Ach ja de linke linksen moeten om de haverklap hun mening kwijt kunnen daar moet iedereen maar voor wijken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:21 schreef core2duo het volgende:
De NRC is weer lekker bezig om de focus te leggen op de rellen. En bij de demonstratie gisteren van Pro-Palestina activisten in Rotterdam (op het goederenspoor) geen kwaad woord erover. Het echte weg met ons-gevoel, en dat is een goede voedingsbodem voor polarisatie.
Zoals dat inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ach ja de linke linksen moeten om de haverklap hun mening kwijt kunnen daar moet iedereen maar voor wijken.
Maar als rechts hun mening uit dan is het boehoe en word het negatieve uitvergroot.
pfff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ach ja de linke linksen moeten om de haverklap hun mening kwijt kunnen daar moet iedereen maar voor wijken.
Maar als rechts hun mening uit dan is het boehoe en word het negatieve uitvergroot.
pfff
quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Links lijkt het vooral jammer te vinden dat het niet uit de hand is gelopen, zodat ze weer konden roepen hoe gevaarlijk en opruiend “rechts” zogenaamd is, en zichzelf als de redelijke partij konden presenteren.
Ook NU.nl is weer op dreef. Nu noemen ze de demonstratie “saai”, omdat ze het niet over hun lippen kunnen krijgen dat het eigenlijk redelijk rustig en soepel verlopen is. Rechts wordt opnieuw weggezet als dom, met zinnen als: “Een van de sprekers komt niet verder dan een paar zinnen, omdat hij zijn speech in de trein heeft laten liggen.”
Daarnaast werd er nog even benadrukt dat “Amsterdam geen veldslag als in Den Haag” werd zodat ook daar weer subtiel de nadruk op wordt gelegd.
Verder is er een artikel waarin breed wordt uitgemeten dat Timmermans is uitgescholden, zodat links weer even flink los kan gaan in de reacties.
Ze kunnen niet anders. Helaas.quote:
Ik vind eng.quote:
Tjah het gaat over en weer.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Terloops even +- 13 miljoen mensen indelen in links of rechts.
Je hebt niet eens gelezen wat ik schreef, je reageerde al binnen 15 seconden. Alleen m’n gebruikersnaam zien was blijkbaar al genoeg om op deze manier te reageren. Goed bezigquote:
Die reactie vatte je betoog anders best goed samen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:44 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Je hebt niet eens gelezen wat ik schreef, je reageerde al binnen 15 seconden. Alleen m’n gebruikersnaam zien was blijkbaar al genoeg om op deze manier te reageren. Goed bezig
Waarom moest de hele mars lang gabber herrie ten gehore worden gebracht? Ze hadden ook kunnen kiezen voor een nummer als "Wij Houden Van Oranje" van André Hazes en die op repeat laten draaien?quote:Op maandag 13 oktober 2025 06:59 schreef Gia het volgende:
Het beste protest zou zijn als zoveel mogelijk mensen elke dag de Nederlandse vlag zouden hijsen.
Wij zijn Nederland.
Eens. Hoewel ik Andre ook niet heel erg trek, hoor! Doe dan maar 'Ik hou van Holland!' of een andere gouwe ouwe, uit de tijd dat Nederland nog Nederland was.quote:Op maandag 13 oktober 2025 07:17 schreef Nia het volgende:
[..]
Waarom moest de hele mars lang gabber herrie ten gehore worden gebracht? Ze hadden ook kunnen kiezen voor een nummer als "Wij Houden Van Oranje" van André Hazes en die op repeat laten draaien?
Ze waren opruiend gister. En het is uit de hand gelopen. Misschien dat je de massale hitlergroetjes en kankerjood Timmermans moet dood gemist hebt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Links lijkt het vooral jammer te vinden dat het niet uit de hand is gelopen, zodat ze weer konden roepen hoe gevaarlijk en opruiend “rechts” zogenaamd is, en zichzelf als de redelijke partij konden presenteren.
Lekker terug naar de tijd dat de spannendste beat die je hoorde van de naaimachine kwamquote:Op maandag 13 oktober 2025 07:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Eens. Hoewel ik Andre ook niet heel erg trek, hoor! Doe dan maar 'Ik hou van Holland!' of een andere gouwe ouwe, uit de tijd dat Nederland nog Nederland was.
Dan heb ik het over de moderne versie, van het programma.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lekker terug naar de tijd dat de spannendste beat die je hoorde van de naaimachine kwam
Een beetje overdreven om dit een uit de hand gelopen demo te noemen hoor, maar inderdaad er waren wel wat verwerpelijke leuzen en en dergelijke. Kijk, in Den Haag liep het wel uit de hand, dat ging er echt anders aan toe.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze waren opruiend gister. En het is uit de hand gelopen. Misschien dat je de massale hitlergroetjes en kankerjood Timmermans moet dood gemist hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |