SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Vloerkleedje en wat aan de muur en het is net echt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
ziet er bijna huiselijk uit zo
[ afbeelding ]
Als dat het is ben ik blij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"doe je broek maar alvast omlaag, dan kom ik zo"
wat lijkt je tv hoog te hangenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
ziet er bijna huiselijk uit zo
[ afbeelding ]
Heb het kleed juist weg gehaald. Lastig schoon te houdenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vloerkleedje en wat aan de muur en het is net echt.
Zat je te bellen?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
Kijk de eerste aflevering van die serie monster
Oh het is ook alweer gestopt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben bijna twee uur buiten geweest en ik had de plu niet nodig.
Dat zou best kunnenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:22 schreef Recce het volgende:
[..]Denk je dat stiefmonster er ook in voorkomt?
Misschien kunnen ze seizoen 5 over haar maken, seizoen 4 staat alvast dus dat kan niet.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze seizoen 5 over haar maken, seizoen 4 staat alvast dus dat kan niet.
Ik vind het dan al snel kaal in huis.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het kleed juist weg gehaald. Lastig schoon te houden
Nee, wel aan dieren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
raken jullie snel gehecht aan mensen?
Ja geen tijd om gehecht te rakenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie eet die meestal meteen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |