quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat ik bijna ga sterven van de buikpijn
Dat is een ding dat zeker isquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen sws meer pijn verdragen dan mannen
Ben je wel eens bevallen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms twijfel ik daar over
gelukkig niet. Jij?quote:
Ik weet nog wel hoeveel respect mijn broer voor zijn vrouw had, na de bevalling van zijn oudste.quote:
Er zijn pijnlijkere dingen dan bevallen hoorquote:
Een boom knuffelen met je auto?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn pijnlijkere dingen dan bevallen hoor
op een legoblokje staan zekerquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door een beer worden opgegeten, al heeft nog nooit iemand verteld hoe veel pijn dat doetquote:
Gevallen wel. Maar schijnbaar valt dat wel mee want heel vaak moet er een tweede of zelfs derde kind komenquote:
Dat knuffelen viel nog wel mee, meer wat er daarna kwamquote:
Die je nooit ziet liggen.quote:
je kleine teen stoten aan de hoek van je bedquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zout in een papiersnede.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Dat is relatief korte pijn, maar erg intens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kleine teen stoten aan de hoek van je bed
wow, 5 miskramen. Hadden er hier 2, kan het me nog goed herinnerenquote:
Nierstenen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is relatief korte pijn, maar erg intens.
klinkt al pijnlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn maagpijn aanvallen door een maagzweer waren wel erger dan bevallen ja.
Kapotte darmquote:
Oh ja, ontstoken blindedarm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |