Ah, eindelijk erkenning.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ik lees net dat het international day of failure is.
Ja, liever ga ik dan zelf weg en laat die hoesters dan maar lekker daar blijven.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een leuk gifje die je dan moet delen met ze. Even graven in de ESF SC, zo terug.
Goede reis.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, bijna alles ingepakt voor de rit naar huis. Tot later
Thanksquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:39 schreef Ama het volgende:
Nou boek vinger is dicht. Hechtingen eruit was niet bepaald een pretje maar ik hoef niet terug te komen.
Neequote:Op maandag 13 oktober 2025 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Valt het een beetje mee hoe het er nu uitziet?
Nog even zorgen dat de wondjes niet opengaan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Neenog steeds een horror show door de korstjes enz maar heeft tijd nodig. Heb er wel weer een verbandje om.
Komt goedquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog even zorgen dat de wondjes niet opengaan.
Ontsmetten is duurder dan een nieuwe pincet?quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Kreeg deze pincet ook mee want gooit ze anders weg zei ze.Nou dan ontsmet ik hem zelf wel.
[ link | afbeelding ]
Wat voor ondergrond heb je?quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het een robotzuiger met of zonder dweilfunctie?
PVC en hier en daar kledenquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor ondergrond heb je?
Gezien kleden zou ik zonder doen.quote:
Volgens de productomschrijving kun je het zo instellen dat hij het kleed niet dweiltquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien kleden zou ik zonder doen.
Ik las ondergoedquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor ondergrond heb je?
Maar praktisch gezien haal je voor dweilen waarschijnlijk je kleden aan de kant, dus dan ben je alsnog zelf aan het dweilen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens de productomschrijving kun je het zo instellen dat hij het kleed niet dweilt
Ik vond het ook een beetje apart maar goed ik zei als je hem toch weggooit dan neem ik hem wel mee.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ontsmetten is duurder dan een nieuwe pincet?
Misschien kan 'ie de autoclaaf niet in?quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ontsmetten is duurder dan een nieuwe pincet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |