quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hello darkness, my old friend.
Allemaal door @Haags zijn gore kloteschuldquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks helemaal geen daglicht meer.
Gelukkig ben ik het zonnetje in huisquote:
Niet meer dan ik er hebquote:
In de stad kun je toch ook prima nog lopen als het donker is?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
5436 stapjes. Rampzalig. Buiten werkdag blijft er maar weinig daglicht meer over eigenlijkEn dat wordt alleen maar erger.
7642quote:
Buiten de stad ook wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de stad kun je toch ook prima nog lopen als het donker is?
Nou ja niet voor je lol natuurlijk. Het kan op zich wel ja. Maar goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de stad kun je toch ook prima nog lopen als het donker is?
ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Is iemand geïnteresseerd in een foto van mij in de rok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wat is er anders dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Wat in godsnaam is die nieuwe Youtube interface nou weer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |