We gaan er weer aan en dat is pri-hi-maquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gaan er weer aan en dat is pri-hi-ma
De mens werd niet voor niks 35 jaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dat was het hoogtepunt? nou, waar kan ik mij uitschrijven dan?
wordt zelfs meerquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De mens werd niet voor niks 35 jaar.
Maar evolutionair zijn we nog steeds diezelfde mens. Wellicht een volgende mens dat ie wel later op het hoogtepunt zit.quote:
Dus vroeger was het nu gewoon gedaan met mij. Heftig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De mens werd niet voor niks 35 jaar.
ik had al ruim tussen 6 planken gelegen danquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus vroeger was het nu gewoon gedaan met mij. Heftig.
Jeetjequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had al ruim tussen 6 planken gelegen dan
Ik ben al 5 jaar dood.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus vroeger was het nu gewoon gedaan met mij. Heftig.
Voor de planeet zou het wellicht goed zijn als de mens nog steeds maar 35 zou worden.quote:
Maar ik wil nog niet dood. Niet meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor de planeet zou het wellicht goed zijn als de mens nog steeds maar 35 zou worden.
Voor de planeet zou het wellicht goed zijn als wij er helemaal niet warenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor de planeet zou het wellicht goed zijn als de mens nog steeds maar 35 zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |