Alsof ik anders niet hoef te etenquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan ben je ondertussen meer kwijt dan aan de trein.
Die van mij heeft als naam het merk van een router die ik tig jaar geleden had, terwijl het modem nu gewoon van Ziggo is. Dat zal de hackers leren.quote:
Dude in de trein kun je toch even relaxen? Serie kijken, podcast luisteren? Of je druk maken over de NS op Fok!quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zit hem er vooral in dat ik de vorige keer dat ik daar heen moest dus 1,5 uur onderweg ben geweest omdat het gewoon het complete stuk vast stond, en dan is de trein zowaar sneller. Tijd = geld(alleen niet zo veel als de NS tegenwoordig vraagt)
Maar ik heb al een plan B; ik ga daar gewoon een hapje eten en dan misschien zelfs even sporten. Scheelt weer de avondspits.
Dan moet hij maar lekker thuisblijven hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet want *insert klaagverhaal*.
Jaquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:10 schreef mschol het volgende:
[..]
de rest gebruikt de standaard naam van de provider?
Lekker staan in de spitsquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Du
[..]
Dude in de trein kun je toch even relaxen? Serie kijken, podcast luisteren? Of je druk maken over de NS op Fok!
Treinen is best relax
quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:17 schreef Moeraskat het volgende:
Dan is het duurder dan duurt het weer langer. Dan is dit goedkoper dan is dat korter.
Het is net alsof ik m’n 16 jarige pubernichtje hoor over school.
Maarrrrr, dat kan ook niet want *nog groter klaagverhaal*.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan moet hij maar lekker thuisblijven hoor.
En als je knoeit met je broodje of je drinken hoef je niet zelf schoon te makenquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Du
[..]
Dude in de trein kun je toch even relaxen? Serie kijken, podcast luisteren? Of je druk maken over de NS op Fok!
Treinen is best relax
EN HET IS OOK NIET EEEERRRLIJKquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Maarrrrr, dat kan ook niet want *nog groter klaagverhaal*.
Ja, volgens mij is het lekker op gang aan het komen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:18 schreef CherryLips het volgende:
In de trein loopt iedereen nu wel te snotteren.
Goeie blikquote:
u lijkt verbaastquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:17 schreef Moeraskat het volgende:
Dan is het duurder dan duurt het weer langer. Dan is dit goedkoper dan is dat korter.
Het is net alsof ik m’n 16 jarige pubernichtje hoor over school.
Dat zie je dan verkeerdquote:
Hmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |