abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 oktober 2025 @ 08:45:49 #101
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219107479
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ergens kan ik wel begrijpen dat Venezuela onze ABC eilanden wil afpakken. Nederland is helaas een land dat tot en met de kont van de Verenigde Staten likt. Dus als de Verenigde Staten ooit een verzoek zouden doen aan Nederland om de ABC eilanden te gebruiken als uitvalsbasis om Venezuela aan te vallen, dan zal Nederland nooit nee zeggen. Voor Venezuela is het dus een groot risico.
Het gaat dan hoe dan ook door een partij worden misbruikt. Als we niet in staat zijn om ook maar minimale maatregelen te treffen voor deze eilanden zouden we per direct alles wat we daar hebben moeten evacueren en de eilanden lekker overdragen aan iemand die er wel voor kan en wil zorgen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zondag 26 oktober 2025 @ 12:10:21 #102
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_219108406
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 08:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het gaat dan hoe dan ook door een partij worden misbruikt. Als we niet in staat zijn om ook maar minimale maatregelen te treffen voor deze eilanden zouden we per direct alles wat we daar hebben moeten evacueren en de eilanden lekker overdragen aan iemand die er wel voor kan en wil zorgen.
Lijkt me dan een uitgelezen kans die corrupte boevenbende op de Antillen zo in een klap gratis weg te geven aan de Amerikanen met een grote strik eromheen. Zijn wij ervan af, want je hebt er niets aan. En trump is sowieso op zoek naar meer proxies in Midden en Zuid Amerika om ze daar Pax Americana uit te breiden. En hebben wij ook geen Antillianen meer die binnenkomen via die ABC-eilanden.
enkelband
  zondag 26 oktober 2025 @ 12:16:25 #103
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219108449
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 12:10 schreef recidivist het volgende:

[..]
Lijkt me dan een uitgelezen kans die corrupte boevenbende op de Antillen zo in een klap gratis weg te geven aan de Amerikanen met een grote strik eromheen. Zijn wij ervan af, want je hebt er niets aan. En trump is sowieso op zoek naar meer proxies in Midden en Zuid Amerika om ze daar Pax Americana uit te breiden. En hebben wij ook geen Antillianen meer die binnenkomen via die ABC-eilanden.
Wat een goed idee ja, alles weggeven aan de Amerikanen. Ik zou willen voorstellen om met jouw kontje te beginnen.

Jezus wat slaafs :')
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')