ik ook.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog een zogeheten zwevende kiezer. Ik weet het nog steeds niet.
Ik weet wel waar ik niet op stemquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:05 schreef Samzz het volgende:
12v spoorbaan heb ik ook maar eigenlijk wil je daar niet meer mee klooien, metaal en contacten van de locs zijn inmiddels zo aangetast dat het echt een gedoe is om het werkend te krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:00 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja, ik ook inmiddels. Inclusief 12v spoorbaan.
Geen popcornkraam trouwens. Wel deze uit mijn jeugd. Kijk dat setnummer.![]()
[ afbeelding ]
29 oktober.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook.
wanneer moeten we een keuze maken?
Pics?quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
als het moet kom ik wel eens langs, ik doe niet moeilijk.. ik heb immers een antraciet met zwarte toilet en een antraciete badkamer
Deze hadden wij vroeger!!quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:00 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja, ik ook inmiddels. Inclusief 12v spoorbaan.
Geen popcornkraam trouwens. Wel deze uit mijn jeugd. Kijk dat setnummer.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs toen lukte het niet.
Ik huil er soms nog steeds om.
Wat houd je tegen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan een hele vloer vol leggen denk ik
Hebben ze ook een of andere kumbaya partij voor de zweverige kiezer?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:05 schreef Samzz het volgende:
Klinkt heel erg handig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:donna
Ik zou wel wit willen.
Want Stig
Preciesquote:
Vrede voor dieren?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze ook een of andere kumbaya partij voor de zweverige kiezer?
Klinkt meer als een loshangende vleugel dan een zweverigequote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees weer zulke enorme bullshit in F1 dat ik me heel erg moet bedwingen om er niet op in te gaan.
VvD?quote:
Je durft het gewoon nietquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees weer zulke enorme bullshit in F1 dat ik me heel erg moet bedwingen om er niet op in te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |