SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom net thuis in Ambar er niet
surequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Fat, als in File Allocation Table?
Ja bij zijn beste mattie op de bankquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet je waar ie wel is??
Oh "gelukkig" maarquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja bij zijn beste mattie op de bank
Kloptquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee![]()
Want volgens mij weet jij dat ik niet echt (heel) dik ben. Mager ook weer niet, maar ik vind mezelf niet echt dik
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Of zo'n fiets met hele brede banden
Wel onverwacht, hij zou alleen uitlaten. Toen at Ambar weer een muis en was hij nat dus nam vriend hem even mee naar huis voor wat warmte en knuffeltijd.quote:
Maar dat heeft met afstand niets te makenquote:
AH okeequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel onverwacht, hij zou alleen uitlaten. Toen at Ambar weer een muis en was hij nat dus nam vriend hem even mee naar huis voor wat warmte en knuffeltijd.
Hij wordt zo weer thuisgebracht.
Iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar dat heeft met afstand niets te maken
een pakketpunt. En je weet ook welke?quote:
Ja ik weet ook welke, gelukkig. Helemaal in het centrumquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een pakketpunt. En je weet ook welke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |