CDA zal altijd liever met de VVD willen dan met PvdA/GL. Zeker nu Bontebal met het CDA toch echt een stapje naar rechts heeft gemaakt. D66 ook trouwens, maar die zullen het wel prima vinden om met Timmermans te regeren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:45 schreef Nexum het volgende:
Ik hoop ergens stiekem dat CDA en D66 gewoon flinke zetelwinst boeken zodat er alleen nog maar een 3e partij bijhoeft. Eigenlijk wil je het liefst de VVD kunnen buitensluiten.
De D66 is in geen jaren zo rechts geweest als het nu is onder Jetten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Jetten doet dat sowieso wel slim deze campagne met een wat gematigder geluid, die weet ook wel dat hij zo Bontenbal meer overtuigd door het eerder wat linkser te zoeken dan straks eventueel toch Wilders weer een kans te geven.
Pechtold was rechtser.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De D66 is in geen jaren zo rechts geweest als het nu is onder Jetten.
Huh? Ik zou juist zeggen dat het in jaren niet zo links is geweest - als in belasten van vermogen / winst en verlichten van belasten de eerste 2 schijven in box 1 en een extra 4e schijf. Of wat bedoel je?quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De D66 is in geen jaren zo rechts geweest als het nu is onder Jetten.
Ik denk niet dat Wilders een kans geven uberhaubt ooit nog een optie zal zijn voor het cda.quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Jetten doet dat sowieso wel slim deze campagne met een wat gematigder geluid, die weet ook wel dat hij zo Bontenbal meer overtuigd door het eerder wat linkser te zoeken dan straks eventueel toch Wilders weer een kans te geven.
De laatste keer dat ze dat hebben gedaan heeft het de partij zware schade opgeleverd.quote:Op maandag 13 oktober 2025 01:11 schreef Middelpunt het volgende:
Ik denk niet dat Wilders een kans geven uberhaubt ooit nog een optie zal zijn voor het cda.
Vermeegen is sowieso totaal doorgedraaid de laatste jaren met z'n wappie-rechtse commentaar de laatste jaren.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:22 schreef Elzaas het volgende:
https://twitter.com/Strijder124/status/1977267687949500802
Deze man Harry Vermeegen. Woedend dat er debatten zonder Wilders gehouden worden
Paar tanks voor de deur, scherpschutters op de daken, commando's als publiek, F35's die in het luchtruim patrouilleren. Lijkt me wel het minste wat we mogen verwachten voor een volgend debat.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:22 schreef Elzaas het volgende:
https://twitter.com/Strijder124/status/1977267687949500802
Deze man Harry Vermeegen. Woedend dat er debatten zonder Wilders gehouden worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |