abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219000378
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 21:21 schreef core2duo het volgende:
De NRC is weer lekker bezig om de focus te leggen op de rellen. En bij de demonstratie gisteren van Pro-Palestina activisten in Rotterdam (op het goederenspoor) geen kwaad woord erover. Het echte weg met ons-gevoel, en dat is een goede voedingsbodem voor polarisatie.
Ach ja de linke linksen moeten om de haverklap hun mening kwijt kunnen daar moet iedereen maar voor wijken.
Maar als rechts hun mening uit dan is het boehoe en word het negatieve uitvergroot.
pfff :O
  zondag 12 oktober 2025 @ 21:30:48 #32
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219000412
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 21:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ach ja de linke linksen moeten om de haverklap hun mening kwijt kunnen daar moet iedereen maar voor wijken.
Maar als rechts hun mening uit dan is het boehoe en word het negatieve uitvergroot.
Zoals dat inderdaad.

Niveautje peuterschool-fittie.

En ondertussen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Forum Admin zondag 12 oktober 2025 @ 21:35:31 #33
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219000462
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 21:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
:')

Terloops even +- 13 miljoen mensen indelen in links of rechts.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219000479
Links lijkt het vooral jammer te vinden dat het niet uit de hand is gelopen, zodat ze weer konden roepen hoe gevaarlijk en opruiend “rechts” zogenaamd is, en zichzelf als de redelijke partij konden presenteren.

Ook NU.nl is weer op dreef. Nu noemen ze de demonstratie “saai”, omdat ze het niet over hun lippen kunnen krijgen dat het eigenlijk redelijk rustig en soepel verlopen is. Rechts wordt opnieuw weggezet als dom, met zinnen als: “Een van de sprekers komt niet verder dan een paar zinnen, omdat hij zijn speech in de trein heeft laten liggen.”

Daarnaast werd er nog even benadrukt dat “Amsterdam geen veldslag als in Den Haag” werd zodat ook daar weer subtiel de nadruk op wordt gelegd.

Verder is er een artikel waarin breed wordt uitgemeten dat Timmermans is uitgescholden, zodat links weer even flink los kan gaan in de reacties.
Graag verwijderen
  Forum Admin zondag 12 oktober 2025 @ 21:37:43 #35
pi_219000482
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 21:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Links lijkt het vooral jammer te vinden dat het niet uit de hand is gelopen, zodat ze weer konden roepen hoe gevaarlijk en opruiend “rechts” zogenaamd is, en zichzelf als de redelijke partij konden presenteren.

Ook NU.nl is weer op dreef. Nu noemen ze de demonstratie “saai”, omdat ze het niet over hun lippen kunnen krijgen dat het eigenlijk redelijk rustig en soepel verlopen is. Rechts wordt opnieuw weggezet als dom, met zinnen als: “Een van de sprekers komt niet verder dan een paar zinnen, omdat hij zijn speech in de trein heeft laten liggen.”

Daarnaast werd er nog even benadrukt dat “Amsterdam geen veldslag als in Den Haag” werd zodat ook daar weer subtiel de nadruk op wordt gelegd.

Verder is er een artikel waarin breed wordt uitgemeten dat Timmermans is uitgescholden, zodat links weer even flink los kan gaan in de reacties.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 12 oktober 2025 @ 21:38:49 #36
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219000493
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 21:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ze kunnen niet anders. Helaas.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Forum Admin zondag 12 oktober 2025 @ 21:40:45 #37
pi_219000516
quote:
15s.gif Op zondag 12 oktober 2025 21:38 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ze kunnen niet anders. Helaas.
Ik vind eng.
pi_219000520
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 21:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Terloops even +- 13 miljoen mensen indelen in links of rechts.
Tjah het gaat over en weer.
Ik vind het vreemd dat er zo link gereageerd is op rechts terwijl links om de haverklap een demo heeft en die ook al loopt het regelmatig uit de hand het is vredelievend.
Maar daar mag het niet over gaan volgens een aantal.
pi_219000581
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 21:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je hebt niet eens gelezen wat ik schreef, je reageerde al binnen 15 seconden. Alleen m’n gebruikersnaam zien was blijkbaar al genoeg om op deze manier te reageren. Goed bezig :)
Graag verwijderen
pi_219001046
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 21:44 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Je hebt niet eens gelezen wat ik schreef, je reageerde al binnen 15 seconden. Alleen m’n gebruikersnaam zien was blijkbaar al genoeg om op deze manier te reageren. Goed bezig :)
Die reactie vatte je betoog anders best goed samen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 13 oktober 2025 @ 06:59:01 #41
3542 Gia
User under construction
pi_219002909
Het beste protest zou zijn als zoveel mogelijk mensen elke dag de Nederlandse vlag zouden hijsen.

Wij zijn Nederland.
pi_219002936
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 06:59 schreef Gia het volgende:
Het beste protest zou zijn als zoveel mogelijk mensen elke dag de Nederlandse vlag zouden hijsen.

Wij zijn Nederland.
Waarom moest de hele mars lang gabber herrie ten gehore worden gebracht? Ze hadden ook kunnen kiezen voor een nummer als "Wij Houden Van Oranje" van André Hazes en die op repeat laten draaien?
  maandag 13 oktober 2025 @ 07:50:05 #43
3542 Gia
User under construction
pi_219003033
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 07:17 schreef Nia het volgende:

[..]
Waarom moest de hele mars lang gabber herrie ten gehore worden gebracht? Ze hadden ook kunnen kiezen voor een nummer als "Wij Houden Van Oranje" van André Hazes en die op repeat laten draaien?
Eens. Hoewel ik Andre ook niet heel erg trek, hoor! Doe dan maar 'Ik hou van Holland!' of een andere gouwe ouwe, uit de tijd dat Nederland nog Nederland was.
  maandag 13 oktober 2025 @ 10:51:20 #44
319979 Fok-it
All is well
pi_219003976
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 21:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Ze waren opruiend gister. En het is uit de hand gelopen. Misschien dat je de massale hitlergroetjes en kankerjood Timmermans moet dood gemist hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 13 oktober 2025 @ 10:56:11 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219004017
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 07:50 schreef Gia het volgende:

[..]
Eens. Hoewel ik Andre ook niet heel erg trek, hoor! Doe dan maar 'Ik hou van Holland!' of een andere gouwe ouwe, uit de tijd dat Nederland nog Nederland was.
Lekker terug naar de tijd dat de spannendste beat die je hoorde van de naaimachine kwam :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 13 oktober 2025 @ 11:04:21 #46
3542 Gia
User under construction
pi_219004109
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2025 10:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lekker terug naar de tijd dat de spannendste beat die je hoorde van de naaimachine kwam :')
Dan heb ik het over de moderne versie, van het programma.

Maar het is duidelijk dat links jankt, omdat deze demonstratie niet uit de hand is gelopen.
Echt, de tendentieuze beelden op Youtube, gisteren, van de livestreams! "Fury erupts in Amsterdam!" En dan een plaatje met vuurwerk en puinhopen. Terwijl er helemaal niks aan de hand was.
pi_219004199
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 10:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ze waren opruiend gister. En het is uit de hand gelopen. Misschien dat je de massale hitlergroetjes en kankerjood Timmermans moet dood gemist hebt.
Een beetje overdreven om dit een uit de hand gelopen demo te noemen hoor, maar inderdaad er waren wel wat verwerpelijke leuzen en en dergelijke. Kijk, in Den Haag liep het wel uit de hand, dat ging er echt anders aan toe.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 21:57:24 #48
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219016339
Mooie video van Leftlaser!
Bekijk deze YouTube-video

Wtf die kerel op 8:10 :N :N Goed dat de politie direct ingreep!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')