Dat is lekker op tijdquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo maar beginnen met vlees bakken
Zelf gedraaide gehaktballetjes en dan paprika en prei er bijquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is lekker op tijdWat wordt het?
Koop je niet wat ander vastgoed erbij?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:23 schreef bitterbal het volgende:
En dan moet ik mij denk ik inschrijven bij mijn nicht
Dat duurt ook lang. Hier moet je eerst kunnen bewijzen dat je een huis kunt financieren, anders krijg je niet eens een afspraak voor bezichtigingquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het kan alleen nog stuk lopen als de koper de financiering niet rond krijgt
Ze heeft toch dat appartement in den haag gekocht? Maar is nog niet af denk ik?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koop je niet wat ander vastgoed erbij?
Dan krijg je geld en kun je het nog eens voor meer geld verkopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het kan alleen nog stuk lopen als de koper de financiering niet rond krijgt
quote:De politie is op zoek naar een man die een jonge vrouw probeerde aan te randen tijdens een actie van De nacht is ook van ons. Die actie was bedoeld om aandacht te vragen voor de onveiligheid van vrouwen op straat.
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-ons-groningen.html
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:18 schreef dud0r het volgende:
Gaat deze TT over die Dikkie dik van een @:haags
Weet ze het van jou wel danquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet ze het van jou wel dan
Hahaatjes
Veel plezierquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet ook redelijk op tijd weg. Ik ga naar een Welsche rockband in Tilly. Zaal gaat open om 19.00 uur en wil er wel een beetje vroeg zijn.
veel plezier bij t concert!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even lekker douchen en dan zo naar de bushalte
Godenvoer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had ook stamppot boerenkool met rookworst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |