Daar ben jij heul niet sterk genoeg voor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*duwt dud0r van duin en loopt lachend weg*
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
doordeweeks moeten de jongens werken, dus geen tijd..
Hoi Essiequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou idd
Sta ik eventjes eten te koken, escaleert het gelijk helemaal uit xe hand
Hoi Dudjequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar ben jij heul niet sterk genoeg voor.
[..]
Dit inderdaad
[..]
Hoi Essie
Jou vind ik wel lief
Looolquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:52 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama
https://www.hema.nl/eten-(...)ompouce-6310145.html
Zelluf.quote:
Ik sta elke woensdag in de sportschool krachttraining te doen. Dat is niet alleen voor waterpolo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:48 schreef dud0r het volgende:
Daar ben jij heul niet sterk genoeg voor.
Ach, bekijk het zo: je had ook Engelsen kunnen hebben.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:50 schreef kwiwi het volgende:
Godnondeju. Alle Oostenrijkers en Zwitsers in het hotel zijn heerlijk rustig, maar iedereen moet horen dat er óók een stel Nederlanders is hoorWaarom moet het nou weer zo luidruchtig?
De vooroordelen worden weer lekker bevestigd zo. En ze hebben volgens mij zelf ook nooit door dat ze anderen tot last zijn. Of het maakt ze gewoon niks uit.
Of Chinezenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, bekijk het zo: je had ook Engelsen kunnen hebben.
Zo zo. Elke woensdag. Stoere boy.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta elke woensdag in de sportschool krachttraining te doen. Dat is niet alleen voor waterpolo.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meer heb ik niet nodig tegen jou.
Of Russen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, bekijk het zo: je had ook Engelsen kunnen hebben.
Die vallen je kamer binnen om te annexeren.quote:
Die waren ineens van het ene op het andere jaar ook op cyprus te vinden (omdat ze er een europees paspoort konden kopen), en dan mocht je als local niet meer overal op het strand liggen van hun. Dat was "hun" stuk strand. Watquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die vallen je kamer binnen om te annexeren.
Hebben zij voor betaald. Net als hun papa Poetinquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die waren ineens van het ene op het andere jaar ook op cyprus te vinden (omdat ze er een europees paspoort konden kopen), en dan mocht je als local niet meer overal op het strand liggen van hun. Dat was "hun" stuk strand. WatIs gewoon openbaar vriend.
Eigenlijk nog lang nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tuin al winterklaar? Ik moet morgen nog een keer grasmaaien
Heb je geen scheurgras?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk nog lang niet![]()
Moet aan de voorkant van het huis nog even serieus snoeien; maar denk dat ik mijn vader daar eens voor uitnodig. In de tuin zelf heb ik meestal wel al gesnoeid en winterklaar.
Volgend jaar ga ik even wat dingen herinrichten ook qua beplanting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |