abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219022881
Aangezien ik veel hobby heb ik dus m'n werkplek thuis zo ingericht dat ik van alle gemakken ben voorzien, hoe ziet jou werkplek er uit?

In m'n hokkie kan ik lassen, solderen, van alles doormeten, zagen, flexen, schuren... het is niet zo groot maar gelukkig genoeg ruimte voor de meeste van mijn projectjes!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_219024393
Alleen wonend heb ik toestemming om te knutselen in de woonkamer. Projecten moeten alleen niet al te lang duren, niet te veel rotzooi maken en niet stinken. Anders word ik er zelf ook wat ongemakkelijk van. Maar het is wel handig als je een paar dagen wilt zagen en timmeren in de kamer.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_219024410
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:52 schreef 215 het volgende:
Alleen wonend heb ik toestemming om te knutselen in de woonkamer. Projecten moeten alleen niet al te lang duren, niet te veel rotzooi maken en niet stinken. Anders word ik er zelf ook wat ongemakkelijk van. Maar het is wel handig als je een paar dagen wilt zagen en timmeren in de kamer.
Ik heb dit werkplekje thuis (ik heb geen schuur) en ik heb ook nog een werkplek in de schuur bij mijn zomerhuis. Liever de troep daar dan in mijn leef omgeving.

Maar thanks voor je reactie! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_219027056
Lijkt een beetje op onze R&D-afdeling.
  donderdag 16 oktober 2025 @ 11:00:14 #5
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_219027109
Mijn hobby werkplek (to be) is momenteel een betonplaat in de tuin met een hoop bouwmateriaal erop :D . Kortom, in aanbouw at the moment.
pi_219027118
mooi hoor.
maar staat er nou een JVC videorecorder??
pi_219029998
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 11:01 schreef fespo het volgende:
mooi hoor.
maar staat er nou een JVC videorecorder??
Jazeker, prachtig ding.. werkt perfect als ik video banden moet omzetten naar digitaal! :)
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')