heb je eindelijk een functie van FOK! ontdekt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sinds wanneer kun je je avatar plaatje veranderen als je op je avatar klikt? Ik deed dat per ongeluk vanmiddag
Ik die altijd moeilijk deed om het via profiel te doen
Mijn god wat voel ik me slechtquote:
Al die jaren dat ik hier zit, en dan toch nog ergens achter komenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je eindelijk een functie van FOK! ontdekt.
quote:
quote:
KutNSquote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Al het treinverkeer tussen Den Haag en Rotterdam in beide richtingen moet over een enkel spoor. Wat een genot weer
Weer een wisselstoring?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Al het treinverkeer tussen Den Haag en Rotterdam in beide richtingen moet over een enkel spoor. Wat een genot weer
moeten ze van Gaal in dienst nemenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weer een wisselstoring?
Werkt Advocaat daar?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weer een wisselstoring?
Kapot spoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weer een wisselstoring?
Pieterkequote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weer een wisselstoring?
Altijd goed.quote:
Hallo daily mailyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |