vies van een avondje naar vrienden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
Zo en weer thuis, meteen even onder de douche springen.
Nee maar heb mijn bed verschoond vanmiddag dus het moet sowieso nu.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
vies van een avondje naar vrienden?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:47 schreef Ama het volgende:
En dan daarna wat mini saucijzenbroodjes in de oven.
Ohquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk nog lang niet![]()
Moet aan de voorkant van het huis nog even serieus snoeien; maar denk dat ik mijn vader daar eens voor uitnodig. In de tuin zelf heb ik meestal wel al gesnoeid en winterklaar.
Volgend jaar ga ik even wat dingen herinrichten ook qua beplanting.
Hoop dat ik in de lente weer wat meer tijd heb in de weekenden. Dan kan ik weer aan de slagquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhHeb van de week de laatste planten gesnoeid. Was eigenlijk wat laat want het heeft al gevroren 's nachts. Volgend jaar hier ook wat planten verplaatsen
Ben je dan niet vet vroeg weer wakker?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens naar bed. Ik vind het wel mooi geweest
Mooi op tijd om weer stapjes te zetten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je dan niet vet vroeg weer wakker?
Top Gear kijken!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
op hbo film opgezet maar 10 minuten later weer uitgezet
Ohquote:
Oh, waarom?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
Niet leuk? Als mijn saucijzenbroodjes zo warm zijn ga ik verder met de docu The Perfect Neighbor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:13 schreef mschol het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |