Geen idee wat dat is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben de glass theme van Apple afgekeken.
Ik heb ook nog niks anders opgemerkt.quote:
Te makkelijk.quote:
Op web of mobiel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben de glass theme van Apple afgekeken.
Maar het voordeel van een borrelplankje is toch ook dat je er langere tijd over kan doen?quote:
Sequoia'squote:Boom van het Jaar staat in Enschede: een mammoetboom van 35 meter
De mammoetboom in het Abraham Ledeboerpark in Enschede is uitgeroepen tot Boom van het Jaar 2025. Dat maakte het SBNL Natuurfonds bekend. De mammoetboom, of reuzensequoia, kreeg 2716 stemmen.
https://nos.nl/artikel/25(...)oetboom-van-35-meter
8000. Prima.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
5436 stapjes. Rampzalig. Buiten werkdag blijft er maar weinig daglicht meer over eigenlijkEn dat wordt alleen maar erger.
Ze kan de deur nog niet zelf openen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:40 schreef Ama het volgende:
Hedwig is het er niet mee eens dat ze binnen moet blijven maar volgens mij heb ik deze oorlog gewonnen tussen ons.
Dat is ook niet de bedoeling. 👀quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kan de deur nog niet zelf openen?
Ik zie weinig anders?quote:
Zelfs geen verlengd support gekocht?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:45 schreef Samzz het volgende:
Wiens werkgever wacht tot t laatste moment met updaten naar Windows 11?
Juist. Die van mij.
dat is niet zo handig van jouw werkgeverquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:45 schreef Samzz het volgende:
Juist. Die van mij.
Nee geen last van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:45 schreef Samzz het volgende:
Juist. Die van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |