quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Als er nog mensen zijn die in februari mee willen naar de vreetmeet, je kunt nog PM'en, maar je zou denken dat alle leuke geïnteresseerde mensen zich nu al wel hebben opgegeven
Waarom dan pas.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier.
Nog geen spoilers, want ik kan pas over een half jaar of zo kijken.
Welke leuke mensen komen er allemaal?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Als er nog mensen zijn die in februari mee willen naar de vreetmeet, je kunt nog PM'en, maar je zou denken dat alle leuke geïnteresseerde mensen zich nu al wel hebben opgegeven
net5, geloof ik.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
Op welke zender in Nederland wordt het uitgezonden dan?
Het RTL-debat? Geen idee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
Op welke zender in Nederland wordt het uitgezonden dan?
En kirby?quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Nee, die anderequote:
Ik.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke leuke mensen komen er allemaal?
denk dat het meer een wijven meet is dus count me outquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Wat een onzin.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat het meer een wijven meet is dus count me out
Oke. Primaquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook nog eens heiligschennisquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn (vega) bitterballen.
Emmen - Woerden.. tjaquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Woerden is mij veel te ver weg. En ik ben geen gezellig persoon in gezelschappen.
Dit, maar dan 1 van de 2.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Woerden is mij veel te ver weg. En ik ben geen gezellig persoon in gezelschappen.
Ik heb het nog niet eens aan staan en ik ben het nu al zat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Klapvlee en neeschudders in het publiek. Pff.
Gewoon bij knappe FOK!-man aan de haak slaan en daar blijven slapen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:31 schreef Ama het volgende:
Hoop wel dat ik thuis weet te komen.Maar komt vast wel goed.
Nee hoor, maar stel je voor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
👀quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon bij knappe FOK!-man aan de haak slaan en daar blijven slapen.
Utrecht is wel makkelijker dus mijn zegen heb je.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Heinde in Utrecht gaat in december open maar dan moet ik dat weer met iedereen overleggen
eer wijven is meer beterquote:
Mijne nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Utrecht is wel makkelijker dus mijn zegen heb je.
Geert gaat maar 1 keer knallen in een debat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Wel weer fijn dat al die lui die Geertje laf vonden nu mooi in hun hemd worden gezet door messiah Timmerfrans.
Ik vond het maar lastigquote:
Hoor alleen dat ik bij D66 meer belasting moet betalen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Horen jullie dat? Dat zijn de zetels van de VVD die wegvliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |