Je wilt extreem rechts (FvD) aan de macht, gaat niet gebeuren. Rechts heeft al lang genoeg gefaald (VVD; PVV). Tijd om het een keer te veranderen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:58 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Nee want niemand heeft nog ooit serieus geprobeerd of de kans gekregen. We zullen naar een coalitie moeten van welwillende partijen, zonder tegenwerkers zoals NSC, en 76+ zetels om dit voor elkaar te krijgen. En zelfs dan wordt het lastig, omdat vrijwel alle oppositiepartijen in dat scenario, er alles aan zullen doen om hier een stokje voor te steken.
Het is jammer dat we niet allemaal, massaal, inzien dat immigratie ons naar de kloten helpt en dat we er nu mee moeten stoppen. Tegen elke prijs. Tegen elke boete. Tegen elk verdrag.
Zo niet, dan gaan we gewoon zo door. 100.000+ mensen erbij elk jaar met alle gevolgen van dien inclusief de weerstand van het volk hier tegen die alleen maar zal groeien. Als je niet ziet dat dit binnen afzienbare tijd extreem uit de hand gaat lopen dan heb je en plaat voor je kop.
Je kunt dus niet zeggen 'dat dit niet werkt', want dit hebben we nog nooit gedaan. We hebben alleen een keer PVV als grootste partij gehad en dat heeft inderdaad niet gewerkt. Maar kijk eens naar alle andere variablen die daar aan bij gedragen hebben.
Pas als we ooit PVV (+partijen zoals FvD / Ja21 die ik overigens liever aan het roer heb dan PVV, maar dat terzijde) met 76+ zetels krijgen én dan 4 jaar aan het roer en verandert helemaal niets... Dan pas kunnen we zeggen, dit werkt blijkbaar ook niet.
Maar zelfs dan komt het doordat we onszelf helemaal hebben vastgeketend met internationale verdragen, EU lidmaatschap en omringd door pro-migratie idioten in zowel de politiek, media, etc.
Er moet eerst een ommekeer komen in de samenleving. Nog een stuk of 10 'Lisa's'. Paar aanslagen. Nog een jaar of 10-15 verrotte huizenmarkt. Nog 1 - 2 miljoen migranten erbij. Etc
En dan komt bovenstaand scenario wel uit. Het is dan alleen waarschijnlijk wel te laat. En het is ook volkomen onnodig om hier op te wachten. Want dit is gewoon een realistisch nabije toekomstbeeld.
De pleister moet er nu af.
Tegen alles waar over na is gedacht en voor onhaalbare fantasieën zijn, je moet het maar kunnen. We hebben inderdaad te maken met Europa, dat is inmiddels ons enige bestaansrecht.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:58 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Nee want niemand heeft nog ooit serieus geprobeerd of de kans gekregen. We zullen naar een coalitie moeten van welwillende partijen, zonder tegenwerkers zoals NSC, en 76+ zetels om dit voor elkaar te krijgen. En zelfs dan wordt het lastig, omdat vrijwel alle oppositiepartijen in dat scenario, er alles aan zullen doen om hier een stokje voor te steken.
Het is jammer dat we niet allemaal, massaal, inzien dat immigratie ons naar de kloten helpt en dat we er nu mee moeten stoppen. Tegen elke prijs. Tegen elke boete. Tegen elk verdrag.
Zo niet, dan gaan we gewoon zo door. 100.000+ mensen erbij elk jaar met alle gevolgen van dien inclusief de weerstand van het volk hier tegen die alleen maar zal groeien. Als je niet ziet dat dit binnen afzienbare tijd extreem uit de hand gaat lopen dan heb je en plaat voor je kop.
Je kunt dus niet zeggen 'dat dit niet werkt', want dit hebben we nog nooit gedaan. We hebben alleen een keer PVV als grootste partij gehad en dat heeft inderdaad niet gewerkt. Maar kijk eens naar alle andere variablen die daar aan bij gedragen hebben.
Pas als we ooit PVV (+partijen zoals FvD / Ja21 die ik overigens liever aan het roer heb dan PVV, maar dat terzijde) met 76+ zetels krijgen én dan 4 jaar aan het roer en verandert helemaal niets... Dan pas kunnen we zeggen, dit werkt blijkbaar ook niet.
Maar zelfs dan komt het doordat we onszelf helemaal hebben vastgeketend met internationale verdragen, EU lidmaatschap en omringd door pro-migratie idioten in zowel de politiek, media, etc.
Er moet eerst een ommekeer komen in de samenleving. Nog een stuk of 10 'Lisa's'. Paar aanslagen. Nog een jaar of 10-15 verrotte huizenmarkt. Nog 1 - 2 miljoen migranten erbij. Etc
En dan komt bovenstaand scenario wel uit. Het is dan alleen waarschijnlijk wel te laat. En het is ook volkomen onnodig om hier op te wachten. Want dit is gewoon een realistisch nabije toekomstbeeld.
De pleister moet er nu af.
Goed, ik heb geen zin meer in die 'links-rechts' discussie. Iedereen houdt er tegenwoordig ook andere definities op na. Het wordt onmogelijk om zo nog te praten.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:03 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
(extreem)rechts maakt Nederland al jaren kapot, overal waar rechts aan de macht komt gaat naar de knoppen, kijk eens even naar dse US. De cijfers liegen er niet om. De goedkope werkimmigranten waar de nakomelingen een stuk stront zijn en (terecht) uitgekotst worden door alles en iedereen is te denken aan rechts.
Wat een fatalistische onzin. Droevig zelfs. Dat je denkt dat we zonder Europa niets meer zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tegen alles waar over na is gedacht en voor onhaalbare fantasieën zijn, je moet het maar kunnen. We hebben inderdaad te maken met Europa, dat is inmiddels ons enige bestaansrecht.
Je bent lekker opgehitst zo te zien, maar zoekt toch nog wel de samenwerking. Hoe reageren die overige landen op jouw plannen?quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:51 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Wat een fatalistische onzin. Droevig zelfs. Dat je denkt dat we zonder Europa niets meer zijn.
Daarnaast is het wel erg versimpeld, want er zijn veel meer opties. Er zijn namelijk veel meer landen die in dezelfde shit zitten als wij qua migratie, of erger. Duitsland. Zweden. Engeland. Frankrijk. België.
We zouden de EU wel eens zover kunnen krijgen dat ze écht onze buitengrenzen gaan beschermen als we collectief met deze landen samen, dreigen met uittreding. Dat is punt 1.
Punt 2, mocht de EU dan nog steeds 'nein' zeggen, dan gaan we inderdaad uit de EU. Ik denk dat we wel eens bijval zouden kunnen krijgen van enkele, of alle bovenstaande landen. En dan kunnen we daar mee samen werken. Of zelfs nog onze eigen 'noord-europese-unie' oprichten of wat dan ook.
Engeland wil sowieso wel samenwerken.
Daarnaast moet je niet onderschatten wat voor positieve invloed wij (dus Nederland, maar ook bovenstaande landen minus Engeland dan natuurlijk) op de EU hebben. Ze laten ons niet zomaar gaan. En zowel, dan zit er daarna wellicht ook nog samenwerking / handelsverdagen / etc in.
Uit de EU betekent niet dat we een afgesloten armoedig 'eiland' worden.
Weet je hoe we dat wel worden? Nog een paar miljoen immigranten erin en nog een jaar of 20-50 zo doorgaan.
Ik ben door niemand opgehitst. Toen ik 15 jaar oud was (nu 25 jaar geleden) doorzag ik al dat massa-immigratie desastreus is voor ons land en tot alsmaar groter wordende problemen zou leiden, tot de bom barst. Gewoon een kwestie van logisch nadenken, observeren en de geschiedenisboeken lezen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je bent lekker opgehitst zo te zien, maar zoekt toch nog wel de samenwerking. Hoe reageren die overige landen op jouw plannen?
Je hamert maar op migratie waardoor je de realiteit lijkt te verliezen, je denkt echt dat het een goed idee is om uit de EU te stappen? Want dat heeft Engeland ook heel goed gedaan? Nederland gaat alleen maar verlies lijden oa door de handel en de EU verzwakken in deze situatie is echt het domste dat je nu kunt doen. Rusland, USA (op dit moment) en China zullen er iig heel blij van worden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:51 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Wat een fatalistische onzin. Droevig zelfs. Dat je denkt dat we zonder Europa niets meer zijn.
Daarnaast is het wel erg versimpeld, want er zijn veel meer opties. Er zijn namelijk veel meer landen die in dezelfde shit zitten als wij qua migratie, of erger. Duitsland. Zweden. Engeland. Frankrijk. België.
We zouden de EU wel eens zover kunnen krijgen dat ze écht onze buitengrenzen gaan beschermen als we collectief met deze landen samen, dreigen met uittreding. Dat is punt 1.
Punt 2, mocht de EU dan nog steeds 'nein' zeggen, dan gaan we inderdaad uit de EU. Ik denk dat we wel eens bijval zouden kunnen krijgen van enkele, of alle bovenstaande landen. En dan kunnen we daar mee samen werken. Of zelfs nog onze eigen 'noord-europese-unie' oprichten of wat dan ook.
Engeland wil sowieso wel samenwerken.
Daarnaast moet je niet onderschatten wat voor positieve invloed wij (dus Nederland, maar ook bovenstaande landen minus Engeland dan natuurlijk) op de EU hebben. Ze laten ons niet zomaar gaan. En zowel, dan zit er daarna wellicht ook nog samenwerking / handelsverdagen / etc in.
Uit de EU betekent niet dat we een afgesloten armoedig 'eiland' worden.
Weet je hoe we dat wel worden? Nog een paar miljoen immigranten erin en nog een jaar of 20-50 zo doorgaan.
Je gaat niet in op mijn andere punten. Ik denk dus dat we niet uit de EU hoeven, maar dat dreigen voldoende is. En dat we anders ook nog andere landen meekrijgen. En dan kunnen we weer apart een unie mee opstarten als dat zo belangrijk is.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:34 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Je hamert maar op migratie waardoor je de realiteit lijkt te verliezen, je denkt echt dat het een goed idee is om uit de EU te stappen? Want dat heeft Engeland ook heel goed gedaan? Nederland gaat alleen maar verlies lijden oa door de handel en de EU verzwakken in deze situatie is echt het domste dat je nu kunt doen. Rusland, USA (op dit moment) en China zullen er iig heel blij van worden.
De meeste zien de criminele ook vertrekken, ook aan de linke kant, aan de meeste heb je niets en dat probleem moet worden opgelost.
Je hebt gelijk, maar je zit hier nu eenmaal tegen lui met een gigantische plaat voor hun kop te praten. Veilig comfortabel achter hun toetsenbordje. Zij hebben er (nog) geen last van. Ze willen de realiteit ook niet zien, omdat die hun lieftallige droombeeld van hun wereld dan bedreigt. Ze herkennen een probleem nog niet als die in hun eigen 'weg met ons' reet bijt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:30 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik ben door niemand opgehitst. Toen ik 15 jaar oud was (nu 25 jaar geleden) doorzag ik al dat massa-immigratie desastreus is voor ons land en tot alsmaar groter wordende problemen zou leiden, tot de bom barst. Gewoon een kwestie van logisch nadenken, observeren en de geschiedenisboeken lezen.
Uiteraard ben ik niet de eerste die dit zei of vind. Velen hebben gepoogd hier verandering in te brengen, maar tevergeefs. De massa wil er nog niet aan. En onze politiek derhalve ook nog niet.
Maar dat komt wel. Want vrijwel iedereen die er over nadenkt, hoe links ook, komt toch tot de conclusie dat oneindig blijven importeren onhoudbaar is. Iedereen heeft een eigen 'grens'. Bij mij was die dus 25 jaar geleden al bereikt. Bij andere mensen komt die nog wat later. Maar iedereen snapt, of zou moeten snappen: Oneindig groeien in bevolking kan niet. Was 15 miljoen mensen al veel (jaren 90)? Of 18 miljoen (huidig)? Of 22 miljoen (over 50 jaar)? 25 miljoen over 100 jaar? Kan ons land dat aan, niet alleen qua 'plaats' maar ook qua voorzieningen? Is dat wenselijk? Iedereen heeft een grens, maar de meeste mensen stellen dit gemakshalve uit. 'Het gaat nu nog wel dus dat zien we dan wel weer'. Tja, zo denk ik niet.
En dan zijn er nog alle andere negatieve gevolgen van een bevolking die groeit, enkel door migratie. Vrouwen die niet meer veilig over straat kunnen. Hoe vaak moet je worden nagefloten / psst hoertje / gesisst worden of erger, aangerand of verkracht voordat jij en je vriendinnen denken 'dit kan zo niet meer'? Ook hier heeft iedereen een grens.
Hoeveel 'Lisa's accepteren we nog met zijn allen? Eens per jaar? 6 per jaar? Elke week eentje in het nieuws?
Hoeveel aanslagen? Hoeveel massale vechtpartijen? Hoeveel gevallen van eerwraak? Hoeveel steekpartijen? Hoeveel 'weg met ons' maatregels? Hoeveel moskeeën? Hoeveel hoofddoeken op straat? Hoeveel dronken Polen die kindjes doodrijden? Hoeveel groepsverkrachtingen? Hoeveel 'overlast' van hangjongeren? Hoeveel leraren, scheidsrechters of politieagenten die hun werk niet meer veilig kunnen doen?
Al deze voorbeelden + ontelbaar meer, hebben voor iedereen een grens wanneer het van acceptabel naar onacceptabel gaat. Maar één ding is zeker, voor veel mensen is deze grens al bereikt. En voor een nog groter wordende groep gaat deze grens spoedig bereikt worden.
En dat is de andere keerzijde van de medaille. Denk je dat een bevolking zich eindeloos laat vervangen / in hun reet laat neuken door hun eigen politici? Er zijn er nu al velen die klaar zijn voor actie, zie alle protesten van de laatste tijd. Denk je dat dit weg gaat? Dat die geest weer in de fles gaat? Dat al die 'rechtse mongolen' over een jaar of 10 zeggen 'ach weet je wat, laat ook maar. We geven ons land wel op. Allah hu akhbar'. En in de landen om ons heen? Heb je Engeland vorig jaar gezien toen die 'Rotherham schandalen' aan het licht kwamen? Even afgezien van de ernst van de zaak, had je de reactie daarop ook gezien? Engelsen die de straat op gingen om moslims in elkaar te slaan. Is dat wenselijk? Nee, natuurlijk niet. Maar het lontje is kort. De emmer zit vol met kruit. Als het een onze omringende landen uit de hand gaat lopen, kan dat wel eens heel snel gaan overslaan op ons land.
Niemand kan toch serieus denken dat dit allemaal wel weer overwaait? Dat we gewoon door kunnen gaan met vingers in de oren en lalala en deze mensen maar gewoon als 'extreem rechtse' nazi's neer te zetten en vervolgens te gaslighten dat er niks aan de hand is. Iedereen ziet dat dit fout gaat en alleen maar kan leiden tot gigantische problemen en met als ergste optie een burgeroorlog en als beste optie een totaal versplinterd, druk en volgebouwd land, met gigantische files, vervuiling, continu spanningen, clashes tussen bevolkingsgroepen, aanslagen, haat, eigen cultuur verloren, eigen gebruiken ingeleverd, eigen taal verloederd, economie aan gruzelementen, no-go zones voor ongelovige blanken, extreem hard optreden van de politie, controlestaat, etc etc.
Wat is jouw ideaalbeeld dan? 22 miljoen mensen voor het einde van de eeuw op dat hele kleine stukje aarde? Dansend hand in hand, moslims en joden zingend het nieuwjaar in terwijl ze beiden champagne drinken en een broodje döner delen, in het ABN met elkaar spreken met respect voor elkaars visie op het leven, terwijl er een homostel voorbij komt ze vriendelijk naar hen glimlachen en hen een knuffel en glas champagne aanbieden? Een modern land vol wolkenkrabbers wat enkel op groene energie draait met gigantische turbines in de lucht die alle extra co2 en stikstof opzuigen? Iedereen in een gemengd huwelijk en gemengde vriendengroepen, in een overkoepelende diverse 'monocultuur' waarin iedereen zichzelf kan zijn?
Ik moet bij elke zin die ik type bijna lachen. En huilen tegelijk. Zo naief kan toch niemand zijn.
Jouw laatste vraag is overigens onzinnig. Ik kan landen niets vragen. Wat ik wel weet is dat het hele Westen gebukt gaat onder dezelfde problematiek en dezelfde grauwe toekomst voor zich hebben. En dat de kans derhalve groot is dat het schip nog zal keren. En dan staan we hoogstwaarschijnlijk niet alleen inderdaad. De autotochtone bevolking in Westerse landen begint het nu echt zat te worden. Niet voor niets zijn anti-immigratiepartijen in vrijwe al deze landen groot of het grootste. Maar het is nog niet genoeg, want ze worden van alle kanten tegen gewerkt. Er wordt gedaan of de genoemde zorgen en problematiek niet bestaan of niet te koppelen zijn aan migratie. En ondertussen staan de deuren gewoon wagenwijd open.
Hoe iemand dit kan onderschatten, dat begrijp ik oprecht niet. Wat een ongelofelijke naīviteit, of in het geval van slimme mensen, opzettelijke smeerlapperij, moet je hebben om je NIET op te laten hitsen nu en gewoon wederom te kiezen voor nog 4 jaar lekker veel mensen erbij, de grote groep 'nationalistische' stemmers gewoon te negeren en te hopen dat het wel goed komt met het land. 'Minder polasiseren, meer knuffelen' zeggen ze dan. Of 'als Wilders die gemene dingen niet zou zeggen, dan was het allemaal geen probleem geweest'.
Het is bijna grappig als het niet zo fucking triest was geweest.
Denk eerder dat jij een kuttelefoon hebt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:46 schreef Fleischmeister het volgende:
Hoe werkt dit, ik kan bij de eerste stelling niets kiezen? Wat een kutsite, zelfs daar is FvD incompetent in.
Oh, werkt die site alleen op een telefoon?quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Denk eerder dat jij een kuttelefoon hebt.
Tis natuurlijk ook helemaal niet intuītief hequote:Op zondag 19 oktober 2025 17:57 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Oh, werkt die site alleen op een telefoon?
dat was op een HP elitebookje met windoos 11. daarbij zou het niet uit moeten maken of je laptop 500 of 2000 euro gekost heeftquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat heb jij voor kut telefoon?
Ah, dan is jouw score nu ook bij ome bill bekend.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat was op een HP elitebookje met windoos 11. daarbij zou het niet uit moeten maken of je laptop 500 of 2000 euro gekost heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |