Omdat hij er een harde piemel van krijgt denk ik. Hij laat ook zijn blote buik zien. Misschien hoopt hij dat er een paar geile kerels opaf komenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik snapte er al geen drol van. Waarom zei hij dat?
Hoe ervaar je "kapot" dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:14 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En het woke-volk dat er achter zit.
Nee. Omdat er mensen aanstoot aan namen. Zagen het als 'intimiderend'quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daarom denk je dat je dat verzoek krijgt? De vlaggen in Uithoorn zijn weggehaald omdat ze aan gemeentelijke eigendommen zijn gehangen.
Klinkt wel als iemand die een pik aan het deepthroaten is. Stiekem zijn ze allemaal hommotje daaro.quote:Urk urk urk urk urk urk urk urk urk urk
Dit kan je wel wat breder trekken. Want God houd van iedereen: behalve als je homo, trans of bi bent. Welkom in de wondere wereld van het geloof.quote:Blijkbaar geldt naastenliefde daar alleen zolang je in hun straatje past.
De mensen die in roze stringen door de grachten van Amsterdam gaan vragen niet om aandacht denk je? Wow.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het stomme is dat de lgbtq gemeenschap helemaal niet om al die aandacht vraagt (vlaggen zebrapaden etc) maar ze mogen wel de toenemende haat incasseren. Ik ben ervan overtuigd dat de 'haat' door de aandacht komt die ze krijgen.
Het is lief bedoeld, maar het werkt volgens mij alleen maar averechts.
Wat is de ene vlag dan anders dan de andere?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Worden die ook boos om een regenboogvlaggetje?
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit kan je wel wat breder trekken. Want allah houd van iedereen: behalve als je homo, trans, bi, vrouw, niet moslim bent. Welkom in de wondere wereld van het geloof.
Het komt omdat autoriteiten maar een standaard spasme reactie hebben van alles en iedereen aan te wijzen behalve de echte oorzaak. Dat doen, is een rabbit hole openen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het stomme is dat de lgbtq gemeenschap helemaal niet om al die aandacht vraagt (vlaggen zebrapaden etc) maar ze mogen wel de toenemende haat incasseren. Ik ben ervan overtuigd dat de 'haat' door de aandacht komt die ze krijgen.
Het is lief bedoeld, maar het werkt volgens mij alleen maar averechts.
Andere gelovigen en niet-gelovigen vindt men ook niets.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit kan je wel wat breder trekken. Want God houd van iedereen: behalve als je homo, trans of bi bent. Welkom in de wondere wereld van het geloof.
Geen idee man. Wat zijn jouw gedachten hierover?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 14:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat is de ene vlag dan anders dan de andere?
Waarom wordt er anders gereageerd op de ene vlag dan bij de andere?
Ik heb geen idee he, ik vraag het jou.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Geen idee man. Wat zijn jouw gedachten hierover?
Nou, dan weten we het allebei niet. Ook weer opgelost.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee he, ik vraag het jou.
Er is in het dorp waar ik woon ook veel ophef over die vlag geweest, die hangt er ook niet meer. Ik denk niet dat dat alleen in Urk is. Als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Omdat er mensen aanstoot aan namen. Zagen het als 'intimiderend'
Dat de gemeente daarna zelf een reden er bij zoekt, haalt niets af van de eerste reden.
Daarom.
Helemaal over de zeik.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nou nee, op zich helemaal geen problemen met alphabet mensen zelf, maar wel dat gedram met die vlag. En de meesten die ik ken van die doelgroep heeft er zelf ook genoeg van. Gewoon ziek van woke dus.
Het zorgt er juist voor dat die groepen meer gediscrimineerd worden, kijk de cijfers en de berichten maar na.
Nee, hoor, volkomen geen problemen met anders geaarden.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Urk, één van de woonplaatsen waar je vader tegelijkertijd zowel je vader, je oom, je opa, je zwager en je broer kan zijn.
Christus daar ging mijn koffiequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Urk, één van de woonplaatsen waar je vader tegelijkertijd zowel je vader, je oom, je opa, je zwager en je broer kan zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |