Alle nootjes weet ik eigenlijk niet, zit te verzinnen of er zijn die ik echt niet lekker vind. Kan zo snel iig even niets verzinnen.quote:
De een wat lekkerder dan de ander inderdaad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alle nootjes weet ik eigenlijk niet, zit te verzinnen of er zijn die ik echt niet lekker vind. Kan zo snel iig even niets verzinnen.
Te koop bij Smokey John.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
Die mix in de op ziet er iig ernstig lekker uit.
En ligt er ook aan hoe ze bereid zijn of waar ze vandaan komen, ik haal het liefst alleen nog noten bij een notenboer, uit de supermarkt vind ik de meeste niet meer lekker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:23 schreef Shii het volgende:
[..]
De een wat lekkerder dan de ander inderdaad.
Nou doe maar delen dan, kan ik ook een mening geven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
T is weer youtube tijd
Alleen of dit filmpje nou leuk is![]()
![]()
Ja klopt, vers gebrand zijn ze wel het lekkerst.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ligt er ook aan hoe ze bereid zijn of waar ze vandaan komen, ik haal het liefst alleen nog noten bij een notenboer, uit de supermarkt vind ik de meeste niet meer lekker.
Daarna zit je te huilen, dus nee, niet zomaar delen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou doe maar delen dan, kan ik ook een mening geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:26 schreef Shii het volgende:
Zielige filmpjes niet delen. Ga ik niet klikken in ieder geval.
Oh nee, dan niet inderdaad. Dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarna zit je te huilen, dus nee, niet zomaar delen.
Zie edit, er staat tekst in de spoiler, geen linkquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Oh nee, dan niet inderdaad. Dat wil ik niet.
Ik bedoelde over de visboer/notenboer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Alles is fout,
Alles is goed,
kies maar
Same samequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bedoelde over de visboer/notenboer.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarna zit je te huilen, dus nee, niet zomaar delen.Oh dat is wel wat heftig, ga ik inderdaad niet kijken nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |