dat weet je wat je te doen staan...quote:
Ooit een paar maanden geweest. Alhoewel mijn eigenlijke werkgever het uitzendbureau was.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die geen ambtenaar zijn.
Nee en gedeeltelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
Weten jullie al op wie je gaat stemmen of op welke partij
nope. en jij?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
Nog niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
jaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
Sterkte.quote:
Ik twijfel nog tussen GL/PvdA en D66.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
ik weet wel sowieso al een heel rijtje met wie enw elke partij niet, dat scheelt welquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:41 schreef Samzz het volgende:
Maar nog geen idee wie. Denk de eerste vrouw op de kieslijst.
Ja, de lijst op wie niet wist ik zodra bekend werd dat er nieuwe verkiezingen kwamenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet wel sowieso al een heel rijtje met wie enw elke partij niet, dat scheelt wel
Ik ben nog nooit zo verdwaald geweest.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
deze bijvoorbeeldquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen GL/PvdA en D66.
Deels.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
Beetje jammer dat tegen stemmen niet kan.quote:
Jaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
Leuke post om op binnen te vallenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de geheime webshop van @:nizno gevonden.
jij bent zo gezellig, de hele kamer fleurt op als je weg gaatquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de geheime webshop van @:nizno gevonden.
Dat zou eigenlijk ook een idee zijn, iedereen één plus en één min stem laten uitbrengenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat tegen stemmen niet kan.
Dat is zielig voor Frans Timmermansquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk ook een idee zijn, iedereen één plus en één min stem laten uitbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |