*slow clap*quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:02 schreef Nizno het volgende:
de rest van de taco's opgegeten zonder vlekken op mn tshirt dit keer
quote:
Voor 3,34quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Proxies
En anders kopen
Ik heb nog een chaos emerald voor je als je interesse hebt.
Nicequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepkluifjes, airfryer patatjes, en andijvie met champignons en pesto
Nou ja net wat ik zegquote:
Nee zo goedkoop doe ik 'm niet wegquote:
Worden ze al afgerost door het leger?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja net wat ik zegEr is weer een protest tegen Trumpie gaande
Welke box heb je dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:08 schreef CherryLips het volgende:
M'n ziggobox loopt steeds vaker vast. Maar er is een nieuwe box. Ik mag hem omwisselen. Nee, lukt natuurlijk weer niet, want (tig mogelijke redenen).
Natuurlijk kan het weer niet makkelijk
Geen idee. Een oude. Ik wilde eerst niet overstappen omdat die nieuwe via wifi gaat helemaal en dat is geheid gezeik natuurlijk.quote:
Volgens wat de media ons mag vertellen gebeurt er niet veelquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Worden ze al afgerost door het leger?
Ja ik heb een echtequote:
Er is een secret lair met Sonic kaarten geweestquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Is Chaos Emeralds geen level in Sonic?
horzion zo te lezen met zn eigen HDDquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Een oude. Ik wilde eerst niet overstappen omdat die nieuwe via wifi gaat helemaal en dat is geheid gezeik natuurlijk.
Nee die heb ik al heel lang niet meer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
horzion zo te lezen met zn eigen HDD
ow... al die nieuwere gingen al via wifi toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die heb ik al heel lang niet meer.
Nee ik heb een oudje zonder HDDquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... al die nieuwere gingen al via wifi toch?
okeujquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik heb een oudje zonder HDD
ziggo mediabox? die mini next kan ook via kabel worden verbondenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Een oude. Ik wilde eerst niet overstappen omdat die nieuwe via wifi gaat helemaal en dat is geheid gezeik natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |