uiteraard, eten binnen schranzen was het doelquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat @:4EverBlackEyed na het bemachtigen van elke muffin in Foqueville ook weer met de noorderzon gevlogen is.
Vind ik stomquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat @:4EverBlackEyed na het bemachtigen van elke muffin in Foqueville ook weer met de noorderzon gevlogen is.
En spekjes?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had ook stamppot boerenkool met rookworst.
Ik ben immer liefquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Is dud0r weer niet lief aan het zijn?
ja ik ook. Hele dag nog niet buiten geweest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Goed, laptop kan weer dicht
Ik ga weer wat stappen zetten.
Nee, zonder spekjes dit keer.quote:
Oei dat is wel een beetje jammer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, zonder spekjes dit keer.
slecht inkoopbeleid.
Ja, maar desondanks was het wel lekker.quote:
Niet de eerste keuze voor door de boerenkool.quote:
Straks helemaal geen daglicht meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
5436 stapjes. Rampzalig. Buiten werkdag blijft er maar weinig daglicht meer over eigenlijkEn dat wordt alleen maar erger.
Hello darkness, my old friend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks helemaal geen daglicht meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |