Tell me about itquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is niet zo handig van jouw werkgever
Zijn wij te arm voor.quote:
i just didquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tell me about it.
[..]
Zijn wij te arm voor.
Scheelt tegenwoordig vrij weinig meer met een beetje fatsoenlijke windows computerquote:
De mijne ook want ik ben het vergeten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:45 schreef Samzz het volgende:
Wiens werkgever wacht tot t laatste moment met updaten naar Windows 11?
Juist. Die van mij.
hoe vaak heeft je laptop al gesmeekt om het te installeren?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mijne ook want ik ben het vergeten.
Ik zou dat niet pikken en een nieuwe laptop eisen bij die matige werkgeverquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mijne ook want ik ben het vergeten.
I guess. Wij werken op Lenovo's. Vind t fijne laptops.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt tegenwoordig vrij weinig meer met een beetje fatsoenlijke windows computer
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe vaak heeft je laptop al gesmeekt om het te installeren?
Denken dat ik op een laptop werkquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou dat niet pikken en een nieuwe laptop eisen bij die matige werkgever
waar werk je dan op?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Denken dat ik op een laptop werk
ook goed. Hoe vaak heeft je desktop al gesmeekt om te upgraden?quote:
samequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel een laptop maar die is te oud voor de nieuwe Windows dus die kan nu helemaal bij het grof vuil.
Verkopen ze die dingen nog danquote:
Al een tijdje niet meer anders had ik het van het weekend nog wel gedaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook goed. Hoe vaak heeft je desktop al gesmeekt om te upgraden?
Eens. Hij werkt verder nog helemaal prima. Maar de cpu is te oud.quote:
Die moet je recyclerenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel een laptop maar die is te oud voor de nieuwe Windows dus die kan nu helemaal bij het grof vuil.
Die van mij is zo traag als dikke stront door een trechter maar het is toch fijn om iets achter de hand te hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Hij werkt verder nog helemaal prima. Maar de cpu is te oud.
Ik ben een gewone nerd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkopen ze die dingen nog danDacht dat die tegenwoordig alleen nog maar voor de gamenerdjes waren
CherryNerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |