abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219024764

quote:
NOS Nieuws

Wilders afwezig bij NOS Radiodebat vanwege bericht over dreiging
Ook PVV-leider Geert Wilders zou mogelijk een doelwit zijn geweest van de Belgische terreurcel die gisteren werd opgerold. Dat meldt een journalist van de Belgische commerciële omroep VTM Nieuws.

In Nederland doet de NCTV er geen uitspraken over, maar Wilders deed niet mee aan het NOS-debat op NPO Radio 1 deze middag. Ook niet telefonisch, zoals de NOS had voorgesteld. Hij schreef op X dat werd uitgezocht of het bericht van VTM klopt. "Tot ik dat weet ga ik nergens heen", liet hij weten.

Geert Wilders

@geertwilderspvv

Er wordt nu uitgezocht of dit bericht klopt of niet. Tot ik dat weet ga ik nergens heen. Ook Antwerps burgemeester Els van Doesburg en Nederlandse politicus Geert Wilders waren mogelijk doelwit van terreurcel | Antwerpen | https://t.co/1tEZZxlxec

13:53

10 oktober 2025

Wilders zou samen met de Belgische premier Bart De Wever en de Antwerpse burgemeester Els van Doesburg op een lijst staan van de verdachten die vastzitten voor een verijdelde terreuraanslag.

Politie en justitie in België maakten gisteren bekend dat er drie jongeren uit Antwerpen zijn aangehouden die worden verdacht van een poging tot terroristische moord. Er zijn aanwijzingen dat zij een jihadistisch geïnspireerde terroristische aanslag wilden plegen op politici.

De drie, volgens Belgische media 18, 23 en 24 jaar, zouden plannen hebben gehad om een aanslag te plegen met een drone, waarop een explosief bevestigd zou worden. Twee van hen verschijnen vandaag voor de onderzoeksrechter, de derde is weer vrijgelaten vanwege gebrek aan bewijs.

Sterkte gewenst
Wilders wenste premier De Wever gisteren sterkte toen hij het nieuws had vernomen. Op X schreef hij ook dat "de islamitische terreur geen grenzen kent
Wilders afwezig bij NOS Radiodebat vanwege bericht over dreiging https://share.google/5NCNx7vib3jyX6WPA

Stay strong Geert ;(
  woensdag 15 oktober 2025 @ 21:54:58 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219024774
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219024848
De begeleiding is ook weer vrij volgens mij.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219024857
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:04 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Kun je ook wat over extreem links vertellen? Of is dat allemaal wel goed?
Er bestaat volgens mij helemaal geen extreem links in nederland. Waaruit zou ik moeten concluderen dat er extreem links gevaar zou bestaan. Zelfs de NCTV heeft dat aangegeven. Het gevaar komt alleen van rechts.

Hoe gevaarlijk een extreem rechtse politicus kan zijn maken ze nu elke dag mee in de Verenigde Staten. Trump gaat het leger inzetten op zijn eigen burgers. Ik zie dat Wilders ook wel doen als hij de kans krijgt.
pi_219024899
https://x.com/mmeeuw/status/1978506327891521553

https://twitter.com/mmeeuw/status/1978506327891521553

De man die afgelopen zondag timmermans uitschold voor kankerjood is zijn baan kwijt. Mooi.
pi_219024937
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:08 schreef Elzaas het volgende:

[..]
Er bestaat volgens mij helemaal geen extreem links in nederland. Waaruit zou ik moeten concluderen dat er extreem links gevaar zou bestaan. Zelfs de NCTV heeft dat aangegeven. Het gevaar komt alleen van rechts
:') oké, einde discussie :')
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219024974
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 21:55 schreef Elzaas het volgende:
Wilders is een gevaar voor de staatsveiligheid

Hij jut extreem rechts op. Hij zorgt ervoor dat moslimterroristen nederland als een doel zien om een aanslag te plegen waarbij onschuldige slachtoffers kunnen vallen.
Daar hebben ze hem niet voor nodig. Maar gelukkig veel Rode Lijn protesten, zodat we lief zijn O+
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219025012
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:20 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
:') oké, einde discussie :')
Hoe bedoel je? Er bestaat wel links in Nederland, maar extreem links? Ik heb ze nog nooit gezien. Dan zou je toch het woord extreem moeten gaan ontleden.

Als ik denk aan Extreem dan komen er ook knokploegen enzo aan te pas zoals we in Den Haag hebben gezien. Het worden dan hooligans genoemd, maar die hooligans stemmen allemaal op Wilders dat weet iedereen.
pi_219025078
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:31 schreef Elzaas het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? Er bestaat wel links in Nederland, maar extreem links? Ik heb ze nog nooit gezien. Dan zou je toch het woord extreem moeten gaan ontleden.

Als ik denk aan Extreem dan komen er ook knokploegen enzo aan te pas zoals we in Den Haag hebben gezien. Het worden dan hooligans genoemd, maar die hooligans stemmen allemaal op Wilders dat weet iedereen.
Protesten bij de UvA gezien vorig jaar?
pi_219025263
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:31 schreef Elzaas het volgende:

[..]

Antifa is ook vrij extreem toch?
life is like a box of chocolates
pi_219026235
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 23:04 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Niet in Nederland volgens de NTSC.
pi_219026237
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:42 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Protesten bij de UvA gezien vorig jaar?
Nee maar ik zal kijken of ik daar iets van kan vinden
  donderdag 16 oktober 2025 @ 09:02:03 #13
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219026263
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 23:04 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Je hebt mensen die óf keihard beweren dat AFA niet bestaat, óf dat dit dezelfde mensen zijn die in de oorlog gevochten hebben. :D
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219026368
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 08:56 schreef Elzaas het volgende:

[..]
Nee maar ik zal kijken of ik daar iets van kan vinden
Bekijk deze YouTube-video

Alstu
  donderdag 16 oktober 2025 @ 09:21:52 #15
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219026455
quote:

Hij jut extreem rechts op. Hij zorgt ervoor dat moslimterroristen nederland als een doel zien om een aanslag te plegen waarbij onschuldige slachtoffers kunnen vallen.
Even de rest negerend maar moeten we dan maar Iran gaan steunen? Sharia invoeren? Onzelf allemaal bekeren tot de Islam?
Tot hoe ver moeten we gaan om maar vooral te zorgen dat de Moslims niet boos op ons zijn? Tot hoe ver moeten wij ons bukken en laten naaien?
pi_219026564
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 09:21 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Even de rest negerend maar moeten we dan maar Iran gaan steunen? Sharia invoeren? Onzelf allemaal bekeren tot de Islam?
Tot hoe ver moeten we gaan om maar vooral te zorgen dat de Moslims niet boos op ons zijn? Tot hoe ver moeten wij ons bukken en laten naaien?
Ik weet echt niet waar jij het allemaal over hebt. WIlders is het enige gevaar op islamitische gebied. Voor de rest is er niet zoveel aan de hand tussen Nederland en Moslims in de rest van de wereld. Alleen WIlders he die ze constant provoceert.
pi_219026859
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 09:40 schreef Elzaas het volgende:

[..]
Ik weet echt niet waar jij het allemaal over hebt. WIlders is het enige gevaar op islamitische gebied. Voor de rest is er niet zoveel aan de hand tussen Nederland en Moslims in de rest van de wereld. Alleen WIlders he die ze constant provoceert.
Moslims zijn vredige mensen die zich overal probleemloos aanpassen en respect voor niet-moslims. Het zijn de anderen die zich niet willen aanpassen aan de moslims.
life is like a box of chocolates
pi_219026868
quote:

Ow Wilders is het probleem.

Nee okee. :')
pi_219026945
quote:

hm. dus de man die al ruim 20 jaar onder zware beveiliging leeft vanwege herhaalde dreigingen vanuit islamitische hoek, is het probleem en een gevaar voor de staatsveiligheid.

ok. beetje een omkering van oorzaak en gevolg, maar ok.
  donderdag 16 oktober 2025 @ 11:24:48 #20
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219027241
quote:

Koekkoek 8)7 Demoniseer maar lekker verder a la Charlie Kirk ^O^
"Hoka Hey!"
  donderdag 16 oktober 2025 @ 11:30:41 #21
287741 matspontius
pi_219027297
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 10:17 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Moslims zijn vredige mensen die zich overal probleemloos aanpassen en respect voor niet-moslims. Het zijn de anderen die zich niet willen aanpassen aan de moslims.
Je kan wel raden uit welke hoek onze vriend deze gal spuit
"Hoka Hey!"
pi_219027490
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 11:30 schreef matspontius het volgende:

[..]
Je kan wel raden uit welke hoek onze vriend deze gal spuit
Welke hoek dan?
pi_219027504
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 11:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Koekkoek 8)7 Demoniseer maar lekker verder a la Charlie Kirk ^O^
Ik zit hier voor de Nederlandse belangen en de hardwerkende Nederlander en dat is niet iets waar Wilders voor staat.
  donderdag 16 oktober 2025 @ 11:50:53 #24
287741 matspontius
pi_219027572
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 11:45 schreef Elzaas het volgende:

[..]
Ik zit hier voor de Nederlandse belangen en de hardwerkende Nederlander en dat is niet iets waar Wilders voor staat.
Ah, jij ben ook met campagne bezig _O- _O-
"Hoka Hey!"
  donderdag 16 oktober 2025 @ 11:51:40 #25
287741 matspontius
pi_219027581
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 11:45 schreef Elzaas het volgende:

[..]
Goede inhoudelijk reactie om mijn post - wel doordacht ^O^
"Hoka Hey!"
pi_219027659
quote:

Welkom op Fok. Je hebt een drukke eerste week achter de rug zie ik.
Dat verlicht de "werkdruk" van je linkse vrinden die zoveel mogelijk topics proberen over te nemen.
Je moet nog wel even werken aan het onderdeel "victim blaming", dat ligt er nog iets te dik boven op.
-
pi_219028568
quote:

[..]
Er bestaat volgens mij helemaal geen extreem links in nederland. Waaruit zou ik moeten concluderen dat er extreem links gevaar zou bestaan. Zelfs de NCTV heeft dat aangegeven. Het gevaar komt alleen van rechts.

Hoe gevaarlijk een extreem rechtse politicus kan zijn maken ze nu elke dag mee in de Verenigde Staten. Trump gaat het leger inzetten op zijn eigen burgers. Ik zie dat Wilders ook wel doen als hij de kans krijgt.
Uhm nee, jihadisme staat bovenaan als grootste gevaar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219028827
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 11:42 schreef Elzaas het volgende:
Wat jij verder allemaal roept gebeurt ook door onze autochtone vrienden in Nederland, maar dan mag het allemaal schijnbaar.

Tuurlijk jongen. :')

Maar zou dat wel zo zijn, ook dan is het volstrekt onwenselijk natuurlijk.

Dit is tenslotte geen islamitisch land, en dat zal het ook nooit worden
pi_219028855
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 11:42 schreef Elzaas het volgende:

[..]
Een groot deel van onze export gaat naar islamitische landen. Een groot deel van onze economie is daar van afhankelijk.

Wat jij verder allemaal roept gebeurt ook door onze autochtone vrienden in Nederland, maar dan mag het allemaal schijnbaar.
Beter kan Nederland zich even gedeisd houden in de rest van de wereld over Islam en dergelijk want onze bedrijven verdienen daar heel veel geld aan Islamitische landen en indirect is dat ook een groot deel van onze werkgelegenheid.

Maar zover komt Wilders natuurlijk niet met zijn achterlijke praatjes.
Dus wij moeten ons gedeisd houden over onze binnenlandse migratieproblematiek omdat wij zaken doen met Islamitische landen waar het hebben van slaven, minachtig van minderheden en mensenhandel nog de normaalste zaak van de wereld is.

Ok jij durft.
pi_219028986
quote:
4s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 14:43 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Tuurlijk jongen. :')

Maar zou dat wel zo zijn, ook dan is het volstrekt onwenselijk natuurlijk.

Dit is tenslotte geen islamitisch land, en dat zal het ook nooit worden
Ben ook mee eens dat Nederland een NOOIT Islamtische ooit kan worden. Dat zit er helemaal niet in

Dat is gewoon een sprookjesverhaal van Wilders om kiezert te krijgen en zijn zakken te vullen met al zijn 37 kamerledeen

Ik denk eerder dat Nederland een soort Oost Europa aan het worden is.
pi_219029022
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 14:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dus wij moeten ons gedeisd houden over onze binnenlandse migratieproblematiek omdat wij zaken doen met Islamitische landen waar het hebben van slaven, minachtig van minderheden en mensenhandel nog de normaalste zaak van de wereld is.

Ok jij durft.
Nederland is ooit zelf het grootste slavenland ter wereld geweest.

We hebben helemaal niets aan een Partij en MP die allerlei dingen over de ISlam aan het roepen is. Het is heel gevaarlijk voor het Nederland en zijn burgers zoals jij en ik.
pi_219029034
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 13:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Uhm nee, jihadisme staat bovenaan als grootste gevaar.
Sprookjes verhaal die mensen zoals jij graag in leven willen houden. Waar is dat op gebaseerd? Misschien kan jij mij dat is uitleggen?
pi_219029088
[quote]0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 22:08 schreef Elzaas het volgende:

[..]
Er bestaat volgens mij helemaal geen extreem links in nederland.
quote:

[..]
Er bestaat volgens mij helemaal geen extreem links in nederland.

En met dit antwoord heb je jezelf voorgoed buitenspel gezet als serieuze discussiepartner.

Doei. :W
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219029092
Er ging geloof ik iets mis met copy/paste. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 16 oktober 2025 @ 15:19:41 #35
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219029105
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:11 schreef Elzaas het volgende:

[..]

We hebben helemaal niets aan een Partij en MP die allerlei dingen over de ISlam aan het roepen is. Het is heel gevaarlijk voor het Nederland en zijn burgers zoals jij en ik.
Gelul. :O
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219029171
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:09 schreef Elzaas het volgende:

[..]
Ben ook mee eens dat Nederland een NOOIT Islamtische ooit kan worden. Dat zit er helemaal niet in

Dat is gewoon een sprookjesverhaal van Wilders om kiezert te krijgen en zijn zakken te vullen met al zijn 37 kamerledeen

Iets mis met de landen in Oost Europa? Stuk voor stuk prachtige landen welke zich op alle fronten aan het herstellen zijn van hun tijd achter het ijzeren gordijn.
pi_219029193
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:09 schreef Elzaas het volgende:

[..]

Boedapest is een prachtige stad hoor. O+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219029235
quote:

[..]

Ik ken onze geschiedenis, maar je geeft geen antwoord om de vraag. Waarom wij ons gedeisd moeten houden? Ik vind dat namelijk echt een heel vreemde opmerking.

Beter halen we de banden aan met El Salvador, kan ons bende-tuig daar de gevangenis in.
Helpen wij ze met de economie en zij ons met de migratie. Prachtig land trouwens, sinds twee jaar ook weer heel geschikt voor jongeren die Nederland zat zijn.
pi_219029262
quote:

[..]

Waarom zou je niets over een islam mogen roepen? Het is nog steeds een vrij land hoor.
Wat is dat dan voor intolerante religie, dat het niet tegen wat woorden kan.
Je zou je eigenlijk eens af moeten vragen of zoiets wel bij onze westerse waarden past.
pi_219029287
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik ken onze geschiedenis, maar je geeft geen antwoord om de vraag. Waarom wij ons gedeisd moeten houden? Ik vind dat namelijk echt een heel vreemde opmerking.

Beter halen we de banden aan met El Salvador, kan ons bende-tuig daar de gevangenis in.
Helpen wij ze met de economie en zij ons met de migratie. Prachtig land trouwens, sinds twee jaar ook weer heel geschikt voor jongeren die Nederland zat zijn.
Remigratie is ook een optie.
pi_219029295
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:19 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Gelul. :O
Ontkenning daarvan is niet heel realistische
pi_219029308
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:50 schreef Elzaas het volgende:

[..]
Ontkenning daarvan is niet heel realistische
Who cares.
Ik heb geen slaaf gehad en jij hebt geen katoen geplukt.
pi_219029311
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Iets mis met de landen in Oost Europa? Stuk voor stuk prachtige landen welke zich op alle fronten aan het herstellen zijn van hun tijd achter het ijzeren gordijn.
Daar heb ik helemaal geen boodschap aan.

Een feit is dat zij de grootste groep zijn geweest die de huizen ingepikt hebben in Nederland, maar daar horen we niet zoveel over he?

Het zijn de polen bulgaren roemenen die massaal naar nederland zijn gekomen en alle huizen ingepikt hebben. Keiharde feit.
pi_219029313
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:32 schreef capricia het volgende:

[..]
Boedapest is een prachtige stad hoor. O+
Vooral de vrouwen
pi_219029340
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:43 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Waarom zou je niets over een islam mogen roepen? Het is nog steeds een vrij land hoor.
Wat is dat dan voor intolerante religie, dat het niet tegen wat woorden kan.
Je zou je eigenlijk eens af moeten vragen of zoiets wel bij onze westerse waarden past.
Je mag alles roepen. Alleen het is niet gewenst dat de MP van nederland dat gaat roepen. Als van de Vaart in een sportprogramma in nederland wat roept over een speler staat het al met grote koppen in de spaanse kranten. Laat staan dat we straks een gek hebben als Wilders die internationaal Nederland zwaar gaat beschadigen.
pi_219029357
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:58 schreef Elzaas het volgende:

[..]
Je mag alles roepen. Alleen het is niet gewenst dat de MP van nederland dat gaat roepen. Als van de Vaart in een sportprogramma in nederland wat roept over een speler staat het al met grote koppen in de spaanse kranten. Laat staan dat we straks een gek hebben als Wilders die internationaal Nederland zwaar gaat beschadigen.
Jij vindt dat niet gewenst.
Heel veel andere mensen wellicht wel.
Deal with it.
pi_219029363
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:59 schreef Elzaas het volgende:

[..]
Hitler had de joden

Wilders heeft de asielzoekers en de allochtonen
Wat gaat hij daarmee doen dan, dat het hem een tweede Hitler maakt volgens jou?
pi_219029369
Misschien kan Wilders zich ook een keer normaal gedragen?
pi_219029405
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:53 schreef Elzaas het volgende:

[..]

Een feit is dat zij de grootste groep zijn geweest die de huizen ingepikt hebben in Nederland, maar daar horen we niet zoveel over he?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het zijn de polen bulgaren roemenen die massaal naar nederland zijn gekomen en alle huizen ingepikt hebben. Keiharde feit.
Ingepikt? Je weet zeker dat je geen forum gaat stemmen? _O-
Jezus wat een haat richting bepaalde groepen zaai jij hier ineens.
  donderdag 16 oktober 2025 @ 16:47:24 #50
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219029679
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 15:53 schreef Elzaas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tuurlijk horen we ze daar niet over. Want die mensen uit oosteuropa worden door de achterban van de partijen in het kabinet uitgebuit om voor een hongerloontje te werken in kassen en op de bouw enzo.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')