dat weet je wat je te doen staan...quote:
Ooit een paar maanden geweest. Alhoewel mijn eigenlijke werkgever het uitzendbureau was.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die geen ambtenaar zijn.
Nee en gedeeltelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
Weten jullie al op wie je gaat stemmen of op welke partij
nope. en jij?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
Nog niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
jaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
Sterkte.quote:
Ik twijfel nog tussen GL/PvdA en D66.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
ik weet wel sowieso al een heel rijtje met wie enw elke partij niet, dat scheelt welquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:41 schreef Samzz het volgende:
Maar nog geen idee wie. Denk de eerste vrouw op de kieslijst.
Ja, de lijst op wie niet wist ik zodra bekend werd dat er nieuwe verkiezingen kwamenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet wel sowieso al een heel rijtje met wie enw elke partij niet, dat scheelt wel
Ik ben nog nooit zo verdwaald geweest.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
deze bijvoorbeeldquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen GL/PvdA en D66.
Deels.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
Beetje jammer dat tegen stemmen niet kan.quote:
Jaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
Leuke post om op binnen te vallenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de geheime webshop van @:nizno gevonden.
jij bent zo gezellig, de hele kamer fleurt op als je weg gaatquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de geheime webshop van @:nizno gevonden.
Dat zou eigenlijk ook een idee zijn, iedereen één plus en één min stem laten uitbrengenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat tegen stemmen niet kan.
Dat is zielig voor Frans Timmermansquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk ook een idee zijn, iedereen één plus en één min stem laten uitbrengen
Would it, though?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk ook een idee zijn, iedereen één plus en één min stem laten uitbrengen
Ik heb echt zo niks met die beste man...quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is zielig voor Frans Timmermans
Ik snap dan weer niet waarom hij zoveel haat krijgt?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt zo niks met die beste man...
Haat verdient niemand, maar het is een ietwat hypocriet typequote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik snap dan weer niet waarom hij zoveel haat krijgt?
Ik ook niet, per se. Hij doet mij gewoon niks, of zo?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat het een enge narcist isquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meer dan de andere lijsttrekkers?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haat verdient niemand, maar het is een ietwat hypocriet type
Dat kan natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, per se. Hij doet mij gewoon niks, of zo?
uhuh..quote:
Het is een lijsttrekker, dat zijn ze allemaalquote:
Als je het niet met hem eens bent komt ie over als iemand die jouw kijk op zaken totaal niet respecteert. En ik ben dat een beetje zat van politici of gewoon mensen in het algemeen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet veel behalve dat hij totaal mijn mascotte wordt om het bloed onder de nagels te halen bij zijn hatersquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt zo niks met die beste man...
Timmerfrans is gewoon keihard aan het polariseren, sowieso is heel die politiek besmet met polarisatiequote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het niet met hem eens bent komt ie over als iemand die jouw kijk op zaken totaal niet respecteert. En ik ben dat een beetje zat van politici of gewoon mensen in het algemeen.
Dat doen er meer nietquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het niet met hem eens bent komt ie over als iemand die jouw kijk op zaken totaal niet respecteert. En ik ben dat een beetje zat van politici of gewoon mensen in het algemeen.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook niet veel behalve dat hij totaal mijn mascotte wordt om het bloed onder de nagels te halen bij zijn haters
Eerlijk gezegd, alle politici polariseren wel op een of andere manier.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Timmerfrans is gewoon keihard aan het polariseren, sowieso is heel die politiek besmet met polarisatie
Ja maar het wordt steeds meer opgeblazen, beetje van 'je bent voor ons anders ben je tegen ons'. Gewoon 0 intentie om het compromis te zoeken, het aloude poldermodelquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, alle politici polariseren wel op een of andere manier.
veel stemmers lijken het ook te willen ofzoquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, alle politici polariseren wel op een of andere manier.
Dat politiek eigenlijk maar gewoon stom is?quote:
Ja, maar waarom wordt Timmermans daarop aangekeken en de anderen in veel mindere mate?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar het wordt steeds meer opgeblazen, beetje van 'je bent voor ons anders ben je tegen ons'. Gewoon 0 intentie om het compromis te zoeken, het aloude poldermodel
Dat roep ik ook al een hele tijd. Niemand doet handreikingen naar elkaar. Samenwerken? Echt niet. Een apenkolonie is beter georganiseerd.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar het wordt steeds meer opgeblazen, beetje van 'je bent voor ons anders ben je tegen ons'. Gewoon 0 intentie om het compromis te zoeken, het aloude poldermodel
Dat sowiesoquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat politiek eigenlijk maar gewoon stom is?
Ja, dit is wel waarquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jep, hele belangrijke reden dat ik me tot niets aangetrokken voelquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Timmerfrans is gewoon keihard aan het polariseren, sowieso is heel die politiek besmet met polarisatie
Omdat het bij Frans vooral om Frans gaat, niet wat de partij vindtquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar waarom wordt Timmermans daarop aangekeken en de anderen in veel mindere mate?
Oh dat geloof ik ook wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
veel stemmers lijken het ook te willen ofzo
Beetje zoals bij de PVV.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het bij Frans vooral om Frans gaat, niet wat de partij vindt
Goede marketing van de andere partijen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
Ik bedoel, ik ben ook geen fan van Timmermans, maar het lijkt net alsof hij aan een hogere standaard wordt gehouden?
Ik vind het gewoon raar
Ik heb van de week die stemwijzer gedaan, vrijwel alle partijen rond de 50%quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep, hele belangrijke reden dat ik me tot niets aangetrokken voel
Ik vind hem na Wilders het grootste probleem wat polarisatie betreft. Er is geen hogere standaard.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
Ik bedoel, ik ben ook geen fan van Timmermans, maar het lijkt net alsof hij aan een hogere standaard wordt gehouden?
Ik vind het gewoon raar
Ja daar gaat het ook alleen maar om Geertje, zou niet eens weten wie er voor de rest in die partij zittenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje zoals bij de PVV.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar gaat het ook alleen maar om Geertje, zou niet eens weten wie er voor de rest in die partij zitten
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van de week die stemwijzer gedaan, vrijwel alle partijen rond de 50%Alleen de echte downies van FVD en Denk bungelden onderaan
Dat mensen op DENK stemmen snap ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van de week die stemwijzer gedaan, vrijwel alle partijen rond de 50%Alleen de echte downies van FVD en Denk bungelden onderaan
Het enige wat Denk ooit heeft bereikt is de creatie van deze smileyquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat mensen op DENK stemmen snap ik nog steeds niet.
Mja, ik snap niet dat mensen nog steeds PVV stemmen na het debacle dat kabinet Schoof heet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die denken vast "hey handig als zij voor mij denken, dan hoef ik dat niet te doenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch een mooie prestatie.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het enige wat Denk ooit heeft bereikt is de creatie van deze smiley
Moet toch het land uit van zijn eigen leider, want alle criminelen en tuig moet het land uitquote:
Of NSC of BBB of VVDquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik snap niet dat mensen nog steeds PVV stemmen na het debacle dat kabinet Schoof heet.
quote:
NSC heb ik nooit helemaal begrepenquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het enige wat Denk ooit heeft bereikt is de creatie van deze smiley
PVV heeft veel geprobeerd maar is ook enorm tegengewerkt. Ook wel gezien dat PVV niet moet regeren.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik snap niet dat mensen nog steeds PVV stemmen na het debacle dat kabinet Schoof heet.
Beetje zoals dat gelo- oh wacht.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die denken vast "hey handig als zij voor mij denken, dan hoef ik dat niet te doen"
Geen grap overigens FB / Smileyquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
PVV heeft veel geprobeerd maar is ook enorm tegengewerkt. Ook wel gezien dat PVV niet moet regeren.
[..]
Beetje zoals dat gelo- oh wacht.
Geloof het meteenquote:
De NSC zelf denk ik ook nietquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
NSC heb ik nooit helemaal begrepen
Ook de schuld van ballie overigensquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2017 23:15 schreef bitterbal het volgende:
Kuzu ziet er wel een klein beetje simpel uit.
Maar hoe is PVV dan precies tegengewerkt?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
PVV heeft veel geprobeerd maar is ook enorm tegengewerkt. Ook wel gezien dat PVV niet moet regeren.
[..]
Beetje zoals dat gelo- oh wacht.
Nee, meer dat elk voorstel of suggestie die werd gedaan meteen werd afgeschoten. DENK heeft zelfs toegegeven dat ze alle voorstellen die de PVV doet niet steunen puur omdat het van de PVV komt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hoe is PVV dan precies tegengewerkt?
Dat er van ze werd verwacht dat ze aan wetten moesten voldoen?
Ze toezeggingen moesten doen omdat ze in een coalitie zaten?
Die kunnen nergens anders heen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dat echt totaal niet, maar het voelt echt een beetje alsof ik geen andere keus heb.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat ik maar gewoon blanco moet stemmen
Het is gewoon een soort schoolplein die tweede kamerquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, meer dat elk voorstel of suggestie die werd gedaan meteen werd afgeschoten. DENK heeft zelfs toegegeven dat ze alle voorstellen die de PVV doet niet steunen puur omdat het van de PVV komt.
Dat zeg ik: apen doen het beter.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort schoolplein die tweede kamer
Maar DENK zat helemaal niet in het kabinetquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, meer dat elk voorstel of suggestie die werd gedaan meteen werd afgeschoten. DENK heeft zelfs toegegeven dat ze alle voorstellen die de PVV doet niet steunen puur omdat het van de PVV komt.
Dat is het recht van een oppositiepartij zijn. Gek genoeg.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een stel vechtende tienermeisjes.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort schoolplein die tweede kamer
Eens dat ze niet weten wat ze willen. Ik bedoelde dat toen ze in de kamer zaten iedereen zowat tegen was.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar DENK zat helemaal niet in het kabinet
En PVV stemde ook tegen hun eigen plannen
Weet je nog hun verkiezingsbelofte over het eigen risico?
Tegen gestemd toen het in de kamer werd behandeld
Dat 10 punten plan waarmee ze de coalitie hebben opgeblazen?
Toen er later een motie lag van "laten we dit 10 punten plan verder uitwerken" hebben ze tegen gestemd..
Uiteraard.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
Is DENK alsnog ook wel treurnis natuurlijk
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
Is DENK alsnog ook wel treurnis natuurlijk
Die vechten nog eerlijker.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een stel vechtende tienermeisjes.
Lekker haren trekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |