Woah jij hierquote:
quote:
Af en toe eens kijken of jullie wel braaf zijn hier hè.quote:
Ga je nu op Jetten stemmen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme, zelfs D66 is bijgedraaid op asiel.
Jij bent ook nog echt steeds van de zelfkastijding hè katje. Een beetje zo'n 'debat' live gaan volgen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Ja godverdomme, zelfs D66 is bijgedraaid op asiel.
Gaat Fransje 10 zetels kosten dit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als Timmermans slim geweest was had hij gewoon "groen" gestemd.
Nee. D66 is extreem onbetrouwbaar. Ik zal ze ook nooit het leenstelsel vergeven.quote:
20!quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat Fransje 10 zetels kosten dit.
Ik wilde even genezen worden van m'n gezweef richting GLPvdA. Tot nu toe werkt het.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent ook nog echt steeds van de zelfkastijding hè katje. Een beetje zo'n 'debat' live gaan volgen.
Ik zal eens iets verklappen. Alle partijen zijn onbetrouwbaar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. D66 is extreem onbetrouwbaar. Ik zal ze ook nooit het leenstelsel vergeven.
Eerdmansquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde even genezen worden van m'n gezweef richting GLPvdA. Tot nu toe werkt het.
Kijk maar uit, anders word je genezen van de wil om te leven.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde even genezen worden van m'n gezweef richting GLPvdA. Tot nu toe werkt het.
Ik ben immer braaf. En iedereen die zegt dat ik dat niet ben krijgt schoppen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Af en toe eens kijken of jullie wel braaf zijn hier hè.
Ditquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal eens iets verklappen. Alle partijen zijn onbetrouwbaar.
Maar zelden zie ik partijen hun belangrijkste pilaren zo verraden. D66 steekt er met kop en schouders bovenuit.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal eens iets verklappen. Alle partijen zijn onbetrouwbaar.
Het was ook meer richting @Nattekat .quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben immer braaf. En iedereen die zegt dat ik dat niet ben krijgt schoppen.
[..]
Dit
Ja, ik moet niet te lang naar Timmermans luisterenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders word je genezen van de wil om te leven.
Gaat mijn uitkering niet omhoog?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die we hier al hebben aan de slag zetten, wat zegt Dilan nu weer voor een malle dingen?
Trap er niet in hoor, hij wilde mij van een duin afrollen. Niets lief aan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was ook meer richting @:Nattekat .
Da's best lachen toch, van een duin afrollen?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trap er niet in hoor, hij wilde mij van een duin afrollen. Niets lief aan.
Oke dat snap ik welquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was ook meer richting @:Nattekat .
Nou, hij bracht het best vijandig. Hij ging ook met @Haags vechten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's best lachen toch, van een duin afrollen?
Bij D66 kost je brood straks een tientje omdat Ali 20 euro per uur moet verdienen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat mijn uitkering niet omhoog?
Zal Haagsie het wel naar gemaakt hebben danquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, hij bracht het best vijandig. Hij ging ook met @:Haags vechten.
Dus anderen mogen vechten en dreigen, en jij denkt dat ik het probleem benquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal Haagsie het wel naar gemaakt hebben dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |