daarom dus plisse gordijnen die je omhoog kunt doen tot er geen inkijk isquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom altijd gordijnen dicht of zorgen dat er geen inkijk was
Die hebben wij nu in de gang hangen. Boven een stukje open voor het licht. Ideaal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom dus plisse gordijnen die je omhoog kunt doen tot er geen inkijk is
niet als ik me aan het omkleden ben op de slaapkamer neequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie willen zelf niet naar buiten kijken?
's Avonds aan de voorkant niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie willen zelf niet naar buiten kijken?
Mooie balans.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst nog even een koolhydraatarme traybake van courgette, tomaat, paprika en champignons (een frikandel)
Dan een grote driekwartliterfles La Trappe Quadrupel![]()
Morgen kijken we morgen wel weer.
Je kan vast wel weg komen met gratis mana rocks en verder mdfc met landjes op de achterkantquote:
Ik ben al aardig op weg nu. Nog 14 kaarten cutten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan vast wel weg komen met gratis mana rocks en verder mdfc met landjes op de achterkant
Ik snap nu weer waar het over gaatquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben al aardig op weg nu. Nog 14 kaarten cutten.
En dan heb ik 36 land en twee mdfc's.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben al aardig op weg nu. Nog 14 kaarten cutten.
En dan heb ik 36 land en twee mdfc's.
Zo weinig?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een boel land.
Maar mijn beleving is tegenwoordig wat scheef denk ik.
Gemiddeld speel ik tussen de 28 en 30 land 😅
Ja maar ik run een ton aan mana rocks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo weinig?
Ik vind 34 land al weinig. Daarnaast is mijn commander ook 5 mana, dus wil wel genoeg land hebben.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een boel land.
Maar mijn beleving is tegenwoordig wat scheef denk ik.
Gemiddeld speel ik tussen de 28 en 30 land 😅
Voor mij klinkt dit allemaal echt als hocus pocus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo weinig?
Ik vind 34 land al weinig. Daarnaast is mijn commander ook 5 mana, dus wil wel genoeg land hebben.
Ik heb geen gratis mana rocks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik run een ton aan mana rocks.
Chrome mox, mox Opal, arcane signet, sol ring, lotus petal en dan mogelijk nog wat signets voor mana.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Voor mij klinkt dit allemaal echt als hocus pocus.
moet het wel top down bottoms up zijn toch? niet allemaal kunnen ze datquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel van plisse is dat je het bovenste stuk ook open kunt laten zonder inkijk te hebben. dat was de reden dat we het in deventer in de slaapkamer hadden onder de verduisterende gordijnen.
Aan de galerij kant dus iedereen die langs loopt kijkt altijd (al dan niet bewust) de slaapkamer in.
en hier nu heb ik ook vrijwel altijd het bovenste stuk 50cm ofzo open.
Ver genoeg omhoog dat ik in mn geboortekleding kan wandelen door huis heen als ik wil. en laag genoeg dat ik wel kan zien wat voor weer het is![]()
ja als je zowel de onderkant als de bovenkant wilt kunnen bewegen heb je die optie nodig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
moet het wel top down bottoms up zijn toch? niet allemaal kunnen ze dat
wil ik wel in de keuken
in woonkamer is dat minder een ding, loopt toch niemand langs
you are not alonequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Proxiesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen gratis mana rocks.
Wel toepasselijk voor magicquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |