Of omdat dinsdag een niet inhoudelijke zitting in de rechtbank was?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:48 schreef Elzaas het volgende:
In mei van dit jaar en het komt nu tijdens de verkiezingen naar buiten om wilders te helpen
Dit.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Of omdat dinsdag een niet inhoudelijke zitting in de rechtbank was?
Niks gedegen onderbouwing, ik zie alleen maar populistische kletskoek.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Lulkoek is het dus zeker niet en ik geef ook een gedegen onderbouwing van mijn standpunt.
Waarom zo persoonlijk? Kap eens met dat ge-"jullie".quote:Waarom willen jullie
Dit is dus een mooi voorbeeld van jouw feitenvrije onzin. En dat kan je ook in de partijprogramma's van alle linkse partijen gewoon teruglezen. De obsessie met religie zit niet bij links maar bij rechts. Niemand, ook "links" niet, wil vluchtelingen in grote getale binnenhalen. Liefst haalt "links" nul asielzoekers binnen, want dat betekent dat er niemand hoeft te vluchten voor oorlog en/of geweld. De criteria zijn o.a.:quote:dan mensen uit landen waar zulke ideologieën de norm zijn, met grote getale toegang geven tot het Westen? Jullie gaan zelfs in tegen alles en iedereen die de migratie uit zulke landen wil afremmen of stoppen.
Dat er rotte appels tussen zitten (oververtegenwoordiging) die zich bezigen met criminaliteit en zedenmisdrijven is 1 ding. Dat je dat wil gaan bagatelliseren is je goed recht. Het andere ding waar ik op tegen ben is de maatschappelijke vervuiling die de massale instroom van allochtonen met zich meebrengt. Het veranderende straatbeeld, de vervaging van Nederlandse normen en de verhuftering van de maatschappij zijn zaken die ook niet genegeerd moeten worden. Dat gaat iedere generatie erger worden. Maar ik weet dat linkse mensen het niet zo op hebben met die zaken en het allemaal wel prima vinden. Daar gaan wij elkaar dus ook niet in vinden.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Je doet maar.
Maar als je gaat beweren dat dat gerechtvaardigd is omdat er zich binnen een groep van 16.666 Syriërs, 12 mannelijke verkrachters bevinden, dan haak ik af. En gelukkig vele mensen met mij.
En voor de goede orde, dat doet er niets aan af dat ik die 12 mannen aan wil pakken en het liefst wil weren. Maar niet ten koste van de andere 16588.
Hoezo 12 per 16.666? https://x.com/demo_demo_nl/status/1960426458557395247/photo/1 vdBeek spreekt over 12 per 10.000 Syrische mannen. En ~60% van de Syrische asielzoekers is man. https://digitaal.scp.nl/s(...)ederland/demografie/ . Dus in een groep van ~16.666 Syrische asielzoekers, zijn 10.000 man, en statistisch gezien 12 (toekomstig) 'verdachte van een seksueel misdrijf'. 12 per 16.666 dus. En voor mij is dat geen reden om dus te zeggen dat al die 16.666 dus niet welkom zijn.
Ik zie dit al in een aantal topics voorbij komen, heb je wellicht een bron voor dat er mogelijk sprake gaat zijn van grootschalige instroom en opvang van Palestijnen in Europa? Ze kunnen daar gelukkig niet wegkomen meende ik. Ik had wel begrepen dat er een aantal zieke kinderen en hun families worden overgevlogen, maar als er een migratiestroom op gang komt is dat zeer zorgelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:39 schreef Oud_student het volgende:
Ach waar maken we ons druk om?
Als straks massaal Gazanen worden binnengevlogen voor "asiel" dan zul je pas begrijpen hoe aardig Syriers zijn.
Idd...quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:39 schreef Oud_student het volgende:
Ach waar maken we ons druk om?
Als straks massaal Gazanen worden binnengevlogen voor "asiel" dan zul je pas begrijpen hoe aardig Syriers zijn.
Ach joh als er een blank persoon een zwart persoon vermoord is het ineens een racismeprobleem en worden alle blanken daarop aangekeken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Je doet maar.
Maar als je gaat beweren dat dat gerechtvaardigd is omdat er zich binnen een groep van 16.666 Syriërs, 12 mannelijke verkrachters bevinden, dan haak ik af. En gelukkig vele mensen met mij.
En voor de goede orde, dat doet er niets aan af dat ik die 12 mannen aan wil pakken en het liefst wil weren. Maar niet ten koste van de andere 16588.
Hoezo 12 per 16.666? https://x.com/demo_demo_nl/status/1960426458557395247/photo/1 vdBeek spreekt over 12 per 10.000 Syrische mannen. En ~60% van de Syrische asielzoekers is man. https://digitaal.scp.nl/s(...)ederland/demografie/ . Dus in een groep van ~16.666 Syrische asielzoekers, zijn 10.000 man, en statistisch gezien 12 (toekomstig) 'verdachte van een seksueel misdrijf'. 12 per 16.666 dus. En voor mij is dat geen reden om dus te zeggen dat al die 16.666 dus niet welkom zijn.
Waarom zou je alleen kunnen 'hakken' (zoals jij het noemt) op regerende partijen dan? Of denk je niet dat er 'gehakt' werd op Wilders toen hij nog in de oppositie zat?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:23 schreef recursief het volgende:
Oh en dat gehak op "links" is des te meer triest omdat "links" al in geen tijden meer geregeerd heeft in Nederland. Als je ontevreden bent met de huidige stand van zaken rondom asiel en migratie dan moet je "rechts" aankijken. "Rechts" is al die jaren voor het beleid verantwoordelijk geweest,.
De blauwe maandag van Van Weel en Faber zetten echt zoden aan de dijk hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:32 schreef recursief het volgende:
8 keer VVD, en 1 keer PVV. Nul keer "links".
Sinds het kabinet Schoof is er een minister voor A&M, daarvoor was het onderdeel van de portefeuille van de staatssecretaris van Justitie en Veilighied / Veiligheid en Justitie
Dus voor de huidige situatie rondom asiel en migratie moet je toch vooral VVD en PVV aankijken. Maar nee hoor, het ligt allemaal aan "links", "linksen", "dat soort progressieven". Wie snapt het nog?
Kabinetten hebben geen absolute macht, je hebt ook nog te maken met ambtelijke, institutionele en Europese 'schaduwregeringen' die de afgelopen decennia overwegend links beleid hebben gevoerd en rechts beleid actief hebben gedwarsboomd omdat ze over die instrumenten beschikken en zeker wel aan knoppen kunnen draaien. Dat is nu nog steeds aan de gang.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:32 schreef recursief het volgende:
De laatste 15 jaar zijn de volgende bewindslieden verantwoordelijk geweest voor asiel en migratie:
• David van Weel (VVD)
• Marjolein Faber (PVV)
• Christophe van der Maat (VVD)
• Eric van der Burg (VVD)
• Ankie Broekers-Knol (VVD)
• Mark Harbers (VVD)
• Klaas Dijkhoff (VVD)
• Fred Teeven (VVD) (twee kabinetten)
Sinds het kabinet Schoof is er een minister voor A&M, daarvoor was het onderdeel van de portefeuille van de staatssecretaris van Justitie en Veilighied / Veiligheid en Justitie
Dus voor de huidige situatie rondom asiel en migratie moet je toch vooral VVD en PVV aankijken. Maar nee hoor, het ligt allemaal aan "links", "linksen", "dat soort progressieven". Wie snapt het nog?
Tegengewerkt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:32 schreef recursief het volgende:
De laatste 15 jaar zijn de volgende bewindslieden verantwoordelijk geweest voor asiel en migratie:
• David van Weel (VVD)
• Marjolein Faber (PVV)
• Christophe van der Maat (VVD)
• Eric van der Burg (VVD)
• Ankie Broekers-Knol (VVD)
• Mark Harbers (VVD)
• Klaas Dijkhoff (VVD)
• Fred Teeven (VVD) (twee kabinetten)
Ben jij ontevreden met de huidige stand van zaken rondom asiel en migratie?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:23 schreef recursief het volgende:
Oh en dat gehak op "links" is des te meer triest omdat "links" al in geen tijden meer geregeerd heeft in Nederland. Als je ontevreden bent met de huidige stand van zaken rondom asiel en migratie dan moet je "rechts" aankijken. "Rechts" is al die jaren voor het beleid verantwoordelijk geweest,.
Het is nogal lastig beleid maken en vervolgens uitvoeren als de krachten boven en onder je actief dwarsbomen en zand in de machine strooien in wat voor vorm dan ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:51 schreef recursief het volgende:
Nou, als "rechts" 15 jaar lang de bewindslieden voor Asiel en Migratie heeft geleverd ligt het kennelijk niet aan deze deskundige "rechtse" bewindspersonen maar toch allemaal aan "links".
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
15 jaar rechts beleid, maar links heeft het gedaan![]()
Echt hoor, de Speld is er niks bij.
Denken dat de regering alle macht heeft, dat doen kleuters ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:51 schreef recursief het volgende:
Nou, als "rechts" 15 jaar lang de bewindslieden voor Asiel en Migratie heeft geleverd ligt het kennelijk niet aan deze deskundige "rechtse" bewindspersonen maar toch allemaal aan "links".
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
15 jaar rechts beleid, maar links heeft het gedaan![]()
Echt hoor, de Speld is er niks bij.
Wat nou zwaar onder lijdt. Syrië is veilig, al die mensen kunnen terug naar hun thuisland.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar imo niet iets waar de overige 99,98% ook zwaar onder lijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |