Bijzondere leesvaardigheid heb je.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat ik PVV stemmer ben, en dat is zo omdat jij het zegt….
Klopt, omdat ik het alternatief net zo gevaarlijk en onbetrouwbaar vind.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is dat niet zo? Je zit de autoritair-nationalistische politicus die neigt naar sterke leiderverering, intolerantie tegenover minderheden en minachting voor democratische instituties anders flink te verdedigen in diverse topics
Eens! Je reacties stralen echt die typische PvdA/GroenLinks-redelijkheid uit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, omdat ik niets kan met zoveel domheid.
Dus jij zegt dat ik PVV stemmer ben, en dat is zo omdat jij het zegt….
Met zoveel domheid is geen discussie of gesprek te voeren.
En gratis OV. Geen goed idee;quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze hadden ook een idee om een nog hogere erfbelasting in te voeren.
https://www.telegraaf.nl/(...)ervoer/97288682.htmlquote:Reizigers voelen zich steeds onveiliger in Amsterdams openbaar vervoer
De sociale veiligheid in het Amsterdamse openbaar vervoer is op het laagste niveau in tien jaar tijd. Reizigers ervaren overlast van verwarde personen, bedelaars en mensen onder invloed. Ze vinden dat er te weinig toezicht is.
Nee joh, ik ga lekker kokenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzondere leesvaardigheid heb je.
Maar blijven doorgaan Ootje, gewoon zo door blijven gaan
Redelijk en GroenLinks?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Eens! Je reacties stralen echt die typische PvdA/GroenLinks-redelijkheid uit.
Ga jij maar lekker koken.quote:
Goed bezig. Volgens sommige partijen is dat tenslotte de natuurlijke plek van een vrouw.quote:
Wat is het standpunt van de PVV in deze?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Goed bezig. Volgens sommige partijen is dat tenslotte de natuurlijke plek van een vrouw.
quote:
Geen idee. Maar ik denk niet dat hij fan is van wokken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:23 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Wat is het standpunt van de PVV in deze?
PVV heeft banden met de zeer conservatieve Heritage Foundation. Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:23 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Wat is het standpunt van de PVV in deze?
oke niet altijd maar wel vrij regelmatig danquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee hoor. De vorige verkiezingen wel, maar die daarvoor waren ze juist te groot ingeschat. Gepeild om 19 - 22 en uiteindelijk 17 zetels. Dat is al vaker gebeurd.
https://nl.wikipedia.org/(...)ingen_2021/Peilingen
zo zie je maar dat die linkse feministische facade flinterdun is altijdquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Goed bezig. Volgens sommige partijen is dat tenslotte de natuurlijke plek van een vrouw.
Even vaak te groot als te klein. Meestal wel binnen de foutmarge.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oke niet altijd maar wel vrij regelmatig dan
Ja welke foutmarge hanteer je dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:42 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Even vaak te groot als te klein. Meestal wel binnen de foutmarge.
Welke PvdA/Groenlinks 'redelijkheid' heb je het precies over?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Eens! Je reacties stralen echt die typische PvdA/GroenLinks-redelijkheid uit.
Het beste is gewoon een middenpartij; en dan het liefst (naar mijn mening) met centrumrechtse opvattingen. Extreemlinks of extreemrechts is de oplossing niet. Niet omdat sommige ideeën van beide kanten niet goed zijn, maar vooral omdat het momentum toch niet gaat verschuiven doordat 'de andere kant' het tot zijn levensmissie maakt om de tegenpartij dwars te zitten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Als de PVV dezelfde relatieve “onderschatting” heeft als in 2023, dan zou Geert op basis van de huidige peilingen van 31 zetels uiteindelijk tussen de 46 en 57 zetels kunnen halen.
Dat is het echte nieuws.
Vandaar meestal. 2 - 4 zetels is vaak de foutmarge. PVV is ook weleens op 24 ingeschat en haalde er maar 18.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja welke foutmarge hanteer je dan?![]()
2023 zat er wel heel erg onder bijvoorbeeld.
Er zijn geen middenpartijen meer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het beste is gewoon een middenpartij; en dan het liefst (naar mijn mening) met centrumrechtse opvattingen. Extreemlinks of extreemrechts is de oplossing niet. Niet omdat sommige ideeën van beide kanten niet goed zijn, maar vooral omdat het momentum toch niet gaat verschuiven doordat 'de andere kant' het tot zijn levensmissie maakt om de tegenpartij dwars te zitten.
De PVV stemmers hebben nog dezelfde problemen omdat ze niets opgelost hebben. Dus lijkt me wel een reële mogelijkheid.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Als de PVV dezelfde relatieve “onderschatting” heeft als in 2023, dan zou Geert op basis van de huidige peilingen van 31 zetels uiteindelijk tussen de 46 en 57 zetels kunnen halen.
Dat is het echte nieuws.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |