heb ook z'n broek weggesmeten die al een jaar op het bankje in de hal ligt.quote:
zo blij dat ik alleen verantwoordelijk ben voor mn eigen zooi en dat anderen geen last hebben van mijn zooiquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb ook z'n broek weggesmeten die al een jaar op het bankje in de hal ligt.
Zit een gat in, zou hij wegbrengen. Doet hij niet.
Heb gewaarschuwd. vaak.
Ach ja, als dit soort dingen 't ergst is van allesquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo blij dat ik alleen verantwoordelijk ben voor mn eigen zooi en dat anderen geen last hebben van mijn zooi
ik vind slangen op zich niet eng maar ik denk niet dat ik er vrolijk van wordt als er spontaan eentje langs m'n bank zou zwemmenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van het regenseizoen vorig jaar was er een filmpje van een huisje wat ondergelopen was met water. Stonden 2 jongens op de bank en door de woonkamer zwom een slang
schandequote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Broodjes op werk besteld, zit er overal vlees op![]()
Broodje kaas? Ja met ham of spek
spekquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee dat waren die 2 ook nietquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind slangen op zich niet eng maar ik denk niet dat ik er vrolijk van wordt als er spontaan eentje langs m'n bank zou zwemmen
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Hamquote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
ook lasagnequote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:21 schreef Ama het volgende:
En wat staat er bij de rest op het menu?
kalkoenfilet, want die moet op en als groente is de keuze tussen spinazie, bloemkool of broccoliniquote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:21 schreef Ama het volgende:
KIIIEEEP.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:21 schreef Ama het volgende:
Tevens: Smek smek smekquote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd.
Het is: SPEK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |