quote:Op dit moment ervaren we helaas een probleem met een stel zielige trollende kleuters op Somda. Daarom heeft het beheer besloten om de boel even op zwart te gooien. Jammer dat de goeden onder de kwaden moeten lijden, maar dit valt niet meer te modereren.
We werken hard aan een oplossing.
Probeer het later opnieuw.
Het is al een tijdje gaande daar. In bijna ieder topic gaat het volledig offtopic en dit keer zal het wel compleet ontspoord zijnquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:57 schreef James1988 het volgende:
Wát de neuk is er op Somda gebeurd?
[..]
Gewoon een IP ban voor 24/48/72 uur en doorquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Modereren is een ondankbare taak. Maar er zijn er ook veel die het voor geen meter kunnen.
So long voor jarenlang "kortere reistijd naar Berlijn" gelul.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:03 schreef derLudolf het volgende:
Vanaf oktober volgend jaar gaat de Pimpel via Hamburg Harburg rijden ivm werkzaamheden tussen Hannover en Berlin.
[ afbeelding ]
Waarom ie naar Südkreuz en niet naar Ostbahnhof gaat weet ik niet.
Vanaf Südkreuz kunnen ze volgens mij sneller het opstelterrein bereiken dan Ostbahnhofquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:03 schreef derLudolf het volgende:
Vanaf oktober volgend jaar gaat de Pimpel via Hamburg Harburg rijden ivm werkzaamheden tussen Hannover en Berlin.
[ afbeelding ]
Waarom ie naar Südkreuz en niet naar Ostbahnhof gaat weet ik niet.
Maar wel een directe verbinding naar Osnabrück Altstadtquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
So long voor jarenlang "kortere reistijd naar Berlijn" gelul.
dat weet ik wel zeker. Rondje door Bremen kost namelijk veel tijdquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:46 schreef derLudolf het volgende:
@:dennistd zal die dan ook via dat boogje rondom Bremen gaan? Dat zei je keer tijdens een rondje toen we in Münster waren "die IC daar gaat via goederenboogje naar Hamburg en is sneller dan de ICE"
Zou logisch zijn, maar aan de andere kant is ie daar weer te langzaam voor. Dit is namelijk het normale FV-pad Münster - Hamburg:quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker. Rondje door Bremen kost namelijk veel tijd
Je zal maar in mei bedacht hebben lekker met de trein naar Berlijn en komt plots weer een uur reistijd bij. Echt helemaal onbetrouwbaar kut dit weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
So long voor jarenlang "kortere reistijd naar Berlijn" gelul.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |