hem nog zien te bestellen.
Kun je zo je bed inrollenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst nog even een koolhydraatarme traybake van courgette, tomaat, paprika en champignons (en frikandel)
Dan een grote driekwartliterfles La Trappe Quadrupel![]()
Morgen kijken we morgen wel weer.
Wie weet. Kan er de hele avond over doenquote:
moet je je voorstellen dat de superfan NK niet kijkt want excuusje van een verjaardag maar eigenlijk gewoon weigert sprints te kijkenquote:
rare superfanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je je voorstellen dat de superfan NK niet kijkt want excuusje van een verjaardag maar eigenlijk gewoon weigert sprints te kijken
eet smakelijk. ik twijfel of ik nog een paar taco's pakquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:53 schreef mschol het volgende:
[..]
rare superfan
ik zie het voorbij komen op nieuwssites, verder ga ik het niet actief volgen
dit vind ik wel grappig
ik heb kipkluifjes
PSV gaat misschien wel een keertje winnen van Kowet.quote:
Alvast wennen aan Nederlands ritme?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:05 schreef bitterbal het volgende:
En weer wakker om onverklaarbare redenen
verlangen naar de KSCquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:05 schreef bitterbal het volgende:
En weer wakker om onverklaarbare redenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |